• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

kawa 10r vai yamaha r1

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja solifer
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

solifer

MotOrg ry jäsen
Olisi pyöränvaihto mielessä.Ja siihen on kaksi vaihtoehtoa mielessä.
Kawasakin zx10 r,2005-2006,tai Yamahan R1,2005-2006.Olisiko mielipiteitä asiasta.no toki itse teen päätöksen minkä ostan,mutta olisi ihan mukavaa saada kommetteja kumpaakin pyörää kohtaan,niin huonot kun hyvätkin puolet.

Jos lukee tuota sun allekirjoitusta ,niin miksi katkaista hienoa perinnettä ja laittaa joku muu kuin kawa?

Ja kun MIELIPIDETTÄ kerran kysyit niin tietysti 10r
bowdown.gif

Mielipideasioita kysyttäessä; ottaisin Yamahan. Ihan vaan sen takia, että se on huomattavasti paremman näköinen.

Jos ostat 07 mallin niin ehdottomasti yamaha. Mutta 05-06 malleista olen kokeillut yammuja ja 06 kawaa ja mitään niistä en ostais. 05 10Rää olen halunut kokeilla ja se olisi noista minun valinta luultavasti.

Vaikkei sitä kysytty niin pakko se on sanoa, varsinkin jos on kawoja ajanut aikasemmin suski vois sopia kämmeneen aikas hyvin. 05/06 on aika kova pyörä. Ja 04ää harkitsisin myös =)

Jos ostat 07 mallin niin ehdottomasti yamaha. Mutta 05-06 malleista olen kokeillut yammuja ja 06 kawaa ja mitään niistä en ostais. 05 10Rää olen halunut kokeilla ja se olisi noista minun valinta luultavasti.

Vaikkei sitä kysytty niin pakko se on sanoa, varsinkin jos on kawoja ajanut aikasemmin suski vois sopia kämmeneen aikas hyvin. 05/06 on aika kova pyörä. Ja 04ää harkitsisin myös =)
Vuosimalli olisi 05-06,olisi se sitten Kawa tai Yammu.Suzukia olen ajanut(vm-06) ja mun yhellä tutulla on sellainen,hyvä pyörä.Mutta ei viitsi samaa mikä on kaverilla.

Jos raha ei ole ongelma niin yks vaihtoehto olis ducati 999
Ja yks mikä olis hyvä vaihtoehto on honda cbr.
Ite ostin cbr 1000rr:n, ennen oli kawasaki ja tyytyväinen oon ollut. Tehoa löytyy mukavasti, ja yllättävän hyvä ajaa pitempääkin matkaa.
Ja viivoilla on jätetty kawan zx10r

R1, ehdottomasti. Hienoin tonninen sportti, oli vuosimalli mikä tahansa. Varsinkin tuo 05 ja 06 (04 taitaa olla sama kuin 05)

R1:sen alaväännöistä tulee mieleen 600 kuutioisella ajo.
No einyt sentään,ajoin 2006 r1 pyörää ja kyllä se lähti ihan erillailla ku 600 satku,meinaan alavääntöjen puoleen,mutta en ole mikään arvostelemaan sinun mielipidettä,hienoa että tuot väriä ja saat aihetta mietiskelyyn voisiko todella olla näin,.

Olisi pyöränvaihto mielessä.Ja siihen on kaksi vaihtoehtoa mielessä.
Kawasakin zx10 r,2005-2006,tai Yamahan R1,2005-2006.Olisiko mielipiteitä asiasta.no toki itse teen päätöksen minkä ostan,mutta olisi ihan mukavaa saada kommetteja kumpaakin pyörää kohtaan,niin huonot kun hyvätkin puolet.
Tällä foorumilla saat kyllä helpotusta päätöksentekoosi. Lasket kehut ja haukut yhteen niin lopputulos on valinta. Adjektiivit, paska, ruma tai "ei kulje", ym mitään muita asiantuntijalausuntoja et tuu tod näk saamaan mutta sama kai tuo pääseepä porukka vi##uileen toisilleen.  
smile_org.gif

Back