Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos myyt yksityiselle, niin tuo lienee hyvä nyrkkisääntö.Itse olen miettimässä pyörän myyntiä ja olen päätynyt siihen että keväällä kannattaa myydä jos myyn...
jeps...Todellakin kannatta koeajaa jos pystyy kunnolla ja tsekata kaikki. Viime syksynä ostin -94vm 9r:n. Koeajoin 10km lenkin ja ajoin pari pikkulenkkiä. Keväällä kun ajelin pidempiä lenkkejä yllätäen heitti kaikki jäähdytinnesteet pellolle.Ainahan pyörän osto kannattaa. Syksyllä saattaa saada yksityiseltä halvemmalla kuin keväällä. Liikkeestä ostettaessa ei varmaan kovin suurta eroa hinnassa ole syksyn tai kevään välillä. Muuta kuin se, että pyörä on taas vuotta vanhempi. Syksyä puoltaa sekin, että on talvi aikaa kunnostella. Haittana taas, että kovin myöhään syksyllä ostetussa, ei tule ne piilevät viat esiin kun ei pääse tarpeeksi koeajamaan. Etunsa ja haittansa molempina aikoina. Syksyllä olisin kuitenkin huolellisempi pyörän kunnon tarkastuksen kanssa. Ettei tule sitten keväällä heti ikävää yllätystä.
just väärinpäin. Keväällä pyörä kannattaa ostaa, koska on ajokausi alkamassa. Syksyllä taas kannattaa myydä, koska eihän sitä silloin tarvitse.Nimenomaan näinItse ostaisin syksyllä jos ei olisi vaihdokkia. Jos on, se on se ja sama koska vaihtaa. Kyllä paras kaava lienee, että myy keväällä ja osta syksyllä jos yksityiskauppaa meinaa harjoittaa. Liikkeiden kanssa ei tosiaan väliä ajankohdalla, jos se vaihdokki löytyy. Ilman vaihturia syksy liikkeestäkin ostettuna toki paras ajankohta. Ylivuotisia uusiakaan ei kannata unohtaa...,![]()
Pötyä. Ei kukaan osta syksyllä, ainakaan mun myyntikokemuksien mukaan.just väärinpäin. Keväällä pyörä kannattaa ostaa, koska on ajokausi alkamassa. Syksyllä taas kannattaa myydä, koska eihän sitä silloin tarvitse.Nimenomaan näinItse ostaisin syksyllä jos ei olisi vaihdokkia. Jos on, se on se ja sama koska vaihtaa. Kyllä paras kaava lienee, että myy keväällä ja osta syksyllä jos yksityiskauppaa meinaa harjoittaa. Liikkeiden kanssa ei tosiaan väliä ajankohdalla, jos se vaihdokki löytyy. Ilman vaihturia syksy liikkeestäkin ostettuna toki paras ajankohta. Ylivuotisia uusiakaan ei kannata unohtaa...,![]()
![]()