Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu, oon noita uusia Busseja kasaillut ja myynyt jonkun verran, joten kyllä tuo 1340cc on tiedossaKaikki uudethan ovat muute 1340 cc busia![]()
![]()
ja mike ei oo Ago,ku mie oon![]()
muute...tyly,mites se lappeenranta?![]()
![]()
Total repsMikäs Kauniit ja Rohkeat tästä tuli?ja mike ei oo Ago,ku mie oon![]()
![]()
Tämähän on hyvä idea! Molemmat pääsevät "vieraalle tontille".ja asiaan... Mielenkiinnolla oon seuraillut ketjua, nythän olisi hyvä testata Busan ja Gikserin kokonaisvaltaisuus eli seuraavaksi Tyly ja Ksthb voisivat kokeilla vastaavat kulut myös radallaKun eikai noita vehkeitä vaan suoraan ajamista varten ole tehty eli joku pelimies puikkoihin (kuten nyt oli Jarim) tai sitten ajatte itse. Indeksoidaan nyt ajetut nopeudet ja tehdään sama kierrosajoille ja lasketaan yhteen. Saadaanko sillä sitten paremmuus lopullisesti selville?![]()
Noni, ja 302km/h vaimentimet kiinni. Eli olihan se sitten oikeaa tietoa, ettet vakiolla ajanut 311km/hKyllä...minä ajoin 311km/h ilman vaimentimii (mielenkiinnosta koklattiin)
ja kyllä minä olen Agostini![]()
Laitellaas 1340 busaan ens kesäks jotain kivaa,ni selvii miten se vakiosta sit poikkee kulultaan![]()
On sitä radalla kyllä tullut jonkin verran ajeltua, en tiedä, olisko ksthb:lle vieras tontti?Tämähän on hyvä idea! Molemmat pääsevät "vieraalle tontille".ja asiaan... Mielenkiinnolla oon seuraillut ketjua, nythän olisi hyvä testata Busan ja Gikserin kokonaisvaltaisuus eli seuraavaksi Tyly ja Ksthb voisivat kokeilla vastaavat kulut myös radallaKun eikai noita vehkeitä vaan suoraan ajamista varten ole tehty eli joku pelimies puikkoihin (kuten nyt oli Jarim) tai sitten ajatte itse. Indeksoidaan nyt ajetut nopeudet ja tehdään sama kierrosajoille ja lasketaan yhteen. Saadaanko sillä sitten paremmuus lopullisesti selville?![]()
K8 Busa, peilit ja vaimentimet irti (eli putkiviritteinen), 311km/h?Luetun ymmärtäminen,joskus näemmä joillekkin vaikiaa![]()
Vakio K8 busa (peilit irti) 312km/h
Vakioa 1000gixu(peilit irti?) 303km/h
Mikä tuossa on niin vaikiaa ymmärtää![]()
![]()
Kyllä se paino ajossakin tuntuu jos bussia kilosiin vertaa. Kokeile joskus molempia niin kyllä huomaat. Ei se paino busasta huonoa tee, päinvastoin, mutta tuntuu takulla ajossa...50kg tarakalla on hiukka eri asia kun 50kg totaalina siellä täällä.Eli tykkäät painavasta pyörästäSe onpi tuo hauskuus melko lailla makuasia, joten...Lisäksi esim. kevyemmät sporttipyörät ovat paljon hauskempia ajella...Laita toki 50kg levypaino tarakalle, jos näin on![]()
![]()
Entäs jos saisit Busasta 50kg pois veloituksetta, ottaisitko?
Eipä tuo Busan paino tunnu ajossa, vaan voishan tuo paikallaan siirrellessä olla kevyempikin...
Tehosta ja aerodynamiikastahan se huippunopeus on kiinni (kuten tuossa aikaisemmin jo mainitsin), ja isossa koneessa on enemmän virityspotentiaalia.Heh...miken vakio änkkärit kii 312km/h.....lukihäiriökö?![]()
yks mitä et oo kommentoinu vielä...on se,että
mikäli laitetaan sama raha busaan ku sulla on menny kiloseen...mitä luulet kumpi menee??esimerkkinä ahtiksen busa
joka on vielä keskentekonen![]()
![]()
Ajamallahan se mopo sinne Lappeenrantaan viedäänJuu, oon noita uusia Busseja kasaillut ja myynyt jonkun verran, joten kyllä tuo 1340cc on tiedossaKaikki uudethan ovat muute 1340 cc busia![]()
![]()
ja mike ei oo Ago,ku mie oon![]()
muute...tyly,mites se lappeenranta?![]()
![]()
![]()
Meni nyt niin sekavaksi tuo sun tulosraportointi, etten enää tiedä kuka on ajanut kuinka paljon ja millä muutoksilla![]()
Ago (sinä siis?) ajoit 311km/h ilman vaimentajia(?), tai sitten mulle kerrottiin kentältä Busamiesten suusta väärää tietoa![]()
On aika myöhään syksyllä tuo lpr, joten katotaan ihan tilanteen mukaan. Etäisyys olisi tällä kertaa kuitenkin sopiva, ei tartte istuskella koko päivää autossa![]()
Mikäs tuossa tekstissä nyt oli ihmeellistä? Eikös tuo 315km/h veikkaus ollut aika lähellä totuutta?Muistan jopa jonkun kirjoittaneen:
sanoi:Ei pitäisi noinkin rajusti modatulle gikserille 300km/h tuottaa ongelmia, mutta perus piippuviritteisellä epäilisin olevan tiukassa.
Veikkaan että jarim:n ajamana 310-315km/h menee tuo sun laite, kuitenkaan aivan samantehoisten bussien lukemiin ei ehkä kykene (+320km/h).
ja
Jep, noilla välityksillä pitäisi kyllä rajoittimen laulaa jo tuolla matkalla mikäli se on niin nopea kuin tylyttäjä on antanut ymmärtää.
Joskus vain teoria ja käytäntö ei kohtaa, siksi uskon tohon 310-315km/h tulokseen tylyn mopon kohdalla.
Väärässä en voi olla.....
Sen 322km/h se meni, ja rajoittaja lauloi, vaikka oli ongelmia. Ei vaan silti joillekin riitäSama se mulle, aika monen suun tukki kuitenkin.![]()
Näin on, eihän nytkään tuolla kentällä vanha täysin vakio busa mennyt kuin 304km/h.Wanha Busa totta tosissaan on vakiona melkoisen laiskan tuntuinen laite. Monta kertaa olen kyllä maininnut, että uusi Busa on siinä suhteessa suuri askel eteenpäin. Kiloset kun pyyhkivät wanhalla Bussilla lattiaa jo monta vuotta..