• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

kawa 10r vai yamaha r1

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja solifer
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
ONHAN SE R1 PIRUSTI HIENOMPI  
033102bebe_1_prv.gif
Höpö. höpö.....
talktohand.gif
kaboom.gif

Älkääs hyvät miehet alkako pottuilee toisillenne.Jonku mielestä on Honda ok,jonkun Kawa,Yammu jne,jne.Pointti on kuitenkin se että mistä itse pitää,niin ei tarvitse kuunnella muiden asiattomia kommentteja,kyllä se on ihan tosi,että nykypyörillä erot on niin pienet jotta tarttee olla tosi ajomies,joka voi sanoa sinisin silmin että joku on huomattavasti parempi kun joku toinen ajopeli. :tomaatti:Ja terkut sinne Äänekoskelle,oli hauska ajoleiri.
tounge.gif

Samaa paskaa ne ovat edelleen eri paketeissa ja nykyäänhän noi erot ovat niin minimaalisia että valinta menee melkein pakosta makuasiaksi. Itse päädyin kawaan koska miellytti eniten muista vaihtoehdoista.

Toi kahvojen tärinä on veemäinen, mutta kokeilkaas laittaa järeämmät painot niiden jäniksepapanan kokoisten tilalle. Ei kallis parannus..

Samaa paskaa ne ovat edelleen eri paketeissa ja nykyäänhän noi erot ovat niin minimaalisia että valinta menee melkein pakosta makuasiaksi. Itse päädyin kawaan koska miellytti eniten muista vaihtoehdoista.

Toi kahvojen tärinä on veemäinen, mutta kokeilkaas laittaa järeämmät painot niiden jäniksepapanan kokoisten tilalle. Ei kallis parannus..
Meinasin mennä viikon loppuna kokeilee yhtä 10,rää.tulivaan mieleen että missä nopeuksissa se (tärinä) esiintyy,joku tietty,vai koko aika.Onko vuosimalleissa eroja!Kun vaihdoit painot tangon päihin niin vähenikö se vai loppuiko kokonaan.

joo!!näähän on lähinnä makuasioita,mut ite jos oisin ko tilanteessa ni päätyisin kawan 10r:ään ei oikein nuo jammut sytytä.(just möin kawan ja ostin suzukin)
eek.gif

Back