Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
IsoTwin sanoi:...Takalaukun kanssa ei tietenkään sais valmistajan mukaan ajaa yli 120km/h.

hidas57 sanoi:Takalaukku tuskin keinuttaa ihan hitaassa kyydissä, mutta kyllä sen jossain 50-100kmh huomaa. Itse ajoin bahnilla 256 kmh gepsin mukaan givin v46 kyydissä ja reppu selässä. Givi oli taakkaliinalla varmistettu heilumattomaksi.Sivulaukkujen kanssa yli 200 oli tekemätön. K1200R Sportilla.
hidas57 sanoi:Takalaukku tuskin keinuttaa ihan hitaassa kyydissä, mutta kyllä sen jossain 50-100kmh huomaa. Itse ajoin bahnilla 256 kmh gepsin mukaan givin v46 kyydissä ja reppu selässä. Givi oli taakkaliinalla varmistettu heilumattomaksi.Sivulaukkujen kanssa yli 200 oli tekemätön. K1200R Sportilla.
Henksu sanoi:Ihan offtopic, mutta mä ajoin bahnilla XX:llä niin paljon kuin kulkee takalaukku (liinoilla varmistettu) ja sivulaukut kiinni sekä rouva kyydissä ja kyyti oli kyllä vakaata. Onko noissa sivulaukuissa jotain nopeussuositusta maksiminopeudelle vai meneekö ilmavirta katteiden kautta ohi laukkujen niitä rasittamatta?
hidas57 sanoi:Mun sivulaukkujen nopeussuositus on 180, takalaukun 130. Pyörässä ei ole kuin varttikate, eli vain yläosassa+tuulilasi rinnan korkeudelle. Ei kovin suojaa sivulaukkuja. K1200S:ssä on täyskate ja kuulemma toimii paremmin samoilla sivulaukuilla. Takalaukku keinuu eteen/taakse monta senttiä varmistamattomana.