• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Hayabusa 2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pasi K
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Eikös Tylyttäjällä ole tämä rata-ajohomma vielä hoitamatta tuon Jyrin kanssa Alastaron radalla? Vai miten siinä touhussa kävi?

Jyri muistaakseni lupas ajella hissukseen jollain 60 heppaisella vanhuksella...
wink.gif
Tuosta tulikin mieleeni että tylyttäjä löi muistaakseni erään 10r kawaa kuskaavan henkilön kanssa 1000 euroa vetoa varttimailin kisasta. Onkohan tuokaan toteutunut??

Tehot pitäisi mitata samassa penkissä samana päivänä, niin tiedetään totuus. Veikkaan, että Jarim:n Busassa on pikkasen paremmin löylyä.
Reminder...  
wink.gif
Nyt Tyly osui oikeaan - kokonaiset 0.2hv enemmän
biggrin.gif

Ei auttanu tuokaan...valitettavasti
wink.gif

Ja taitaa sillä väännöllä olla kuitenkin vähän merkitystä vaikka kuinka sitä vähätellään
bowdown.gif
Ei sillä väännöllä ole merkitystä, niin se vain on. Kerro miten sillä sun mielestä on merkitystä tuossa hommassa? Se on fysikaalinen tosiasia, että teho ja aerodynamiikka tuossa vaikuttavat. Kai tiedät, että teho on vääntö kertaa kierrokset jaettuna 7121?

Samassa penkissä pitää mitata samana päivänä, kaikki muu on vain arvailua.

Joko sultakin unohtui Gixxerin liian lyhyet välitykset?

Eikös Tylyttäjällä ole tämä rata-ajohomma vielä hoitamatta tuon Jyrin kanssa Alastaron radalla? Vai miten siinä touhussa kävi?

Jyri muistaakseni lupas ajella hissukseen jollain 60 heppaisella vanhuksella...
wink.gif
Tuosta tulikin mieleeni että tylyttäjä löi muistaakseni erään 10r kawaa kuskaavan henkilön kanssa 1000 euroa vetoa varttimailin kisasta. Onkohan tuokaan toteutunut??
Ei toteutunut, pyörä oli viime kesän kokonaan pukeilla, euroopan reissussa meni paskaksi. Melko vaikea ajaa rikkinäisellä pyörällä, vai?

Kun tuo on sulle noin noin tärkeä homma, niin kysyn uudestaan, miksi et itse aja kisaa, jos vaadit sitä muilta? Minä olen sen sentään tehnyt. Ja ajan kyllä jatkossakin kisaa jos huvittaa, se ei ole mikään kynnys ollut koskaan.

Veikkaisin, että kaikki Gixxun edellä olevat Busat olivat kyllä tehokkaampiakin.
Eikös jarim mennyt busalla 335 vai 337 ja tehot pitäis olla about samat kuin kiksuttimessa.
Yes..sieltä se tuli.... (10 +)   ja jamppakin meni kovempaa painavalla/vajaatehoisella matkalehmällä kuin tonnisella..

siis sama kuski/ busa tai gixsu

sorry! mun ei pitänyt osallistua tähän keskusteluun.....ajattelin vaan
Jamppa ei kuulemma mahtunut katteen taakse, tai sitten meni jotain muuta pieleen. Tuo kilonen on kuitenkin melko erilainen ajaa/kiihdyttää kuin Busa, joten ei mikään ihme, että yhdellä lähdöllä kaikki ei mene välttämättä nappiin, jos ei ole sitä aikaisemmin kokeillut.

Turhaan lässytätte, Gixxeri meni sen mitä tuolla välityksellä pystyi, ja varaa oli kovempaankin menoon Jarim:kin mielestä.

Jarim ajoi sekä Jampan Busalla että mun Gixxulla, joten tulos on selvä. Jampan sanoin: "voima loppui Busasta".

Mun puolesta "maailman nopeimman" (eli siis Busan) huippuja voisi rajoittaa vaikkapa vielä alemmaksikin, emmä sen huippunopeuden takia sitä ole ostanut.

Kerran kesässä ajetaan pari kilsaa tunnissa kovempaa kuin toinen pari sekuntia. Eroa ei mitenkää voi ajaessaan erottaa siihen pari kilsaa hitaamman mopon vauhtiin, vaikka olisi millainen gepsisiru kairattu kalloon. Siitä sitten jaksetaa vaahdota seuraavaan kesään. No, ehkä se on sitten tärkeää pistää asiat oikeaan järjestykseen.
biggrin.gif

ek@ kiteytti oikein hyvin useamman sivun "suu vaahdossa offtopikin"...

Kerran kesässä ajetaan pari kilsaa tunnissa kovempaa kuin toinen pari sekuntia. Eroa ei mitenkää voi ajaessaan erottaa siihen pari kilsaa hitaamman mopon vauhtiin, vaikka olisi millainen gepsisiru kairattu kalloon. Siitä sitten jaksetaa vaahdota seuraavaan kesään. No, ehkä se on sitten tärkeää pistää asiat oikeaan järjestykseen.
biggrin.gif
Niin, eikös koko tämän harrastuksen tarkoitus ole joko:

a) lisätä elämäniloa tuomalla vielä jotain lisää kivaa tsydeemeihin

b) lisätä elämäniloa tuomalla jotain kivaa noiden muiden tsydeemien rinnalle?
ghostface.gif

Lisäksi ennätysten tavoittelussa on aina jotain kiehtovaa...
bowdown.gif

Totta kai. Paras on paras, vaikka erot olisivat kuinka olemattomia, mutta tarvitseeko siitä nyt kymmeniä sivuja jossitella. Bussit kulkee ja tylyn mopo kanssa sikana. Säännöt ovat samat kaikilla ja tulokset arvottu.

niin..oma vapaus on olla kommentoimatta näihin
033102bebe_1_prv.gif

Mopot on tehty kulkemaan,ne tykkää ku niillä ajetaan...
Tavoitteitakin pitää olla....muutoinhan tää ois iha liian tylsää..

bowdown.gif
pftroest.gif

Veikkaisin, että kaikki Gixxun edellä olevat Busat olivat kyllä tehokkaampiakin.
Eikös jarim mennyt busalla 335 vai 337 ja tehot pitäis olla about samat kuin kiksuttimessa.
Yes..sieltä se tuli.... (10 +)   ja jamppakin meni kovempaa painavalla/vajaatehoisella matkalehmällä kuin tonnisella..

Jamppa ei kuulemma mahtunut katteen taakse, tai sitten meni jotain muuta pieleen. Tuo kilonen on kuitenkin melko erilainen ajaa/kiihdyttää kuin Busa, joten ei mikään ihme, että yhdellä lähdöllä kaikki ei mene välttämättä nappiin, jos ei ole sitä aikaisemmin kokeillut.

Turhaan lässytätte, Gixxeri meni sen mitä tuolla välityksellä pystyi, ja varaa oli kovempaankin menoon Jarim:kin mielestä.

Jarim ajoi sekä Jampan Busalla että mun Gixxulla, joten tulos on selvä. Jampan sanoin: "voima loppui Busasta".
Hmm.. ettei menis liian helpoksi.
Tota mäkin oon omistanu K6 Gixun ja ajellut sillä tuhansia kilsoja. Ihan kokematon en oo ton Gixun puikkoihin.
Hmm.. oli typyn onni että osas luikerella pois Joensuun reissulta. Hmm.. musteri olis korjannut potin gixusta jos tyly olisi ajanut itse minua vastaan.  
wink.gif

Hmm.. nyt kun sulla on se V-box niin käyppäs kokaseen paljo saat näyttöön (1800m) ajamalla ihan ite.

Hmm.. sullahan oli niitä testipaikkoja pilvin pimein?

Hmm.. ettei menis liian helpoksi.
Tota mäkin oon omistanu K6 Gixun ja ajellut sillä tuhansia kilsoja. Ihan kokematon en oo ton Gixun puikkoihin.
Hmm.. oli typyn onni että osas luikerella pois Joensuun reissulta. Hmm.. musteri olis korjannut potin gixusta jos tyly olisi ajanut itse minua vastaan.  
wink.gif

Hmm.. nyt kun sulla on se V-box niin käyppäs kokaseen paljo saat näyttöön (1800m) ajamalla ihan ite.

Hmm.. sullahan oli niitä testipaikkoja pilvin pimein?
Täytyypä käydä näyttämässä, että myös mun alla ottaa alle 1800m sen 200mph.

t. +200mph Motorcycle Club
tounge.gif

Kun tuo on sulle noin noin tärkeä homma, niin kysyn uudestaan, miksi et itse aja kisaa, jos vaadit sitä muilta? Minä olen sen sentään tehnyt. Ja ajan kyllä jatkossakin kisaa jos huvittaa, se ei ole mikään kynnys ollut koskaan.
En vaadi ketään kilpaa ajamaan ja olen sen verran kilpailuhenkinen kaveri että jätän suosiolla sellaiset lajit väliin joissa en ole tarpeeksi hyvä.

En myöskään lyö netissä vetoa toisten hemmojen kanssa kaiken maailman asioista jättäen sitten tekemättä ne.

Tämä kaikki oli taas kerran kieliposkella heitettyä juttua ja kiva huomata että edelleen otat ne mukavan tosissaan.....
pftroest.gif

Back