Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Elähän käytä junaa pelottimena, kun suomi on pääsyt maailmankartalle kun jyväskylässä pitäisi kuuluttaaNiin, jollei ole valkoiset tennissukat saaneet Suomalaisia maailmankartalle, niin tuulipuku on saanut, ja haisaappaat, ja papiljotit ämmien päässä saatana kaupassa, kävelysauvat, ja nyt turvaliivit koiralla,turvaliivit mustikkametsässä, turvaliivit lumisateessa ja postilaatikolle kävellessä, niin jossei saatana ole ennen juna ajanut päälle kun peset autoa pihalla, niin nyt ajaa jollei ole turvaliiviä!
Joo itse olen kanssa huomannut että useimmiten liiveihin pukeutunut motoristi on harrastuksensa alkutaipaleella ja siten varsin epävarma otteissaan.Kylahan se niin on Cute kun totesit, jotta ihan oikein ymmarsit.
Mielestani huomattava osa liivijengista
on ajohommissa aika kokematonta porukkaa, joskin poikkeukset tietysti vahvistavat saannon.![]()
Itse annan liivimiehille/naisille tilaa normaalia enemman ja hyvin on pelannut puolin jos toisin.
Tilanteiden ennakointia, ei sen kummempaa.
w4p2![]()
No miksei samointein tuota mukaillen mitä se talvirengaspakko nykyään on. Joulu-helmikuu. No tuohon molempiin päihin +1kk ja meillä on motoristeille pakollinen, EU-normitetuin heijastimin varustettu liivikausi. Eiköhän se kauden aloitus itse kullakin ole hiukka (pinta)ruosteinen ja/tai kylmän kangistama että siten kohellustakin on enempi - unohtamatta tietenkään kuinka vauhkoina ne (nuoret) oriitkin on ekaa kertaa kevätlaitumillaMielestäni ei olisi ollenkaan pahitteeksi jos huomioliivi määrättäisiin pakolliseksi kaikille juuri kortin saaneille. Pari kautta voisi olla sopiva aika jonka jälkeen voisi sitten ajella jo ilman liiviä.![]()
Toinen ääripää jonka liikkeistä ei voi koskaan olla täysin varma ovat nämä elämän ehtoopuolen kulkijat. Huomioliivin voisi määrätä pakolliseksi myös näille +45v kuljettajille.Mielestäni ei olisi ollenkaan pahitteeksi jos huomioliivi määrättäisiin pakolliseksi kaikille juuri kortin saaneille. Pari kautta voisi olla sopiva aika jonka jälkeen voisi sitten ajella jo ilman liiviä.![]()
Niin hienot pyörät ja kalliit (uudet ja kiiltävät) varusteet. Nehän on kokemuksen merkki.Ai elämän ehtoopuolella jo ollaan ... Jos tälle linjalle mennään, niin liivit pakolliseksi kiveksien laskeutumista odottelevat motoristit.
Ja hymiö ...
Itse en liivejä käytä (toistaiseksi), mutta kyllä ne takaa/ sivusta helpottaa havainnointia. Tältä keväältä olen kuitenkin huomannut, että liivejä on näkynyt hyvinkin kokeneiden oloisilta kuskeilta. Ei aloittelijoilla, joilla näyttäisi olevan toppatakki & halvin mahdollinen ämpäri päässä.
Vuosikymmenien mp-ajon aikana on usiasti ollut uudet kiiltävät kamppeet päälläNiin hienot pyörät ja kalliit (uudet ja kiiltävät) varusteet. Nehän on kokemuksen merkki.Ai elämän ehtoopuolella jo ollaan ... Jos tälle linjalle mennään, niin liivit pakolliseksi kiveksien laskeutumista odottelevat motoristit.
Ja hymiö ...
Itse en liivejä käytä (toistaiseksi), mutta kyllä ne takaa/ sivusta helpottaa havainnointia. Tältä keväältä olen kuitenkin huomannut, että liivejä on näkynyt hyvinkin kokeneiden oloisilta kuskeilta. Ei aloittelijoilla, joilla näyttäisi olevan toppatakki & halvin mahdollinen ämpäri päässä.![]()
En kannata mitään lisäpakkoja, mutta autokoulut voisivat kyllä rahastamisen ohessa jakaa kaikille korttia ajaville kunnolliset mp-käyttöön tehdyt huomioliivit. Ei maksaisi paljoa ja uuden motoristin ei tarvitsisi itse metsästää liivejä. Voisi jopa monella tulla käytettyä noita, ainakin alussa.Mielestäni ei olisi ollenkaan pahitteeksi jos huomioliivi määrättäisiin pakolliseksi kaikille juuri kortin saaneille. Pari kautta voisi olla sopiva aika jonka jälkeen voisi sitten ajella jo ilman liiviä.
Ehtisitkö Nro:13 joskus käymään vaikka ratapäivillä Ahvenistolla tai jossain muussa vastaavassa jutussa.Toinen ääripää jonka liikkeistä ei voi koskaan olla täysin varma ovat nämä elämän ehtoopuolen kulkijat. Huomioliivin voisi määrätä pakolliseksi myös näille +45v kuljettajille.Mielestäni ei olisi ollenkaan pahitteeksi jos huomioliivi määrättäisiin pakolliseksi kaikille juuri kortin saaneille. Pari kautta voisi olla sopiva aika jonka jälkeen voisi sitten ajella jo ilman liiviä.![]()
![]()
Ollaampas täällä taas helposti lämpeävää sorttia. En ole mielestäni osoittanut jutuillani miltä "tosimotoristi" näyttää, mikä se sitten onkaan.Ehtisitkö Nro:13 joskus käymään vaikka ratapäivillä Ahvenistolla tai jossain muussa vastaavassa jutussa.Toinen ääripää jonka liikkeistä ei voi koskaan olla täysin varma ovat nämä elämän ehtoopuolen kulkijat. Huomioliivin voisi määrätä pakolliseksi myös näille +45v kuljettajille.Mielestäni ei olisi ollenkaan pahitteeksi jos huomioliivi määrättäisiin pakolliseksi kaikille juuri kortin saaneille. Pari kautta voisi olla sopiva aika jonka jälkeen voisi sitten ajella jo ilman liiviä.![]()
![]()
Päästäisiin me ehtoopuolella olevat vielä kerran näkemään miltä oikea motoristi näyttää. Samalla, jos viitsisit, voisit tehdä eteen ajamisen mallia. Me kerrottaisiin siten heti tuoreeltaan Sinusta lapsille ja lapsenlapsille.![]()
Tehdä mitä?Samalla, jos viitsisit, voisit tehdä eteen ajamisen mallia. Me kerrottaisiin siten heti tuoreeltaan Sinusta lapsille ja lapsenlapsille.![]()