• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Humalainen kyyditettävänä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rex
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Enpä oo kännisiä kuskaillut. Harvemmin selviäkään.
Mutta en kyllä känniläistä kyytiin ottais, muutaman saa olla ottanut mutta siinä menee raja. Enkä itekään kyllä kännissä kyytiin lähtis.

Teinixinä olin itse monestikkin, siis kyydissä ja kaljapussi sylissä.

Nyttemmin en menis, enkä ottais kyytiin.
baaa.gif
Lapsuudenaikainen kaveri kuoli 16-kesäsenä. Olivat tosin molemmat humalassa, mutta hän ei itse enää halunnut omaa kevariaan ajaa, joten se toinen kaveri tarttui sarviin. Oli tullut oikealta auto "yllättäen" ja kevari meni metsään. Pussillinen kalja(pulloj)a rikkoutui lapsuudenystäväni rintakehään ja hän menehtyi. Kuski vain loukkaantui, mutta taitaa hänellä olla oloja tähän päivään asti. =(

Miun kyydissä on nollatoleranssi, ikänä en suostu ottamaan humaltunutta kyytiin.

edit: 200. viesti  
062802jumpie_prv.gif
Sattuiko tuo tapaus Imatralla? Tosin eiköhän tuo kaljojen kuljetus puseron sisälle sen verran yleistä saata olla, että voi olla useampikin samanlainen tapaus.

Joskus nuorena muutaman kerran oon itse istunut kunnon kännissä kyydissä ja myös juoppokuskina mopolla toiminut. Nykyään en lähde juoppokuskiksi edes kotilolla.

Exän kyydissä tuli istuttua krapulassa jokusen kerran ja muistaakseni joskus samalla loiventavia nauttien. Ei toi nyt niin vaarallista ole kun ei ole hirveästi promilleja. Tuli myös nukuttua kyydissä useita satoja kilsoja. Kumpi lie vaarallisempaa. Sopivasti kun löi asennon pakettiin, niin sai nukkua huoletta.

Höh, olen ollut siinä uskossa, että sama 0,5 promillea on kyytiläisellä rajana. Olisi täysin asiallinen sääntö.

En ota humalaista moponkyytiin, eikä se sinne kuulukkaan!

Mopoa ajettaessa kuitenkin kyytiläisen liikkeet vaikuttavat ajamiseen paljon, eikä ikinä tiedä mitä siellä takana humalainen temppuilee = metsä kutsuu!!

Back