• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Jälleen tervehdyksestä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mopoko
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
noille lehtien tekstari-mielipidepalstoille lähettää viestejään sen kertaluokan ajatusten tonavat että pesevät viihteenä kaikki päivittäis saippuasarjat mennen tullen
Erittäin hyvin sanottu, mutta ei muuten pese Serranon perhettä
wink.gif

Meikkis morottaa aina kun vehje näyttää vähänkin prätkältä.
Itselläni edellä mainittu Yamahan piikki kuva.

Harva sitä liikenteestä erottaa piikiksi ja se onkin varmaan osa syy miksi MUILTA nousee luu ensiksi pystyyn. Tai sitten Turun seudulla on vain niin hemmetin kohteliaita motoristeja. Harvempi on jättänyt moikkaamatta.

Moikkaamisen jätän kyllä pois siinä vaiheessa kun kaukaata näkee, että ajetaan t-paita, shortsit ja sandaalit jalassa. Jonkinlainen kunnioitus täytyy mielestäni motoristillakin olla fysiikanlakeihin.

juu sormet/käpälä nousee tai vähintäänkin nyökkäys tulee täältä aina kun mahdollista

Toinen ihmisryhmä on tosiaan sitten Hoodee kaverit ne nostaa leukaa eikä kättä
cool.gif
ei sellaset mopost paree kättä irrottaa
buttrock.gif
Kyllä ne HooDeetkin moikkailee ihan kiitettävästi...ainakin mua...mutta mulla onkin kustomi...
Aloittelija hoodeetyypit saattaa nostaa kopiolle räpylää, mä kyllä morjestan kaikkia amerikkalaisella putkirunkoisella ilmajäähdytteisellä mopolla ajelevia tyyppejä, jos jaksan.

Toinen ihmisryhmä on tosiaan sitten Hoodee kaverit ne nostaa leukaa eikä kättä  
cool.gif
ei sellaset mopost paree kättä irrottaa  
buttrock.gif
Kyllä ne HooDeetkin moikkailee ihan kiitettävästi...ainakin mua...mutta mulla onkin kustomi...
Aloittelija hoodeetyypit saattaa nostaa kopiolle räpylää, mä kyllä morjestan kaikkia amerikkalaisella putkirunkoisella ilmajäähdytteisellä mopolla ajelevia tyyppejä, jos jaksan.
Sun täytyy olla se kirjailija tai sit itse se sankari siitä kirjasta..

Aina moikkaan, 95%:sti vastataan. Jotkut HC-HD-miehet varmaan menettää rispektit kun eivät aina moikkaa kyykylle. Myös mp-poliisit ovat kiitettävän ahkerasti moikkailleet takaisin.

Aina moikkaan, 95%:sti vastataan. Jotkut HC-HD-miehet varmaan menettää rispektit kun eivät aina moikkaa kyykylle. Myös mp-poliisit ovat kiitettävän ahkerasti moikkailleet takaisin.
Vice versa, vai kuinka se oli? Kaikki kyykkypyörillä ajavat eivät mulle moikkaa vaikka mulla räpylä nousee. Mutta so not, eipä toi moikkailu pakollista ole. Mulle se tuo hyvän fiiliksen kun kaveri vastaa omaan tervehdykseeni.

Mistä muuten tunnistat nämä "HC-HD-miehet"?

Vice versa, vai kuinka se oli? Kaikki kyykkypyörillä ajavat eivät mulle  moikkaa vaikka mulla räpylä nousee. Mutta so not, eipä toi moikkailu pakollista ole. Mulle se tuo hyvän fiiliksen kun kaveri vastaa omaan tervehdykseeni.

Mistä muuten tunnistat nämä "HC-HD-miehet"?
Oon huomannu että monet kyykkypyörillä ajavat moikaavat nostamalla vaan sormet stongalla pystyyn, aika vaikee välillä huomata. Eli kukahan se loppupelissä ei uskalla nostaa käsiään ohjaustangosta, HD-miehet vai noi muoviluotimiehet
wink.gif

Kyllä niitä näyttää löytyvän molemmista  
033102bebe_1_prv.gif

Itse nostan käden reilusti, vaikka molemmat jos ei muuten huomata  
withstupid.gif

Itellä tulee moikattua moposta lähtien, kun ei noista nyky kevareista ja mopoista aina ota selvää onko ne muoviluoteja vai mopoja!

Samapa tuo, melkein kaikki on vastanneet tervehdykseen!
biggrin.gif

Jotkut HC-HD-miehet varmaan menettää rispektit kun eivät aina moikkaa kyykylle.
Vaikken olekaan mies...:)

harvemmin kukaan on näkemässä, kun moikkailen kyykyille
smile_org.gif

eli ei mene rispektit, kun harvoin on muita todistamassa että moikkailen _moottoripyörille_; enkä ihan aina tarkista merkkiä ennen kuin lapanen nousee
biggrin.gif
nixweiss.gif

Letkassa ajaessa en juurikaan moikkaile ellen ole keulilla tai perässä...keskellä kannattaa kattella ettei aja kaverin takaseen...

ja sitäpaitsi kaveritkin näkis ettei oo mitään rispektiä, jos moikkailee kyykyille
biggrin.gif
biggrin.gif
cool.gif
wink.gif

Tervehdin aina kun on mahdollista, usein jopa motarilla ohittaessani,
ja useinkaan ei vastaantulevat vastaa, ainakaan ohittaessaan. Ymmärrän kyllä, että sillon pitäis kaikki huomio keskittää ajamiseen.

Tuntuu muuten vain, että tänä vuonna tervehdyksiin on vastattu harvemmin kuin viime vuonna.

Juu, lapa nousee aina... Sillai reilusti, ettei tarvi arpoa et morottikohan toi. Ohittaessani ja ohitettavana. Kaikki 2-pyöräiset tulee morotettua, ko ei sitä merkkiä ja mallia tule tsekattua... Ite menen varpaat ja jalkapohjat edellä, bootsien kantapäät alaspäin...

Kömpijät on luku sinänsä. Jääny tähän asti paitsioon.

Juu, lapa nousee aina... Sillai reilusti, ettei tarvi arpoa et morottikohan toi. Ohittaessani ja ohitettavana. Kaikki 2-pyöräiset tulee morotettua, ko ei sitä merkkiä ja mallia tule tsekattua... Ite menen varpaat ja jalkapohjat edellä, bootsien kantapäät alaspäin...

Kömpijät on luku sinänsä. Jääny tähän asti paitsioon.
Kuka nyt kömpiöille viittii moikata
smile_org.gif
moikkailkoon toisilleen
sport05.gif

Merkkiin ja malliin katsomatta morottelen kaikki ja kyllä sanoisin että 95% morotellaan takaisin varsinkin kun oma morotukseni on se verran juhlava
buttrock.gif

on sen verran pitkään tullut ajeltua ettei edes huomaa tervehdystä , varmaan tulee selkärangasta .Tässä omalla kylällä moikkaan kyllä mopotkin ja olen huomannut muutamien moikkaavan ilman pyörääkin lenkillä .Eiköhän tässä kokeeneempien pidäkin antaa esimerkki . Alkukaudesta kun lähti töihin mittarin ollessa pakkasen puolella klo 5.30 ja vastaan tuleva motoristi tervehti erityisenreilusti niin kyllä oli vaikea pyyhkiä hymyä naamalta .

lapanen vilkkuu täältäkin. maantiellä aina, kaupungissa nyökkäillään tai "sormeillaan" jos on käsille muuta hommaa..  
062802moto_prv.gif

Aina viittoillaan kun vaan mahdollista..paitsi tietenkin motarilla tai "tiukoissa" tilanteissa..
joku kysyy miksi moikata..voin vastat miksi ei voisi
cool.gif

Back