G
Guest
Guest
Se onpi tuo hauskuus melko lailla makuasia, joten...Lisäksi esim. kevyemmät sporttipyörät ovat paljon hauskempia ajella...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se onpi tuo hauskuus melko lailla makuasia, joten...Lisäksi esim. kevyemmät sporttipyörät ovat paljon hauskempia ajella...
Olikos vaimentimet kiinni? Ainakin Agostinin K8 Busassa oli vaimentimet kokonaan irti; putkiviritteinen.Aivan täysvakio...noh,rajoitin ohitettu...ei muuta...siis noi K8
laitetaan samanverran kii noihi rahaa ku siun kikottimeen niin voisin iha veikkailla,että huomattava ero tulee busan eduksi.
ja ajetaa iha omilla mopoilla,ni tulee ne oikeet tulokset![]()
![]()
Eli tykkäät painavasta pyörästäSe onpi tuo hauskuus melko lailla makuasia, joten...Lisäksi esim. kevyemmät sporttipyörät ovat paljon hauskempia ajella...
50kg tarakalla on hiukka eri asia kun 50kg totaalina siellä täällä.Eli tykkäät painavasta pyörästäSe onpi tuo hauskuus melko lailla makuasia, joten...Lisäksi esim. kevyemmät sporttipyörät ovat paljon hauskempia ajella...Laita toki 50kg levypaino tarakalle, jos näin on![]()
![]()
Entäs jos saisit Busasta 50kg pois veloituksetta, ottaisitko?
Sanotko noin, koska itse omistat kikserin, vai omistatko kikserin koska ajattelet noin?Samoilla linjoilla. Tylyttäjän kikseri on huomattavasti kiinnostavampi kohde kuin nuo busat.
Tuloksien mukaan se meni näin:sama tulos vaimentimet kii ja irti
Agostini-->mike 311-->312
jotenka ei mikään putkiviritys..tai sit huono sellainen![]()
Ei tää oo se pointti, toiset tykkää kyykystä ja toiset vaikka customista. Jokaisella on oma makunsa...Eli tykkäät painavasta pyörästäSe onpi tuo hauskuus melko lailla makuasia, joten...Lisäksi esim. kevyemmät sporttipyörät ovat paljon hauskempia ajella...Laita toki 50kg levypaino tarakalle, jos näin on![]()
![]()
Kyllä se tuntuu, jos vertaa 50kg kevyempään pyörään. Ihan erilainen viedä mutkatiellä.50kg tarakalla on hiukka eri asia kun 50kg totaalina siellä täällä.Eli tykkäät painavasta pyörästäSe onpi tuo hauskuus melko lailla makuasia, joten...Lisäksi esim. kevyemmät sporttipyörät ovat paljon hauskempia ajella...Laita toki 50kg levypaino tarakalle, jos näin on![]()
![]()
Entäs jos saisit Busasta 50kg pois veloituksetta, ottaisitko?
Eipä tuo Busan paino tunnu ajossa, vaan voishan tuo paikallaan siirrellessä olla kevyempikin...
Ei mun mielestä sillä ole väliä mikä pyörä on itsellä, mulla itellä on busa ja mun mielestä tuo Gixu tai ysi oli paljon mielenkiintoisempi laitos nopeusajoissa.Sanotko noin, koska itse omistat kikserin, vai omistatko kikserin koska ajattelet noin?Samoilla linjoilla. Tylyttäjän kikseri on huomattavasti kiinnostavampi kohde kuin nuo busat.![]()
Joo, kyllä mä sen ymmärrän. Kunhan kiusaan näitä fanaattisimpia BusamiehiäEi tää oo se pointti, toiset tykkää kyykystä ja toiset vaikka customista. Jokaisella on oma makunsa...Eli tykkäät painavasta pyörästäSe onpi tuo hauskuus melko lailla makuasia, joten...Lisäksi esim. kevyemmät sporttipyörät ovat paljon hauskempia ajella...Laita toki 50kg levypaino tarakalle, jos näin on![]()
![]()
Itse omistan 750:sen, joten tuossa sitä olisikin yrittämistä todellisiin +300km/h vauhteihin...Sanotko noin, koska itse omistat kikserin, vai omistatko kikserin koska ajattelet noin?Samoilla linjoilla. Tylyttäjän kikseri on huomattavasti kiinnostavampi kohde kuin nuo busat.![]()
Noni, eiks se sitten ollu juuri niin kuin meinasin, että putkiviritteisenä (ilman vaimentimia) tuli tuo 311/312km/h?Väärin meni tyly.....
1. veto 311km/h ilman vaimentimia
2. veto 301km/h keulien,kaasuu pois ja jäi vajaaksi
3. veto 302km/h vaimentimet+peilit kii
mistäkö tiedän....no kun nää on omia vetoja![]()
Taisinhan mä sen 50kg leviteltynä sinne tänne jo valita kun Busan ostin mielummin kuin gixxerin...No ottaisitko sen 50kg sitten leviteltynä sinne tänne, vai ennemmin sen pois, jos ilman kuluja saisit valita?
Onhan siinä lisäksi hiukan suojaavampi kate, ja enemmän vääntöä alhaalla ja keskellä.Taisinhan mä sen 50kg leviteltynä sinne tänne jo valita kun Busan ostin mielummin kuin gixxerin...No ottaisitko sen 50kg sitten leviteltynä sinne tänne, vai ennemmin sen pois, jos ilman kuluja saisit valita?
Mike (Ago?) ajoi virallisien tuloksien mukaan näinVakio K8 312km/h peilit irti ,mutta vaimentimet kii..
![]()
![]()
en tiedä tuosta 1340? mitään
Mikäs Kauniit ja Rohkeat tästä tuli?ja mike ei oo Ago,ku mie oon![]()