Huomenna tulee GTL pihaan.On kyllä kieltämättä menty taas eteenpäin pyörien kehityksessä.Mainio peli
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Uudessa Tekniikan Maailmassa on vertailussa K 1600 GT , GTR 1400 . VFR 1200 ja Triumph . Testi ajettiin euroopassa alppiteillä ja välillä moottoritiellä kaupungissa sekä pikkuteillä.Heipä hei taas
Nyt varmaan osuu ja uppoo moneen mutta sanottava on mitä miettii: Eli on ollut ajossa tuo GTL viikon verran ja hyppäsin 2010 mallisen 1200 GS Adventureni päälle ja pienen matkan jälkeen ajattelin että ei uskois että vielä viikko sitten tää bokseri miellytti mut nyt se tuntuu niin saakelin vanhalta maamoottorilta ettei mitään määrää.Tärisee ja tutisee mut muuten pyörä kyllä tuntuu edelleen hyvältä.Näin se maku muuttuu kun eri laitteita käyttää.Toi Roksu taas on GTL:än rinnalla kuin muinaismuisto jostain kaukaisuudesta tekniikkansa puolesta.Sorry, mut näin on mun mielipiteeni.
Onkohan sulla säädöt ihan kohdillaan? Mulla on ollut GTL jo kohta kuukauden, enkä ole kertaakaan koskenut kaasuun käynnistettäessä.Käynnistettäessä pitää antaa kaasua, kun on tottunut autopuolelta, että tietokone hoitaa käynnistyksen.
Olen ajellut ilman laukkuja, ei tuo mielestäni paha ole ainakaan kun on noi Akrat...Onko näkynyt yhtään kuvaa GT:stä ilman sivulaukkuja. Muuttuuko hirviön näköiseksi?
No en ole itse saanut, eikä kyllä myöskään huoltokaan osannut paritettua kypärää ja navia - mistähän seuraavaksi vois saada apuva ?Ongelmana on saada Schuberthin C3:n SRC kypärä puhelin systeemi toimimaan yhteen GTL:n audiojärjestelmän kanssa. Toimii kyylä yhden kypärän kannssa jollain lailla mutta toista pottaa en ole saanut koplattua tuohon pakettiin.
Bmw:n oma BT-systeemi tietenkin toimisi, mutta sitä ei kaiketi saa kiinni C3:een, eikä BMW:n oma kypärä taas ole omaan hyrrään sopivuudeltaan hyvä, eikä vajaan vuoden vanhoja suupertteja muutenkaan viitsisi pelukoppaankaan heittää.
Onkos joku saanut tuon ropleeman ratkastuksi??