• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

kawa 10r vai yamaha r1

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja solifer
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Olisi pyöränvaihto mielessä.Ja siihen on kaksi vaihtoehtoa mielessä.
Kawasakin zx10 r,2005-2006,tai Yamahan R1,2005-2006.Olisiko mielipiteitä asiasta.no toki itse teen päätöksen minkä ostan,mutta olisi ihan mukavaa saada kommetteja kumpaakin pyörää kohtaan,niin huonot kun hyvätkin puolet.
Tällä foorumilla saat kyllä helpotusta päätöksentekoosi. Lasket kehut ja haukut yhteen niin lopputulos on valinta. Adjektiivit, paska, ruma tai "ei kulje", ym mitään muita asiantuntijalausuntoja et tuu tod näk saamaan mutta sama kai tuo pääseepä porukka vi##uileen toisilleen.
smile_org.gif
Joo kyllä se joskus näin on,mutta ei ajatella aina negatiivisesti.Kyllä nämä henkilöt on pyörä ihmisiä ja tietysti aina tulee sanotaanko ei asiallisia vastauksia,mutta jätetään ne omaan arvoonsa,mutta kysymykseeni aivan alussa,kyllä minulle alkaa muodostumaan käsitys siitä minkä "ehkä" ostan,eikä mollit Ducateja,hienoja pyöriä niinkuin muutkin.

Molemmat loistavia valintoja. Itse kawalla enemmän ajaneena voin kehua moottoria,loistava vääntö ja todella tehokas. Ulkonäkö paranee huomattavasti tarvikeputkilla,akralla myydään jo uudempaa mallia valmiina. Yamaha ei tarvitse edes niitä mutta moottori puolella häviää taas kawalle,menee mielenkiinto virittämiseen,kun on laittanut 2500e rahaa virikamoihin ja penkittäjä sanoo että otti nyt samat tehot kun kawa vakiona.Mutta valitset kumman tahansa niin ei katua tarvitse.

Kyllä tuo teho käppyrä varmaan toden kertoo,mutta verrata nyt 600 satkuun,no tiedä häntä,en kommentoi siitä sen enenpään,mutta täytyy kiittää teitä siellä,kyllä se alkaa oleen selvillä mikä on seuraava peli alla.Eikä moikkailutkaan lopu.Vai mitä!
062802jumpie_prv.gif
bowdown.gif

Joo sehän tässä harmittaa kun yamaha on ehkä pikkusen parempi ajaa,kun Kawa.
Mitäs sinä meet niitä jamppeja yleensäkään ees testailemaan??
biggrin.gif
Jos ns. hyvää ajettavuutta haluat, niin ole Nainen ja ota Honda!
033102bebe_1_prv.gif

Ite kans arvoin taannoin R1:sen ja 10R:n välillä, vaikkakin koko ajan olin enempi kymppiin päin kallellaan. No, loppujen lopuks jamppia en ikinä ees koeajanu, ja oma rakas, kesäkuun lopussa ostettu 10R seisoo tänään tallissa sadetta pitämässä!!

(PS. GSX-R oli allekirjoittaneella jo alun pitäen pois laskuista, ja pelkästään sen yrjöttävän etuvalon takia. Ja Hondathan on tunnetusti tyttöjen pyöriä.)

Yksi näkökanta, on hieman henkilön koosta ja tietenkin mieltymyksestä kiinni, mutta minua ainakin häiritsee kawassa se etten näe mittaristoa kunnolla ja muutenkin ajoasento ei ole minua varten.

Ja sitten mainosta perään...

http://www.nettimoto.com/504595

Turha siis kysyä kumpi oli valintani aikanaan.

Yksi näkökanta, on hieman henkilön koosta ja tietenkin mieltymyksestä kiinni, mutta minua ainakin häiritsee kawassa se etten näe mittaristoa kunnolla ja muutenkin ajoasento ei ole minua varten.

Joskus näitä kans testailin ja kawa putos pelistä juuri epäonnistuneen mittariston, kahvatärinöiden ja lisäksi 06 lähtien epäonnistuneen perämuotoilun takia.
Myyntikään kawassa ei varmaan yltänyt muiden japsien tasolle. Mutta makuasioita toisia ei häiritse em. seikat.
Mitä tulee iänikuiseen alavääntöasiaan on silkkimunien itkua. Tonnisesta saa niin paljon irti ettei suurin osa kuskeista koskaan edes kykene käyttämään niitä ominaisuuksia. Radallakin mennään kierroksilla ja nopeuksilla jossa alustan toimivuus merkitsee ja sekin yammussa toimii.
Onnea valinnalle mikä lieneekin...Yammu on aina yammu niinkuin joku totesi.
biggrin.gif

Joskus näitä kans testailin ja kawa putos pelistä juuri epäonnistuneen mittariston, kahvatärinöiden ja lisäksi 06 lähtien epäonnistuneen perämuotoilun takia.
Myyntikään kawassa ei varmaan yltänyt muiden japsien tasolle. Mutta makuasioita toisia ei häiritse em. seikat.
Mitä tulee iänikuiseen alavääntöasiaan on silkkimunien itkua. Tonnisesta saa niin paljon irti ettei suurin osa kuskeista koskaan edes kykene käyttämään niitä ominaisuuksia. Radallakin mennään kierroksilla ja nopeuksilla jossa alustan toimivuus merkitsee ja sekin yammussa toimii.
Onnea valinnalle mikä lieneekin...Yammu on aina yammu niinkuin joku totesi.  
biggrin.gif
Jep, samaa mieltä noista kahvatärinöistä ja alaväännöstä. Kahvat tärisee niin että lihat irtoo kyynärvarsista. Tosin en kai minäkään tätä tunnustaisi jos mulla vielä Kawa olisi  
tounge.gif
. Sen verran Soliferin perässä radalla ajaneena, voin sanoa ettei se alavääntö höpötys koske sua
biggrin.gif
. Mulla olisi sulle -07 R1 sopivaan hintaan. Laitan itselle samanlaisen kilvettömän.

Molempia tuli koetettua mulle ainakin 1 sopi ajoasennon puolesta paljon paremmin (190cm). ja ONHAN SE R1 PIRUSTI HIENOMPI
033102bebe_1_prv.gif

Ite ostin cbr 1000rr:n, ennen oli kawasaki ja tyytyväinen oon ollut. Tehoa löytyy mukavasti, ja yllättävän hyvä ajaa pitempääkin matkaa.
Ja viivoilla on jätetty kawan zx10r
Ollu kawalla huono kuski noilla viivoilla...
wink.gif
Muulla ei tuollanen paranormaali ilmiö selity!
tounge.gif
Kyllähän se voi selittyä silläkin että cebari ei ihan vakio ole.
Mutta ei se kuskikaan mikään huippu ole.

Back