meidän isin mopo hakkaa teidän kaikkien isien mopot.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kertooko sana _rajoittaja_ sulle mitäänNäin on, eihän nytkään tuolla kentällä vanha täysin vakio busa mennyt kuin 304km/h.Wanha Busa totta tosissaan on vakiona melkoisen laiskan tuntuinen laite. Monta kertaa olen kyllä maininnut, että uusi Busa on siinä suhteessa suuri askel eteenpäin. Kiloset kun pyyhkivät wanhalla Bussilla lattiaa jo monta vuotta..
On se auttamattoman hidas pampula, lähes yhtä hidas kuin uusi 1000gsx-r......![]()
Joko taas unohtui, että Gixxerissäkin paukkui rajoitin helposti, ongelmista huolimatta? Kohtuu pitkä muisti näyttää olevan..Mikäs tuossa tekstissä nyt oli ihmeellistä? Eikös tuo 315km/h veikkaus ollut aika lähellä totuutta?Muistan jopa jonkun kirjoittaneen:
sanoi:Ei pitäisi noinkin rajusti modatulle gikserille 300km/h tuottaa ongelmia, mutta perus piippuviritteisellä epäilisin olevan tiukassa.
Veikkaan että jarim:n ajamana 310-315km/h menee tuo sun laite, kuitenkaan aivan samantehoisten bussien lukemiin ei ehkä kykene (+320km/h).
ja
Jep, noilla välityksillä pitäisi kyllä rajoittimen laulaa jo tuolla matkalla mikäli se on niin nopea kuin tylyttäjä on antanut ymmärtää.
Joskus vain teoria ja käytäntö ei kohtaa, siksi uskon tohon 310-315km/h tulokseen tylyn mopon kohdalla.
Väärässä en voi olla.....
Sen 322km/h se meni, ja rajoittaja lauloi, vaikka oli ongelmia. Ei vaan silti joillekin riitäSama se mulle, aika monen suun tukki kuitenkin.![]()
Mitä sitten tulee näiden piippuviritteisten tonnisten tuloksiin niin jos keli ei olisi ollut niin suotuisa kuin nyt oli niin nämä vähän reilut 300km/h ylitykset olisi jäänyt ajamatta.
Keli oli todella hyvä ja kaikki ajoivat poikkeuksellisen kovia nopeuksia.
Tuossa 312km/h ajaneessa k4 giksussa uskoisin olevan kyllä muutakin modia kuin pelkkä putkisto, koska siellä oli selkeästi tehokkaampiakin 1000cc pyöriä eikä mikään niistä kulkenut yhtä hyvin.
Kun mainitsit nämä putkiviritteiset k8 busat(siis kokoputkisto) ja muuten vakio niin ne meni rajoitin paukkuen 313km/h!
Himpun pidemmällä välityksellä olisi ero sun gikseriin ollut todella pieni, eikä tarvii 5000 euroa työntää konehuoneeseen....![]()
sanoi:Jep, noilla välityksillä pitäisi kyllä rajoittimen laulaa jo tuolla matkalla mikäli se on niin nopea kuin tylyttäjä on antanut ymmärtää.
En näe siinä juuri eroa. Kiihdytyskäyrien mukaan, tonnisella pärjää ihan hyvin myös kovemmissa vauhdeissa. Joten ero aerodynamiikassa lienee aika pieni. Tosiaan, halvimmalla pääsee lujaa pyörällä kuin pyörällä, kun laittaa kaasusarjan, ei maksa juuri mitään.Äläs nyt tyly jatkuvasti väännä asiaa pois oikeelta raiteelta.
Kumpi menee jos laitetaan samanverran rahaa ku sun kikottimeen,ni busaan....
ahtis on vaa esimerkki tästä....
(348<--->322)![]()
Mike ajoi vakiolla änkkärit kii 312km/h ja minä ilman 311km/h...todennäköisesti kuski himmas aiemmin...kun tulokset aika liki muutoin...noh,se selittelyy ja siten diipadaapaa.
'Ja ajoloihi on ruukattu ajaa ja sieltä pois.....![]()
Kertooko sana VAKIO pyörä sinulle mitään? Mielestäni laite ei ole enää täysin vakio/tehtaan jäljiltä jos välityksiä itse muutetaan.Kertooko sana _rajoittaja_ sulle mitäänSe tarkoittaa silloin ko. laitteen maximinopeutta, jota ei voi ylittää, vaikka tehoa olisi vielä reservissä. Lääke tuohon on pidentää välitystä, oletko kuullut?![]()
Käsittääkseni en ole vähätellyt pyöräsi tulosta missään vaiheessa, päinvastoin kerroin sen kulkeneen paremmin kuin itse odotin.Joko taas unohtui, että Gixxerissäkin paukkui rajoitin helposti, ongelmista huolimatta? Kohtuu pitkä muisti näyttää olevan..![]()
Lähinnä tämä ja vastaavat huvittaa:
sanoi:Jep, noilla välityksillä pitäisi kyllä rajoittimen laulaa jo tuolla matkalla mikäli se on niin nopea kuin tylyttäjä on antanut ymmärtää.
Sitten kun juuri näin käy, niin se ei enää riitäkään.. "No ei se nyt niin nopee, ku uus Busa oli melkee yhtä nopee" jne jne..![]()
Vehkeitähän tässä vertailtiin, kuskeja voidaan vertailla erikseen. Tuskin kukaan on uhonnut olevansa nopein kuski tms? Mikäs oli sen parempi vertailu, kuin laittaa sama kuski ajamaan sekä Busaa että Gixxeriä, kerro toki mielipiteesi?Käsittääkseni en ole vähätellyt pyöräsi tulosta missään vaiheessa, päinvastoin kerroin sen kulkeneen paremmin kuin itse odotin.Joko taas unohtui, että Gixxerissäkin paukkui rajoitin helposti, ongelmista huolimatta? Kohtuu pitkä muisti näyttää olevan..![]()
Lähinnä tämä ja vastaavat huvittaa:
Sitten kun juuri näin käy, niin se ei enää riitäkään.. "No ei se nyt niin nopee, ku uus Busa oli melkee yhtä nopee" jne jne..![]()
Pyöräsi meni rajoitinta vasten, tiedän ja muistan kyllä sen.
Tahallaan myöskin hieman kyseenalaistan pyöräsi tulosta koska jonkun on sullekin laitettava "kapuloita rattaisiin" kun leijut nyt tuon gikserin tuloksen kanssa pää pilvissä ja mainostat sitä kuin niitä kuuluisia dyno-käyriä aikoinaaan....![]()
Jos joku on aiheuttanut porukoissa naurunremakkaa niin se on juurikin tuo 322:sen hehkutus mitä et itse ole edes ajanut........nyt vaippahousu lappeenrantaan näyttämään miten se kulkee läskin alla.....![]()
Jos huippuja tosiaan halutaan ajaa, niin lienee järkevä laittaa välitykset kuntoon, aivan kuten muutkin tekee. Ehkä sulla on eri mielipide asiaanKertooko sana VAKIO pyörä sinulle mitään? Mielestäni laite ei ole enää täysin vakio/tehtaan jäljiltä jos välityksiä itse muutetaan.Kertooko sana _rajoittaja_ sulle mitäänSe tarkoittaa silloin ko. laitteen maximinopeutta, jota ei voi ylittää, vaikka tehoa olisi vielä reservissä. Lääke tuohon on pidentää välitystä, oletko kuullut?![]()
Suunsoiton asteelle jää virallisten kisojen osalta, olen katsos tällä ruholla altavastaaja noissa kekkereissä.Kuinkas monta kertaa pahkasika on käynyt ajamassa kilpaa, vai jääkö suunsoiton asteelle pelkästään? Mulla on tuolla hyllyssä 2 pokaalia kiihdytysajoista![]()
Eikös jarim mennyt busalla 335 vai 337 ja tehot pitäis olla about samat kuin kiksuttimessa.Veikkaisin, että kaikki Gixxun edellä olevat Busat olivat kyllä tehokkaampiakin.
Joo kyllä meni. Gixxussa loppui välitykset 322km/h, ilmoitin kyllä etukäteen, että välitykset riittää juuri ja juuri 320km/h.Eikös jarim mennyt busalla 335 vai 337 ja tehot pitäis olla about samat kuin kiksuttimessa.Veikkaisin, että kaikki Gixxun edellä olevat Busat olivat kyllä tehokkaampiakin.
Mitenkäs on mahdollista että samantehoinen 50kg painavampi matkakameli kiihtyy samaan tahtiin?Käyrien mukaan (vedot logattiin), kiihtyvyys on samaa tasoa myös kovemmissa vauhdeissa, joten aerodynaamista etua Busan eduksi ei voi olla kovin paljon, muuten se kyllä näkyisi kiihtyvyydessä.
.
Yes..sieltä se tuli.... (10 +) ja jamppakin meni kovempaa painavalla/vajaatehoisella matkalehmällä kuin tonnisella..Eikös jarim mennyt busalla 335 vai 337 ja tehot pitäis olla about samat kuin kiksuttimessa.Veikkaisin, että kaikki Gixxun edellä olevat Busat olivat kyllä tehokkaampiakin.
Eikös Tylyttäjällä ole tämä rata-ajohomma vielä hoitamatta tuon Jyrin kanssa Alastaron radalla? Vai miten siinä touhussa kävi?Tämähän on hyvä idea! Molemmat pääsevät "vieraalle tontille".ja asiaan... Mielenkiinnolla oon seuraillut ketjua, nythän olisi hyvä testata Busan ja Gikserin kokonaisvaltaisuus eli seuraavaksi Tyly ja Ksthb voisivat kokeilla vastaavat kulut myös radallaKun eikai noita vehkeitä vaan suoraan ajamista varten ole tehty eli joku pelimies puikkoihin (kuten nyt oli Jarim) tai sitten ajatte itse. Indeksoidaan nyt ajetut nopeudet ja tehdään sama kierrosajoille ja lasketaan yhteen. Saadaanko sillä sitten paremmuus lopullisesti selville?![]()