Ööh, enhän mä ole kehunut, olen nimenomaan sitä "TÄMÄ MINUN PYÖRÄNI ON MAAILMAN UPEIN JA PARAS" -ajattelua vastaan, löytyy ihan varmasti yhtä monta "parasta pyörää" kuin on pyörän malliakin. Ja mielipiteet saa vaihtua, tänään toi on paras ja huomenna joku muu, niin sen pitääkin olla. Mutta toki löytyy niitäkin tyyppejä, jotka hemmetti tatuoisi vaikka pyörän mallimerkintänsä otsaansa kertoakseen muille tekopyhää rakkauttaan jotain metallista/muovista kapistusta kohtaan.
Ja Raikuli pieni, sun mielipide saa olla se, että sun Busa on paras ja hakkaa mun Gixerin mennen tullen, mun mielipide on se että sun pyörä on ruma kaikkine hilavitkuttimineen (ihan niinkuin oli sun vanha liekki-Busasikin) ja mun pyörä on ihan helvetisti hienompi!
Mutta ne on mielipidejuttuja, mun mielestä moni muukin pyörä on ihan helvetin ruma, niin oli mun pappamopokin joskus, puhumattaan mun hiusmuodista yläasteella, mutta eipä sille mitään voi. Ja ei mun tarvi sinne "Kosta Plankalle" lähteä pyörällä, eikä varsinkaan sun kanssa, mutta jos lähtisin, niin kyllä mä lähtisin sinne ennemmin Gigerilla ja ajelisin Keski-Euroopan mutkapätkät ja nauttisin mulle huomattavasti sopivammasta polvikulmasta, jonka Gixerille mulle tarjoaa. Ja kyllä mä Suzukin valmistamalla geelipenkillä viihdyn ihan hyvin pitempiäkin matkoja, eikä se jousituskaan ole paskemmasta päästä, pikemminkin yksi parhaimmista jousituksista mihin mä olen törmännyt. Ja jarruja en edes viitsi alkaa vertailla tässä kirjoituksessa, ne pyörii NIIN PALJON eri planeetoilla, on se vaan hieno tunne kun tuntee kun pyörän vauhti hiljenee ihan OIKEASTI! Sun "pipillä" selällä sitten voi se Busa ollakin parempi ajella pitempää matkaa, sekin on mielipideasia ja melkoisen riippuvainen myös ihmisen ruumiinrakenteesta. Ehkä se Busa sitten vaan sopii sellasille lihavammille setä-miehille paremmin ja me "juniorit" ajellaan noilla "leluilla"... Sori, mut mä en tykkää yhtään mistään ikärasismista, se on ihan syvältä - siitä vedän herneen syvälle!
On se mun mielest nautinto kun pyörä lähtee ohitustilanteessa helvetin upeasti, hakkaa vanhan Busan mennen tullen suuremmilla vaihteilla lähdettäessä, uuden mallisesta Busasta en sano mitään, koska en ole päässyt rinnakkain kyseisen vekottimen kanssa leikkimään. Ja kyllä mä lupaan sun peesissä pysyä autobahnalla, ja voi olla että ohituksissa sä katsot jonkin aikaa mun takavaloja - ei sitä koskaan tiedä...
Ja hei, K6 ja K8 on eri pyörä, voi olla että K6 onkin ihan paska, olkoot sitten varustettu vaikka Teinin alustasarjalla, mutta mä puhun K8:sta, ja sitä mäkin uskallan kehua, ihan niinkuin Herra "mä oon syntynyt ennen sua ja meidän iskä on vanhempi kuin teidän iskä" Raikuli kehuu omaa K8 Busaansa.
Eikä mua kiinnosta sun poikas syntymäaika, ihan sama vaikka olis syntyny 60-luvulla. Eikä mua kiinnosta se kuinka paljon sulla on ajokokemusta, on mullakin miljoona kertaa enemmän ajokokemusta sellasesta vehkeestä mitä sä et oo koskaan ajanut, enkä mäkään sillä kehuskele...
Mutta edelleenkin - kaiken tämän paskanpuhumisen jälkeen - olen sitä mieltä, että "Busa on VAIN Busa... Siinä se on pyörä muitten joukossa - muutama juttu siinä on "huippua/parasta", mutta on se myös muutamassa jutussa paljon paskempi kuin moni muu pyörä.
" Ja tämä saakoon olla minun mielipiteeni. Ja syvin anteeksipyyntöni, että raiskasin K8 Busa-topicin, mutta on niitä keskusteluja/topicceja raiskattu pahemminkin niin tällä foorumilla kuin muutamalla muullakin foorumilla - ja useinpa vielä samojen henkilöjen toimesta ilman, että siihen on kauheasti puututtu...
EDIT: muokattu kirjoitusvirheitä ja lisätty pari juttua selkeyttämisen vuoksi, ihan siis sen takia ettei tulisi mitään turhia herneitä nenään -ilmiöitä kenellekään.
PS. kyl mun mielest K8 Busa on hieno, ja oon niin kirjoittanutkin jonnekin topikkiin, että voisin Busaan palata takaisinkin jossain vaiheessa - ehkä jopa ensi vuonna kun olen itsekkin jo tälläinen turvonnut setä-mies ja ensi kesänä entistä turvonneempi ja vähemmän "bompperi-juniori".