Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo olen aivan samaa mieltä. Taidan jättää myös itse pyörän oston keväälle, näkeepähän kaikki uutuudet ennen päätöstä. Jos vaikka uuden laittasPyörä kannattaa ostaa silloin kun löytää itselleen mieluisan ja sopivan. Ihan sama mikä vuodenaika on kyseessä. Jokainen tietää pyörien hinnan, olipa syksy tai talvi tai ostaja tai myyjä, on senverran paljon eri myyntikanavia ja hinnat esillä. Hyvät maksaa aina ja rupuja saa aina halvemmalla.
Maksavat ne aivan varmasti keväällä.Mutta mistä minä voin tietää mitä ne sitten maksavat keväällä.
Nimenomaan näinItse ostaisin syksyllä jos ei olisi vaihdokkia. Jos on, se on se ja sama koska vaihtaa. Kyllä paras kaava lienee, että myy keväällä ja osta syksyllä jos yksityiskauppaa meinaa harjoittaa. Liikkeiden kanssa ei tosiaan väliä ajankohdalla, jos se vaihdokki löytyy. Ilman vaihturia syksy liikkeestäkin ostettuna toki paras ajankohta. Ylivuotisia uusiakaan ei kannata unohtaa...
ay, ay and a bottle of vodka! Näin on!pyörän osto kannattaa aina.
Päätit vain vaihtaa parempaan suunnitelmaanKova oli suunnitelma, etten osta enää tänä syksynä.
No, ostinpa kuitenkin. Eikä edes kaduta![]()