Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jep, menikse aprillipäivä joJuurikin näin!Voi vit... ei jaksa edes kommentoida. Taas lähti v-käyrä uuteen nousuun...![]()
Siinä tapauksessa myös vaadittaneen moottorikelkat ja moottoriveneet katsastukseen, ihan vaan tasapuolisuuden vuoksi![]()
![]()
Koko homma on aivan turhaa rahastusta...... auton katsastus jo maksaa riittävästi![]()
![]()
Juupa juu, vähän taitaa olla vaarallisen huonokuntoisia prätkiä liikenteessä. Jokunen saattaa möykätä vähän liikaa, mutta senkin katsastelu vaan johtaa putkien lainailuun ja edestakaisin ruuvaukseen. Vastustan joutavia ylimääräisiä kustannuksia, koska olen köyhä mies.Päivän hyvä uutinen.
No kerroppa nyt vielä että mikä siinä on hyvää?
AMEN!Pohtikoot tuota tarpeellisuutta nyt vielä vaikka 10 vuotta. Aivan perseestä koko homma!Sinänsä mua ei toi haittaa. Äkkiäkös tuohon pulttaa alkuperäisen putken kiinni ja katsastuksen jälkeen taas mökäputki kiinni. Rahastuksesta tästä vaan on kyse...![]()
Meneeköhän katastusaikakin sitte ensirekisteröintipäivän mukaan? Mä en ainakaan lähde helmikuussa roudaamaan pyörää konttorille...![]()
jos tää ei ole vappupila ja toteutuu niin pitää ajaa suiza vaudilla lepikkoon ja ottaa rahat pois vak.yhtiöstä ja unohtaa ikinä edes ajaneensa moisella laitteella!!!!!!!!!!!! +1Voi vit... ei jaksa edes kommentoida. Taas lähti v-käyrä uuteen nousuun...![]()
MMAF?+1Voi vit... ei jaksa edes kommentoida. Taas lähti v-käyrä uuteen nousuun...![]()
VoitaisEikö voitais yhteisporukalla tehdä asialle jotain, jottei se tapahtuisi?
päivän trolli ?Päivän hyvä uutinen.