• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kaikkea mahollista tietoa S620FF:stä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JokkiX
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
nyt sain uudet sulkijapalat laitettua, mutta kun mittailin välyksiä uudestaan niin siinähän oli aukasijatkin menny ahtaammalle. oiskoha tuossa säätöhommassa pitäny tietää vielä jotain asioita?

btw: irkkaako kukaan? quake.netin puolella ois semmonen kanava kuin moottoripyöräily, ois helpompaa jutella reaaliaikaisesti

no nyt tein lisä säätöjä. hinkkasin alapaloista 0.02 pois ja pistin takas paikalleen ja kopat kiinni ja saa olla, VAI onko jollain jotain sanomista? minulta alkaa loppumaan ymmärrys tuon kans

Ai nostopaloista?? Varmaankin turhaan mut ei siitä haittaakaan liene, se välys kun tuppaa kasvamaan ittekseen.
Ehkä on selvempää mitata se nostonvälys palan ja nostajan välistä, niin minä oon 2-venttiili kansissa tehny.
Ei se nostopala voi vaikuttaa avausvälykseen.

confused_orig.gif
?

joo mut, nii, letkut tankkin, eli ne kaks ensimmäistä, ehkä ne on oikein mut haluaisin varmistuksen?

ja sit toinen kysmys, ajonestosysteemi. niin onko jotain toimenpiteitä kun pistän akun takaisin paikoilleen, voiko tapahtua jotain pahaa?

noniin, sain eilen letkut oikeisiin kohtiin kun sain savutkin otettua ja eikai siinä ajonesto systeemissäkään sit ollu mitään huomioitavaa ku ei valittanut mitään.

sitten ois kysymys, mistä liikenis toinen etujarrulevy? on mulla osto/myynti puolellaki ilmotus siittä

btw: 888: onko sulla ne 888-nettisivut?
se on kyl tosi siisti pyörä se 888

sitten ois kysymys, mistä liikenis toinen etujarrulevy?  on mulla osto/myynti puolellaki ilmotus siittä

No juu. Muutaman kuvan olen sivuille laittanut.

Onkos sinulla etupäässä kiinnike toiselle satulalle, jos meinaat laittaa toisen levynkin?

sitten ois kysymys, mistä liikenis toinen etujarrulevy?  on mulla osto/myynti puolellaki ilmotus siittä

No juu. Muutaman kuvan olen sivuille laittanut.

Onkos sinulla etupäässä kiinnike toiselle satulalle, jos meinaat laittaa toisen levynkin?
Jos se pyörä on S 620 FF/HF, niin kyllä siinä pitäisi olla ne kiinnikkeet ja tehtaalta lähtiessä siinä on ollut ne molemmat levyt ja satulat.

Mitä sille alkuperäiselle levylle on oikein tapahtunut ?

edellinen omistaja sepitti jotain mitä en muista, mutta sen asian aihe oli että se levy on kiero, minkä kyllä oon huomannu monesti, kun jarruttaa niin alkaa keula vispaamaa. siihen tarvisin levyn. aattelin että soittais joku päivä kaikki purkaamot läpi ja kysyis oisko niillä. mut millanen homma ois vaihtaa ne kehät tai saako niitä helposti ja halvasti mistää?

edellinen omistaja sepitti jotain mitä en muista, mutta sen asian aihe oli että se levy on kiero, minkä kyllä oon huomannu monesti, kun jarruttaa niin alkaa keula vispaamaa. siihen tarvisin levyn. aattelin että soittais joku päivä kaikki purkaamot läpi ja kysyis oisko niillä. mut millanen homma ois vaihtaa ne kehät tai saako niitä helposti ja halvasti mistää?
Ja se puolikelluva levyhän pääsee sitten vapaasti elämään? Oireet ovat samankaltaiset jos nastojen välissä on pashaa sen verran ettei levy pääse "kellumaan".

laserle 0y, valuraudantie 25, hki
puh. 09-3509380

Tuolta tilaan omat uudet levyni kohta, eli viet vanhan kehän sinne, se skannataan, ja sitten paksuus, materiaali yms. niin värkkäävät uudet levyt sulle. Soita tonne ja kysele.

paljohan maksais? onko niillä semmosta samanlaista materiaalia kuin orkkikset, eli ruostumatonta? en haluais vaihtaa paloja, se kun opiskelijalla on vähän vaikeempaa, siis se raha, osaamistahan tietenkin on.
biggrin.gif

mielipiteitä mielipiteitä.

mittasin nyt etujarrurevyjen heitot

kun ehyt levy heittää rungosta n.0,10mm ja jarrukehä alle 0,10
ja se kierolevy heittää rungosta jotain vähä päälle 0,25mm ja jarrukehä 0,35mm.

niin nyt kysyisin että, onko tuo runko liian kiero jos vaihtaisin pelkästään jarrukehän?

tietenkin jos saisin aikaan soitettua laserleelle niin ehkä hekin osaisivat vastata jotain järkevää.

katsokaas onko 900SS ie 98-02, pakosarjalla sama varaosa numero, että sopisko pikkuseen sama pakosarja mikä on tarkoittettu tuohon isompaan?

edit: muistin henkilön väärin, mutta eipä mitää. sain tiedot

paljohan maksais? onko niillä semmosta samanlaista materiaalia kuin orkkikset, eli ruostumatonta? en haluais vaihtaa paloja, se kun opiskelijalla on vähän vaikeempaa, siis se raha, osaamistahan tietenkin on.
biggrin.gif
Jotain muistaakseni lupaili kahteen sataan molempia levyjä (eli 1xetu ja 1xtaka), pitänee kysyä vielä tarkempi tarjous, tuo on viime kesältä, jolloin en kuitenkaan tullut levyjä tilanneeksi...

Back