Streethawk
Repsol
Tomba750 sanoi:...Ongelma tulee siinä, että menetän omavastuun ja kahden vuoden boonukset...
Vaihda vakuutusyhtiötä ja saat taas kaskoon täydet bonukset
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tomba750 sanoi:...Ongelma tulee siinä, että menetän omavastuun ja kahden vuoden boonukset...
Pavel Pude sanoi:Eikö naapurilla ketä sitä on siirtäny/kaatanu ole vastuuvakuutusta..??![]()
Tomba750 sanoi:Ja huomenna sitten sovitteluun kahtomaan saadaanko mitään aikaseks.. Vahvasti epäilen, että sieltä tulee taas turhia lupauksia ja rahaa ei näy vieläkään.![]()
Kilppari sanoi:Oon ollut jo vuosia sitä mieltä että vakuutukset on suurta kusetusta. Nytkin 3 eri vakuutusta, mutta kaikista pitäisi varmaan olla kaikkein laajimmat ja kalleimmat versiot ja silti ei ole kattavuutta? Olen vuosien myötä säästänyt vakuutusmaksuissa noi nyt vakuutuksista korvaamatta jääneet varusteet. Sellaisessa mielikuvassa elänyt, että kypärä korvattaisiin liikenne vakuutuksesta, koska on kuitenkin pakollinen varuste.
Kilppari sanoi:Oon ollut jo vuosia sitä mieltä että vakuutukset on suurta kusetusta. Nytkin 3 eri vakuutusta, mutta kaikista pitäisi varmaan olla kaikkein laajimmat ja kalleimmat versiot ja silti ei ole kattavuutta? Olen vuosien myötä säästänyt vakuutusmaksuissa noi nyt vakuutuksista korvaamatta jääneet varusteet. Sellaisessa mielikuvassa elänyt, että kypärä korvattaisiin liikenne vakuutuksesta, koska on kuitenkin pakollinen varuste.
Lähetetty minun SM-T815 laitteesta Tapatalkilla
Kilppari sanoi:Työnantaja ottanut henkilöstölle vapaa-ajan tapaturmavakuutuksen lähi-Tapiolasta... Ei kata kuulemma edes lyhyenä kokeiluna moottoriurheilua...
Gixxeriina sanoi:Noissa kotivakuutuksissa on monesti myös se ehto, että urheilu- ja harrastusvälineitä ei korvata silloin jos ne menee urheilusuorituksessa rikki. Olen kotivakuutuksesta saanut korvauksen kypärästä (OP vakuutus, vuonna 2018) kun tiputin sen vahingossa lattialle ja siihen tuli jälki. Ei taida enää olla millään vakuutusyhtiöllä laajan kaskon "kolarointi" turvaa voimassa suoraan radalla vaan vaatii niitä EAK-koulutuksia yms käsittelyharjoittelua, joissa on kouluttaja ja koulutusohjelma. Turvan laajaan kaskoon myös kuuluu kypärä, ajopuku, kengät ja hanskat, mutta siitä ei kamalasti radalla ole hyötyä.
Kilppari sanoi:Oma tapaus if:n korvaamisesta:
Kaskosta korvattaisiin: Kypärä ja pyörän vauriot... mutta olemassa vain "pikku kasko" (palo, varkaus, eläin törmäys). Eli koska vakuutusyhtiöt yleisesti ilmoittavat että kaskosta ei korvata radalla tapahtuneita vahinkoja, niin mulla tosiaan tuossa rata pyörässäni vain liikennevakuutus ja pikku kasko. Silti kypärä korvattaisiin vain kaskosta (lienee laajimmasta), vaikka liki samaan hengenvetoon ilmoittavat ettei kaskosta korvata radalla tapahtuneita vahinkoja. Eli onko ymmärrettävä että ei ole vakuutusta, mikä korvaisi rata vahingossa kypärän?
Työnantaja ottanut henkilöstölle vapaa-ajan tapaturmavakuutuksen lähi-Tapiolasta... Ei kata kuulemma edes lyhyenä kokeiluna moottoriurheilua...
Onko kilpailulisenssin vakuutus ainoa mahdollisuus vakuuttaa kypärä?
Lähetetty minun SM-T815 laitteesta Tapatalkilla