Erittäin hyvin sanottu, mutta ei muuten pese Serranon perhettänoille lehtien tekstari-mielipidepalstoille lähettää viestejään sen kertaluokan ajatusten tonavat että pesevät viihteenä kaikki päivittäis saippuasarjat mennen tullen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Erittäin hyvin sanottu, mutta ei muuten pese Serranon perhettänoille lehtien tekstari-mielipidepalstoille lähettää viestejään sen kertaluokan ajatusten tonavat että pesevät viihteenä kaikki päivittäis saippuasarjat mennen tullen
Aloittelija hoodeetyypit saattaa nostaa kopiolle räpylää, mä kyllä morjestan kaikkia amerikkalaisella putkirunkoisella ilmajäähdytteisellä mopolla ajelevia tyyppejä, jos jaksan.Kyllä ne HooDeetkin moikkailee ihan kiitettävästi...ainakin mua...mutta mulla onkin kustomi...ei sellaset mopost paree kättä irrottaaToinen ihmisryhmä on tosiaan sitten Hoodee kaverit ne nostaa leukaa eikä kättä![]()
![]()
Sun täytyy olla se kirjailija tai sit itse se sankari siitä kirjasta..Aloittelija hoodeetyypit saattaa nostaa kopiolle räpylää, mä kyllä morjestan kaikkia amerikkalaisella putkirunkoisella ilmajäähdytteisellä mopolla ajelevia tyyppejä, jos jaksan.Kyllä ne HooDeetkin moikkailee ihan kiitettävästi...ainakin mua...mutta mulla onkin kustomi...ei sellaset mopost paree kättä irrottaaToinen ihmisryhmä on tosiaan sitten Hoodee kaverit ne nostaa leukaa eikä kättä![]()
![]()
Loistava kuvasarja. En ole aikoihin nauranut näin makeasti. Hyvin tuo HD -tyyppi vetää.Amerikan Pena heittää viileän rispekt-tervehdyksen nakkihanskoilla.
Vice versa, vai kuinka se oli? Kaikki kyykkypyörillä ajavat eivät mulle moikkaa vaikka mulla räpylä nousee. Mutta so not, eipä toi moikkailu pakollista ole. Mulle se tuo hyvän fiiliksen kun kaveri vastaa omaan tervehdykseeni.Aina moikkaan, 95%:sti vastataan. Jotkut HC-HD-miehet varmaan menettää rispektit kun eivät aina moikkaa kyykylle. Myös mp-poliisit ovat kiitettävän ahkerasti moikkailleet takaisin.
Oon huomannu että monet kyykkypyörillä ajavat moikaavat nostamalla vaan sormet stongalla pystyyn, aika vaikee välillä huomata. Eli kukahan se loppupelissä ei uskalla nostaa käsiään ohjaustangosta, HD-miehet vai noi muoviluotimiehetVice versa, vai kuinka se oli? Kaikki kyykkypyörillä ajavat eivät mulle moikkaa vaikka mulla räpylä nousee. Mutta so not, eipä toi moikkailu pakollista ole. Mulle se tuo hyvän fiiliksen kun kaveri vastaa omaan tervehdykseeni.Aina moikkaan, 95%:sti vastataan. Jotkut HC-HD-miehet varmaan menettää rispektit kun eivät aina moikkaa kyykylle. Myös mp-poliisit ovat kiitettävän ahkerasti moikkailleet takaisin.
Mistä muuten tunnistat nämä "HC-HD-miehet"?
Vaikken olekaan mies...Jotkut HC-HD-miehet varmaan menettää rispektit kun eivät aina moikkaa kyykylle.
Kuka nyt kömpiöille viittii moikataJuu, lapa nousee aina... Sillai reilusti, ettei tarvi arpoa et morottikohan toi. Ohittaessani ja ohitettavana. Kaikki 2-pyöräiset tulee morotettua, ko ei sitä merkkiä ja mallia tule tsekattua... Ite menen varpaat ja jalkapohjat edellä, bootsien kantapäät alaspäin...
Kömpijät on luku sinänsä. Jääny tähän asti paitsioon.