Nimenomaan......lapa nousee aina...sama nouseeko takas...pidetään perinnettä yllä. mielestäni se kertoo myös paljon itse kuljettajasta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nimenomaan......lapa nousee aina...sama nouseeko takas...pidetään perinnettä yllä. mielestäni se kertoo myös paljon itse kuljettajasta.
Ei pidä, mutta saa, jos haluaa."Africa Twin" kirjoittaa kalevan tekstari palstassa maanantaina
"Miksi pitää moikata täysin tuntematonta? Idioottimaista"![]()
ei sellaset mopost paree kättä irrottaaToinen ihmisryhmä on tosiaan sitten Hoodee kaverit ne nostaa leukaa eikä kättä![]()
Kyllä ne HooDeetkin moikkailee ihan kiitettävästi...ainakin mua...mutta mulla onkin kustomi...ei sellaset mopost paree kättä irrottaaToinen ihmisryhmä on tosiaan sitten Hoodee kaverit ne nostaa leukaa eikä kättä![]()
![]()
Poliisille olen aina nostanut ja aina saanut tervehdyksen takaisinHyviin tapoihin kuuluu ainakin vastata jos "bro" heiluttaa lapasta, edes avata kytkinkäden sormia. Eihän se mopo siitä käsistä lähde.
Tuli vaan mieleen, että poliisia en ainakaan ekana tervehdi, tulee saatana vielä katsomaan että mitäs olet mielinkielin.![]()
sanoi:Onkohan mp-pollarit kyllästynyt moikkailemaan kun ovat niin paljon tienpäällä heillä saattaa tulla yhden vuoron aikana aika monta motoristia lapa pystyssä vastaan että varmasti joskus saattaa vatuttaa kun kaikki tuntemattomat moikkailee, minä mukaanlukien![]()
Tsot tsot... Kyllä ne hoodeet muokin moikkailee vaik ajankin muovikasallaKyllä ne HooDeetkin moikkailee ihan kiitettävästi...ainakin mua...mutta mulla onkin kustomi...ei sellaset mopost paree kättä irrottaaToinen ihmisryhmä on tosiaan sitten Hoodee kaverit ne nostaa leukaa eikä kättä![]()
![]()
Eikö?Tsot tsot... Kyllä ne hoodeet muokin moikkailee vaik ajankin muovikasallaKyllä ne HooDeetkin moikkailee ihan kiitettävästi...ainakin mua...mutta mulla onkin kustomi...ei sellaset mopost paree kättä irrottaaToinen ihmisryhmä on tosiaan sitten Hoodee kaverit ne nostaa leukaa eikä kättä![]()
![]()
![]()
Ja onko tuol ny mitään välii, ei mun päivä ja ajofiilis siitä kyl kärsi mitenkään, moikkaako mulle piikki vai hoodee![]()
Jaa ei tollasta pysähtymismerkkiä ole kyllä olemassakaan, mutta toki se voidaan tulkita sellaiseksi. Pysähtymismerkki on se punainen valo niiden sinisten vilkkuvalojen keskellä. Tai sitten pollari tien sivussa osottamassa sormella ja näyttämässä kämmentä, samalla tavalla kuin liikennettä ohjaava poliisi.sanoi:Onkohan mp-pollarit kyllästynyt moikkailemaan kun ovat niin paljon tienpäällä heillä saattaa tulla yhden vuoron aikana aika monta motoristia lapa pystyssä vastaan että varmasti joskus saattaa vatuttaa kun kaikki tuntemattomat moikkailee, minä mukaanlukien![]()
Mä luin hiljattain muistaakseni TM:sta, että prätkäpoliisit näyttää pysähtymismerkkiä nostamalla vasemman käden noinniinkun 90 asteen kulmassa ylös kämmen avoinna eteenpäin. (En osannut keksiä tuon vaikeampaa kuvausta...) Ja moikkaaminen muistuttaa niin paljon tätä pysähtymismerkkiä, että jotkut poliisit ovat lopettaneet moikkaamisen väärinkäsityksien välttämiseksi.
Mutta takuuvarmasti osasyy moikkaamattomuuteen on motoristien määrä! Ikävä kyllä.
näi o ja näin pittää olla. jatkakaaJaa ei tollasta pysähtymismerkkiä ole kyllä olemassakaan, mutta toki se voidaan tulkita sellaiseksi. Pysähtymismerkki on se punainen valo niiden sinisten vilkkuvalojen keskellä. Tai sitten pollari tien sivussa osottamassa sormella ja näyttämässä kämmentä, samalla tavalla kuin liikennettä ohjaava poliisi.sanoi:Onkohan mp-pollarit kyllästynyt moikkailemaan kun ovat niin paljon tienpäällä heillä saattaa tulla yhden vuoron aikana aika monta motoristia lapa pystyssä vastaan että varmasti joskus saattaa vatuttaa kun kaikki tuntemattomat moikkailee, minä mukaanlukien![]()
Mä luin hiljattain muistaakseni TM:sta, että prätkäpoliisit näyttää pysähtymismerkkiä nostamalla vasemman käden noinniinkun 90 asteen kulmassa ylös kämmen avoinna eteenpäin. (En osannut keksiä tuon vaikeampaa kuvausta...) Ja moikkaaminen muistuttaa niin paljon tätä pysähtymismerkkiä, että jotkut poliisit ovat lopettaneet moikkaamisen väärinkäsityksien välttämiseksi.
Mutta takuuvarmasti osasyy moikkaamattomuuteen on motoristien määrä! Ikävä kyllä.
Jos vastaan tuleva pärräpoliisi haluu pysäyttää mut niin tulkoon perään vilkuttelemaan valojaan. Vastaantulevanahan oletetaan sen yrittävän pysäyttää edellä ajajaansa.