näin myös tääläEn ota kyytiin jos humalassa!!
Jos yhen/kaksi (olutta/sidukkaa) ottanu viel saatan ottaa mut siinä menee raja!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
näin myös tääläEn ota kyytiin jos humalassa!!
Jos yhen/kaksi (olutta/sidukkaa) ottanu viel saatan ottaa mut siinä menee raja!!
Sattuiko tuo tapaus Imatralla? Tosin eiköhän tuo kaljojen kuljetus puseron sisälle sen verran yleistä saata olla, että voi olla useampikin samanlainen tapaus.Lapsuudenaikainen kaveri kuoli 16-kesäsenä. Olivat tosin molemmat humalassa, mutta hän ei itse enää halunnut omaa kevariaan ajaa, joten se toinen kaveri tarttui sarviin. Oli tullut oikealta auto "yllättäen" ja kevari meni metsään. Pussillinen kalja(pulloj)a rikkoutui lapsuudenystäväni rintakehään ja hän menehtyi. Kuski vain loukkaantui, mutta taitaa hänellä olla oloja tähän päivään asti. =(Teinixinä olin itse monestikkin, siis kyydissä ja kaljapussi sylissä.
Nyttemmin en menis, enkä ottais kyytiin.
![]()
Miun kyydissä on nollatoleranssi, ikänä en suostu ottamaan humaltunutta kyytiin.
edit: 200. viesti![]()
Sinä se vaan nukut mitä ihmeellisimmissä paikoissaTuli myös nukuttua kyydissä useita satoja kilsoja. Kumpi lie vaarallisempaa. Sopivasti kun löi asennon pakettiin, niin sai nukkua huoletta.