Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lapsuudenaikainen kaveri kuoli 16-kesäsenä. Olivat tosin molemmat humalassa, mutta hän ei itse enää halunnut omaa kevariaan ajaa, joten se toinen kaveri tarttui sarviin. Oli tullut oikealta auto "yllättäen" ja kevari meni metsään. Pussillinen kalja(pulloj)a rikkoutui lapsuudenystäväni rintakehään ja hän menehtyi. Kuski vain loukkaantui, mutta taitaa hänellä olla oloja tähän päivään asti. =(Teinixinä olin itse monestikkin, siis kyydissä ja kaljapussi sylissä.
Nyttemmin en menis, enkä ottais kyytiin.
![]()
Sorry to break it to you, mutta oisinko kovinkaan monta kertaa ollu sun kyydissä jos oisin ite ollu ajokunnossa.Miun kyydissä on nollatoleranssi, ikänä en suostu ottamaan humaltunutta kyytiin.
-Tämä kyllä pitää paikkansa. Vaikka kyyditettävä tekisi mitä tahansa,kuljettaja viimekädessä määrää suunnan.Kyllä se pyörä taittuu vastaohjauksella vaikka kyytiläinen haluais eri suuntaan....![]()
RATTIJUOPUMUS JA KULKUNEUVONKULJETTAMINEN OIKEUDETTA ,jos hiplaa hallintalaitteita. en kyllä sitte tiedä onko kuskin ruho hallintalaitteisiin rinnastettava laite...Mielenkiintoinen kysymys on tämä: Sillä mistä kyydissä olevaa humalaista esim. Ajokortitonta henkilöä rangaistettas?
Niinpä, krapulainen on ehkä vähän eri =) Tietty väsymystä ja vihaista oloa ja muuta voi aina verrata juopumustilaan, ja täten varmaan krapulaakin, mutta krapulaisena kyydissä on todennäköisesti vaan ehkä vähän heikko olo, väsy ja pahoinvointinen. "Älä sit oksenna mun mopoon!"Sorry to break it to you, mutta oisinko kovinkaan monta kertaa ollu sun kyydissä jos oisin ite ollu ajokunnossa.Miun kyydissä on nollatoleranssi, ikänä en suostu ottamaan humaltunutta kyytiin.![]()
No joo, onhan se nyt vähän eri juttu ottaa krapulainen työkaveri aamulla kyytiin kuin illalla selkeästi juopunut. Hyvä periaate, itellä rajana pari bisseä/siideriä kyytiläiselle.
Ja esim. valoissa pysähdyttäessä se voi laittaa jalat maahan, jos itteltä sattuis pienessä kaljassa moinen yksityiskohta unohtumaan...Selvä kyyditettävä helpottaa pyörä löytymistä aamulla,joten emmehän kyyditä känniläisiä?