Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
polip sanoi:Ihan näin kahdenkesken ketjua ei saa pestä bensalla eikä millään liuotinaineella.Varma tapa tuhota kumitivisteet.
Olen varmaan havainnut mitä liottimet tekevät esim normi jalkineiden pohjille.
Koska jokainen on omassa uskossaan vahva sallittakoon kaikille haluamansa pesumenetelmä.
Seikkailu_R sanoi:Käsittämättömän hyvin oli ketjut (ja swingi) puhdistunut viikonlopun umpihanki ajelulla...
Helppoa ja hauskaa.

fayout sanoi:Kaljaa suuhun ja öljyä ketjulle ja hinkkaamaan. Sit hinaa uutta ketjua näkyviin ja sama uusiks.![]()
mathev sanoi:Kuinka kauan sitä kaljaa pitää suussa pitää, ennenkuin saa nielaista ?![]()
Ron Jeremy sanoi:Mitä metodia olette käyttäneet?
BlackCat sanoi:Miksi ne ketjut pitää pestä?
Henry67 sanoi:Pyyhin ketjut joka kerta puhtaaksi samalla, kun rasvaan ne 200-300km välein. Rasvana oon käyttäny Motulin katupyöriin tarkoitettua ketjurasvaa. Sitä kun suihkuttaa niihin ja pyyhkäisee liat pois, niin tulee valmista.Tällä tavoin ne on pysyneet koko ajan puhtaina ja kestäneet aikansa (n. 20tkm).

Yokozuna sanoi:Prätkä keskituelle, kone käynnissä, vaihde päällä. Sit vaan rätti käteen ja pesemäänTehokasta ja turvallista
Terveisin yhdeksänsorminen![]()
http://www.moottoripyora.org/keskustelu/showthread.php/251856-sormeton-ainakin-melkeinPavel Pude sanoi:Kerroppa sitten kun rukkaset on jääny kettingin ja rattaan väliin..
Samaa metodia käytän kanssa, mutta vaan rätin siasta mulla menee samaan väliin vaan harja jos on mennäkseen...