Sanmasta syystä ei enää näytellä moottorin lämpöjä asteina, vaan palkkeina.ehkä ihmiset katselee liikaa lasista öljyn kuplia ja ihmettelevät niitä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sanmasta syystä ei enää näytellä moottorin lämpöjä asteina, vaan palkkeina.ehkä ihmiset katselee liikaa lasista öljyn kuplia ja ihmettelevät niitä.
Halvempi konstruktio tuottaa tuo 5cm muovitikku kuin reiän työstäminen + asiallinen lasisilmä tiivisteineen.toi tikku on ihan hanurista ja en kyllä tajua miksi hondakin on uusista pyöristä poistanut tarkistusikkunat ja laittanut tikut
Halvempi konstruktio tuottaa tuo 5cm muovitikku kuin reiän työstäminen + asiallinen lasisilmä tiivisteineen.toi tikku on ihan hanurista ja en kyllä tajua miksi hondakin on uusista pyöristä poistanut tarkistusikkunat ja laittanut tikut
Itse olen huomannut, että triumphin palkkinäyttö on jotenkin levollisempi. hondan celciusnäyttöä katsellessa tuli aina fiiliksiä, ei helvetti sehän on 109asteinen. tuossa katselu on paljon tyynempää, 6 palkkia, 7,8,9 palkkia.Sanmasta syystä ei enää näytellä moottorin lämpöjä asteina, vaan palkkeina.ehkä ihmiset katselee liikaa lasista öljyn kuplia ja ihmettelevät niitä.
Hups, tuosta huomioinnista ei huomattu Boxsissa mainita, ja koska olen tyhmä, en osannut sitä omallapäällä keksiä.kyllä sen tikun voi vaan kastaakin, pitää vaan huomioida se tuloksessa. Esim its olen pitänyt öljyn niin, että se on yli maximin, jos tikun ruuvaamatta kastaa, niin se on vähän alle puolenvälin. jos taas ruuvaa, niin se on yli maximin.
toi tikku on ihan hanurista ja en kyllä tajua miksi hondakin on uusista pyöristä poistanut tarkistusikkunat ja laittanut tikut. ehkä ihmiset katselee liikaa lasista öljyn kuplia ja ihmettelevät niitä.
Kalliimmaltahan toi kuulostaa kun halpamuovialihankkijalta tikulla varustetun öljykorkin tilaaminen.Voin antaa Triumphin suunniteluosastolle vieläkin halvemman vinkin.Tehdään siihen sivuposkeen pultti niinkuin Tunnin Moottoreissa = TM,pultti auki jos öljyä vuotaa pois on sitä liikaa ja jos ei liian vähän.
Niin,mut mieti sitä varaosakaupan määrää kun porukka aukoo tota pulttia rikkoo jengat tai unohtaa sen aukiKalliimmaltahan toi kuulostaa kun halpamuovialihankkijalta tikulla varustetun öljykorkin tilaaminen.Voin antaa Triumphin suunniteluosastolle vieläkin halvemman vinkin.Tehdään siihen sivuposkeen pultti niinkuin Tunnin Moottoreissa = TM,pultti auki jos öljyä vuotaa pois on sitä liikaa ja jos ei liian vähän.
Sun versiossa koneistetaan jengoja ja kaupan päälle tulee vielä yksi pulttikin hankittavaksi.
120 eurolla ei kukaan kaupallinen yritys käy koko Trumpan huoltolistaa läpi, se on fakta. Merkkihuolto jos tekee kaiken mitä listassa on, hinta on sen mukainen. Tämä on valitettava tosiseikka Triumphin kohdalla.Kovin tuntuu olevan eroa huoltohinnoissa. Karhulassa -06 20k huolto maksoi > 500€ ja olin vaihtanut öljyt ja suodattimen itse. Nyt -08 40k huolto Hyvinkäällä 120€ (ei merkkihuolto). Ainoastaan mahdollinen ruiskukartan päivitys ei onnistunut, mutta kaikki muu tarpeellinen on kyllä hoidettu. Pelkän päivityksen hinta ei lienee mahdottomia maksa merkkihuollossakaan, mikäli uusia päivityksiä on tullut.
Kyseessä siis -05 955i Daytona.
onneksi moottorin öljy sentään oli vaihtotarpeessa, olisivat muuten senkin voineet jättää vaihtamattaKyllä tuo tarpeellinen tarkoittaa mm. ventiilien tarkastastusta (kun trumpassa ei ole tarpeen säätää), takanavan voitelua, öljyn ja suodattimen vaihtoa, polttoainesuodattimen vaihtoa yms. Ketjuihin ei tarvinnu kajota kun olivat kohillaan ja jarrunesteet sekä etupään öljyt ei ollu vaihtotarpeessa. Olipahan tehty tai ei, niin ainakin hyvin pelittää ja leima on lapussa. Kaiken lisäksi yritys on hyvinkin kaupallinen, kysymys lienee siitä mikä on tuntiveloitus ja kate osissa. Huomioitakoon vielä, että ketjut olivat okealla kireydellä, toisin kuin edellisen huollon jäljiltä jolloin niillä olisi voinut soittaa vaienneen viulun.
Halvat on tuntihinnat sitten jos tosiaan olit paikalla ja näit että kaikki mainittu tehtiin.Kyllä tuo tarpeellinen tarkoittaa mm. ventiilien tarkastastusta (kun trumpassa ei ole tarpeen säätää), takanavan voitelua, öljyn ja suodattimen vaihtoa, polttoainesuodattimen vaihtoa yms. Ketjuihin ei tarvinnu kajota kun olivat kohillaan ja jarrunesteet sekä etupään öljyt ei ollu vaihtotarpeessa. Olipahan tehty tai ei, niin ainakin hyvin pelittää ja leima on lapussa.
Halapaa on, 120 EUR,Kovin tuntuu olevan eroa huoltohinnoissa. Karhulassa -06 20k huolto maksoi > 500€ ja olin vaihtanut öljyt ja suodattimen itse. Nyt -08 40k huolto Hyvinkäällä 120€ (ei merkkihuolto). Ainoastaan mahdollinen ruiskukartan päivitys ei onnistunut, mutta kaikki muu tarpeellinen on kyllä hoidettu. Pelkän päivityksen hinta ei lienee mahdottomia maksa merkkihuollossakaan, mikäli uusia päivityksiä on tullut.
Kyseessä siis -05 955i Daytona.
Ei oikein vakuuta, että olisi kaikki tehty.