• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kaikkea mahollista tietoa S620FF:stä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JokkiX
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
sanoi:
Teetin '91 907IE:n 300mm etulevyjä (rauta).
Oliko kuinka arvokasta hommaa?
Minä voin piirtää CAD-kuvia kunhan ehdin
wink.gif

Ainakin 320mm etulevyt ja takalevy (en nyt muista halkaisijaa ulkoa).
Olen jo pitkään miettinyt omaan SS:ään sellaisia levyjä jossa jäähdytysreijät olisivat SS kirjaimia tai supersport tekstit...
SS olisi helppo piirtää, mutta tuo supersport teksti Cadillä vaatii vähän enemmän näppäilyä
tounge.gif

Mulla olisi etulevyn kehä (320mm) ja takalevy (245mm muistaakseni) valmiiksi irti, että saa esim. Skannattua jos tarvitsee...

En muista enää paljonko jäi levylle hintaa, mutta mielikuva jäi että halpoja olivat. Teetin viisi paria ja kaikkiin lisäksi niitit ja prikat. Levyt ja niitit oli myös korroosiosuojapinnoitettu.

kysymys:

millä bensalla ootta ajellu pikku-sportilla? ja entäs sit isommilla?

ei taija pikkusessa olla niin paljoa puristuksia että paljoa hyövyttäs ajaa 98:lla

Välityksiä tiuhentamalla ja kytkimen kanssa kikkailemalla. Kaasusta jos haluaa keulimaan, niin sitten kannattaa fööniä alkaa harkitsemaan...

Oma kokemus tästä tuikitärkeästä aiheesta...

Keulii se, muttei vahingossa. En oo hommaa harjoitellut, joten tuosta kytkinhommasta en mitään ymmärrä. Kaasulla nyppäsee ja nykäsee, niin se riittää. Mulla S750 ja vakiovälitykset, 620 tehothan taisi olla samat?

jooooh

mitä pitäis huomioida kun pesee pikku-dukua?

onko jotain paikkoja minne vesi menee ja tekee pahojaan?

painepesurillahan ei kärsi kuin huuhdella jotain, että käsin peseminenhän se parempi vaihtoehto on

Back