Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
redhat sanoi:Olet ytimessä eli ei se paljoakaan liikenneturvallisuutta lisää ja rahanmeno olisi tietysti uusi lisäkustannus, mutta ei se oikeasti tämän harrasteen kustannuksissa tuntuisi yhtään missään.

Archimedes sanoi:Sekin varmaan tulee omalta osaltaan vähentämään moottoripyöräilyä ja pyörien kuutiotilavuus tulee pienenemään ja kohta ajellaankin sitten vain mopoilla, kun niiden vero on pieni![]()
mikkark sanoi:

mikkark sanoi:
Tuli Euronelosessa.lario sanoi:Eiköhön nörtit nopeasti kehitä sellaisen "etusivun" sinne moottoridataan, minkä se katsastusmies pääsee sillä omalla matolaatikolla lukemaan ja kaikki kunnossa.

.Husky510 sanoi:Nää uutiset kuulostaa, niin perseest revityltä...Kyllä nyt halutaan sitä isovelivalvoo linjaa, kun tuolla voisi oikeasti keskittyä paljon olennaisempaa kuin esim ääniin, saatana että me ollaan "kateellisia" tai kuulostaa.
Kun minusta vielä tärkeämpia olisi valvoa turvaväliä ja puhelinta, mutta ehkä se on liian vaikeata
seppo02 sanoi:Muuten mun mielestä hyvä asia tuo lennosta tapahtuva katsastus jos tulee, itseä pikkuhiljaa alkaa vituttaa nuo killerittömät putket ja "hienot" rakentelut liikenteessä, ne joutaisikin poistaa liikenteestä sopivan penaltyn kanssa.
seppo02 sanoi:Muuten mun mielestä hyvä asia tuo lennosta tapahtuva katsastus jos tulee, itseä pikkuhiljaa alkaa vituttaa nuo killerittömät putket ja "hienot" rakentelut liikenteessä, ne joutaisikin poistaa liikenteestä sopivan penaltyn kanssa.

ex-naked sanoi:Ja maailma pelastuu...![]()
pupu sanoi: