• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Karkuun yrittänyt motoristi loukkaantui

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TinBa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tuolla alkupuolella ketjua mainittiin kyllä, että oli kilvetön pyörä.
Olin lukevinani,että maininta kilvettömyydestä oli jossittelua? Ja paikallisen kertoman mukaan pyörä oli kilvissä? The truth is out there...
-Ja mitä pyörän mahdolliseen omistus-suhteeseen tulee,niin sivullisen henki on ainakin omaa pyörääni arvokkaampi. Fabella on varmaankin uudempaa mallia?
biggrin.gif

-Staga: Miten voit olla varma,ettei takaa-ajo vaikuttanut kuljettajan ajotapaan? Paineet vaikuttavat myös ratakuskien ajamiseen ja kyseessä oli kokematon kuljettaja.
Enkä edelleen hyväksy vastuun siirtämistä poliiseille. He noudattavat lakia huolimatta siitä jatkavatko he takaa-ajoa vai jättävätkö he sen kesken sivullisten turvallisuuden takia. Täytyykö jonkun sivullisen saada surmansa,ennen kuin poliisi käyttää oma-aloitteesti lain suomaa harkinta-kykyä?
nixweiss.gif

-Staga: Miten voit olla varma,ettei takaa-ajo vaikuttanut kuljettajan ajotapaan? Paineet vaikuttavat myös ratakuskien ajamiseen ja kyseessä oli kokematon kuljettaja.
Pallo takaisin sun päätyys: Voitko olla varma ettei heppu olisi vääntänyt narua kireämmälle jo pelkästään nähdessään poliisiauton jarruvalojen syttyvän tai ekaa kertaa nähdessään punaisen pysäytysvalon taustapeilistä vaikka poliisit olisivatkin lopettaneet takaa-ajon?

Et.

Heppu olisi saattanut vetää pitkäksi pelkästä näyttämisen halusta ilman minkäänlaista poliisin väliintuloa; kuten itsekkin mainitsit "Paineet vaikuttavat myös ratakuskien ajamiseen ja kyseessä oli kokematon kuljettaja".

Ainoa kenellä todellakin oli mahdollisuus estää onnettomuus oli moottoripyörän kuljettaja itse mutta valitettavasti hän valitsi sen hankalamman tien ja yritti ajaa karkuun.

Pakko myöntää ettei sääliä heru; tällä kertaa kukaan ei kuollut mutta mites seuraavalla kerralla? En oikein jaksa uskoa että nää idiootit uskoisivat kerrasta. Toivottavasti mopo on sen verran paskana ettei sillä enää ajeta ja rahaa ei riitä seuraavaan ennenkuin tyyppi tosiaan on valmis ajamaan yleisillä teillä.

On kai tämä pakenijan puolustaminen trolli - onhan? Joku nakkelee vain älyttömiä ajatuksia, että toiset saisivat ihmetellä.
Jotenkin aina joku vaan heittää, että onnettomuus oli auton syy ja pakeneminen taas oli poliisin syy. Ajatelkaapa mitä kaikkea voisi panna poliisiauton syyksi??
baaa.gif

On kai tämä pakenijan puolustaminen trolli - onhan? Joku nakkelee vain älyttömiä ajatuksia, että toiset saisivat ihmetellä.
Jotenkin aina joku vaan heittää, että onnettomuus oli auton syy ja pakeneminen taas oli poliisin syy. Ajatelkaapa mitä kaikkea voisi panna poliisiauton syyksi??
baaa.gif
Toivottavasti on, eikö niin? Jos ei, niin järkyttävää. Hyvä että järki-ihmisiäkin löytyy. Tämä merenranta-Moskova on kai juonut moskovskajaa sen verran reilusti, että aivot on pehmenneet ja on tullut tämä Putin-ilmiö. "Minä olen oikeassa, muulla ei ole väliä"
Täysin järkyttävä kusipää.
033102ass_1_prv.gif
033102ass_1_prv.gif
033102ass_1_prv.gif

baaa.gif
Toivottavasti on, eikö niin? Jos ei, niin järkyttävää. Hyvä että järki-ihmisiäkin löytyy. Tämä merenranta-Moskova on kai juonut moskovskajaa sen verran reilusti, että aivot on pehmenneet ja on tullut tämä Putin-ilmiö. "Minä olen oikeassa, muulla ei ole väliä"
Täysin järkyttävä kusipää.  
033102ass_1_prv.gif
033102ass_1_prv.gif
033102ass_1_prv.gif
Russian standard menee paremmin päähän kuin moskovskaja eikä tule krapulaa.
Kotka voi linnunaivoillaan hankkia mopoonsa rajoittajan ja piirturin,tulevaisuudessa saatat saada aivotkin.

biggrin.gif
Loistava ketju tämä  
biggrin.gif
Mutta kyllä kytät voisivat miettiä sitä perään lähtöä tietyissä tapauksissa, ja tämä taisi
olla juuri sellainen. Mistä kytät tiesivät että tyttö oli kyydissä vapaaehtoisesti kun pako alkoi??? Suotta riskeerasivat kyyditettävän mielestäni.

Kyllähän se selkeästi monien asenteista paistaa läpi, että eihän päättäjillä ole muuta mahdollisuutta kun koventaa rangaistuksia... Jokaisen karkuun lähtijän vois mun puolesta ampua, samalla vois ampua sen kyydissä olijankin. Loppus se karkuun lähteminen...
wink.gif

Ai niin, ja täähän oli siis sen kotilokuskin vika joka tuli kyseistä mopoa vastaan 10 kilometriä ennen poliiseja...
033102bebe_1_prv.gif

Jokaisen karkuun lähtijän vois mun puolesta ampua, samalla vois ampua sen kyydissä olijankin. Loppus se karkuun lähteminen...  
wink.gif
Joissain maissa on kuolemantuomio käytössä, ja silti tehdään rikoksia joista nirri lähtee
wink.gif
Ja siinä vaiheessa jos kytät rupeis ampuilee pysäytettäviä niin eiköhän pysäytettävillä ole kans sitten jotain takasinkin tarjota ? Kun niin rikollisia ovat..

Kyllähän se selkeästi monien asenteista paistaa läpi, että eihän päättäjillä ole muuta mahdollisuutta kun koventaa rangaistuksia... Jokaisen karkuun lähtijän vois mun puolesta ampua, samalla vois ampua sen kyydissä olijankin. Loppus se karkuun lähteminen...
Vai että oikein ampua? Sinähän väkivaltaiseksi heittäydyt. Toisaalta tuollainen ajattelu havainnollistaa erinomaisesti sosialidemokraateille niin tunnusomaista kateutta ja kontrollifriikkiyttä. Thundercatillahan ei edes pääse paskalakkeja karkuun. Siihen tarvitaan tonninen kyykky eli 999, Gixxer, R1, Blade tai 10R. Lue sarjakuvalehtien sijasta George Orwellin 1984, niin opit edes jotakin hyödyllistä.

Vai että oikein ampua? Sinähän väkivaltaiseksi heittäydyt. Toisaalta tuollainen ajattelu havainnollistaa erinomaisesti sosialidemokraateille niin tunnusomaista kateutta ja kontrollifriikkiyttä. Thundercatillahan ei edes pääse paskalakkeja karkuun. Siihen tarvitaan tonninen kyykky eli 999, Gixxer, R1, Blade tai 10R. Lue sarjakuvalehtien sijasta George Orwellin 1984, niin opit edes jotakin hyödyllistä.
Meidän peräkamarin poika se täällä jaksaa jauhaa niistä demareista. Koita poika keksiä jotain uutta välillä.

Jos sille tuntuu, että jännäpökälettä alkaa pukkaammaan ajohousuun, niin ehkä kannattaa jättää pakeneminen sikseen?
tounge.gif

Näissä perusteluissa miksi takaa-ajoon ei pitäisi ryhtyä on helppo huudella jälkikäteen kun faktat on selvillä. Poliisilla ei niitä faktoja ole tilanteessa käytössä. Tämä ihan sillä, että jos omalle kohdalle sattuu, niin voisi edes sekunnin harkita mitkä on poliisin ajatukset. Eli tietääkö ne varmasti, että minä olen suht viaton ylinopeutta vetänyt omalla mopolla liikkeellä oleva muuten lainkuuliainen kansalainen vai tuliko niille mieleen, että kuskaan vaikka pussillista höpöheinää varastetulla mopedilla ja pää pöllyssä?

En tiedä pääseekö, en ole kokeillut, enkä meinnannut kokeilla. Löytyy selkärankaa pysähtyä jos on tullut hölmöiltyä ja vaikka ei olisi tullut hölmöiltykään. En ole sosiaalidemokraatti, mutta en myöskään ymmärrä miksi pitää itkeä ja vinkua jos tietää esim. ylinopeuden seuraamukset. Sinähän se sosiaalidemokraatti taidat olla kun pitäisi kaikkien saada ajaa niinkuin huvittaa...
wink.gif

Kannattaisi varmaan vaihtaa tuo sukupuoltasi osoittava merkki tuosta nikkisi alta osoittamaan alaspäin kun ei näytä löytyvän "munaa" vastata teoistaan...
033102bebe_1_prv.gif
pftroest.gif

Meidän peräkamarin poika se täällä jaksaa jauhaa niistä demareista. Koita poika keksiä jotain uutta välillä.
Kun noin kiristää pipoa jo aamupäivästä muistuta äitiäsi, että antaa kiireesti sinulle ne unohtuneet lääkkeet.

Ja sitten yhteenveto tästä aiheesta:

Poliisisetä(täti) sanoo: STOP = SEIS
idea3.gif

Ps. armeija pakolliseks

Kun noin kiristää pipoa jo aamupäivästä muistuta äitiäsi, että antaa kiireesti sinulle ne unohtuneet lääkkeet.
Koita poika keksiä jotain uutta.

Adrenaliini; St.Petersburg on ainakin eräiden paikallisten mukaan laadukkainta tavaraa sikäläisistä.

Mikta; kukas sen kyyditettävän terveyden vaaransikaan?
A) Tielaitos laittamalla mutkan väärään kohtaan vai
B) Pyörän kuljettaja
C) Seurannut Poliisi
D) Pekka Vennamo

Älä käytä tussia oikean vastauksen merkitsemiseen; kuitenkin jonkun mielestä minä olisin vastuussa siitä jos sinä tyhmyyksissäsi menisit pilaamaan näyttösi...
tounge.gif

Adrenaliini; St.Petersburg on ainakin eräiden paikallisten mukaan laadukkainta tavaraa sikäläisistä.

Mikta; kukas sen kyyditettävän terveyden vaaransikaan?
A) Tielaitos laittamalla mutkan väärään kohtaan vai
B) Pyörän kuljettaja
C) Seurannut Poliisi
D) Pekka Vennamo

Älä käytä tussia oikean vastauksen merkitsemiseen; kuitenkin jonkun mielestä minä olisin vastuussa siitä jos sinä tyhmyyksissäsi menisit pilaamaan näyttösi...  
tounge.gif
Voi vittu kerkesin vetään tussilla kun en taaskaan lukenut loppuun asti. Jos kävelen paroonin metsässä marjakori kädessä,elikkäs olen marjavarkaissa siniverisen mailla,sattuu karhu perkele näkemään minut ja säntään laukkaan läpi lepikon suoraan alas rotkoon,niin ketä syytän? 1. Itseäni kun lähdin marjaan. 2. paroonia 3. karhua 4. omia kompurajalkojani 5. Jari Sillanpäätä.

Tuossa Russian Standarsissa näkyy lukevan St.Petersburg,olisko kyse samasta? On kahta laatua,Platinium joka on hopealla tislattua,tai original joka hieman halvempaa?
Kummastakaan ei tule pää kipeäksi,ehkä pientä tutinaa havaittavissa aamutuimaan,riippuen seuralaisen antamasta kyydistä.
Stolishnajaa en ole maistanut sitten vuoden -88,mutta muistaakseni sekin oli kovasti kehuttua,joku sanoi että lisenssi olisi myyty ulkomaille? Niin ja smirre on myös suhtkoht laadukasta
wink.gif

Off-topic alkaa

Häh, kaikki julkkikset juo nykyään Pinky vodkaa
tounge.gif

Off-topic loppuu

"Jos kävelen paroonin metsässä marjakori kädessä,elikkäs olen marjavarkaissa siniverisen mailla,sattuu karhu perkele näkemään minut ja säntään laukkaan läpi lepikon suoraan alas rotkoon,niin ketä syytän? 1. Itseäni kun lähdin marjaan. 2. paroonia 3. karhua 4. omia kompurajalkojani 5. Jari Sillanpäätä."

Tää on helppo: vaihtoehto 4 on oikein näistä.

Itse kyllä sanoisin että tapaturma on yleisesti hyväksytty käsite tästä tapahtumasarjasta  
idea3.gif

Ps. elämä on monimutkaista, jos sen
           sellaiseksi tekee itse.

Back