• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

K 1600 GT/GTL viat ja miinukset ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mursu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No, ketjun aloittajalta ainakin kommentti:

K 1600 GTL:ää ei tullut sitten lopuksi ostettua eikä muutenkaan kaksipyöräistä vaan japanilainen mp-merkki kuitenkin, mutta 4 pyörällä ja 4-vedolla :)

Kai sitä pitää tässä iässä alkaa kattelemaan vaikka jotain pikkuskootteria :)...

Sain sitten vihdoin koeajettua kuolaamani GTL:n. Ei ollut minun juttu FJR:n jälkeen, jotenkin liian steriili ja mauton. Ja sitten se käsittämätön kolahtelu moottorijarrutuksessa. Ehkä sen jotenkin oppisi välttämään. Jossain välissä pitää vielä testata GT, mutta tuskin siinä isoa eroa on. Joten FJR on ja pysyy edelleen... :orgmp:

Matva sanoi:
Sain sitten vihdoin koeajettua kuolaamani GTL:n. Ei ollut minun juttu FJR:n jälkeen, jotenkin liian steriili ja mauton. Ja sitten se käsittämätön kolahtelu moottorijarrutuksessa. Ehkä sen jotenkin oppisi välttämään. Jossain välissä pitää vielä testata GT, mutta tuskin siinä isoa eroa on. Joten FJR on ja pysyy edelleen... :orgmp:

Koita 2012 loppuvuodesta valmistettua mallia niin ei kolise enää, laatikkoon tullu joku jousipalikka joka lopettaa klonk klonk iänen.
Itse vaihdoin takaisin VesiGessuun alkuvuonna -12 tehdyn GTL:n kun kyllästyin siihen ääneen. Muuten mielestäni loistava matkakumppani.

Back