Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
sanoi:Lähetetty Helmi. 18 2008,20:53
--------------------------------------------------------------------------------
Juu, tuossa kuvassa näkyy olevan, mutta saa samaa putkea 4-2-1 full systeeminäkin.
Kohta tulee dynokäyriä ja roll-on aikoja........eihän tollanen matkalehmä voi mihinkään kulkeaUudessa Fast Bikes mielenkiintoinen vertailu Busa K5, GSX-R 1000 K7, ZZR1400 ja Busa K8.
K8:sta tuolla sanottua:
" To put it into perspective, once you've ridden this bike, no thousand will ever feel fast again.
The first time I got back on the GSX-R after riding the 'Busa', I had to check th mode selector, convinced it was in C-map.
This new bike makes the Thou' feel broken below 8000rpm."
...., and incredibly, it's even a wicked wheelie bike."
Tuossa vaan muutama irrallinen lause - eikä sitten palkoja nenään...nämähän ovat vain tämän lehden mielipiteitä.![]()
Osuvia kuitenkin![]()
Alkaa tosiaan vaikuttaa jo selittelyltäEiks toi ole hieman raskas polku perustella koko ajan oman pyörän erinomaisia ominaisuuksia. Syntyy vaan mielikuva ettei itsekään ihan usko niihin.![]()
sanoi:Okay, so our Don King impersonation is third-rate, at best, but the ZX-14 and Hayabusa are the epitome of two-wheeled heavyweight brawlers. Sure, pound for pound, the 1000cc Superbikes may be the ultimate in production two-wheeled performance.
hmm.. mä voin laittaa busaani laukut ja pleksin ja siltikin oon nopeempi vartilla kuin säMatkasportti mikä matkasportti. Laittakaa siihen 3:n laukun setti ja spoileriplexi, niin pyörä on elementissään![]()
Äläs ny viitti, viimeks ku ajettiin oikeen kilpaa, niin shekki meni minne?hmm.. mä voin laittaa busaani laukut ja pleksin ja siltikin oon nopeempi vartilla kuin säMatkasportti mikä matkasportti. Laittakaa siihen 3:n laukun setti ja spoileriplexi, niin pyörä on elementissään![]()
![]()
![]()
"Äläs ny viitti, viimeks ku ajettiin oikeen kilpaa, niin shekki meni minne? "Äläs ny viitti, viimeks ku ajettiin oikeen kilpaa, niin shekki meni minne?hmm.. mä voin laittaa busaani laukut ja pleksin ja siltikin oon nopeempi vartilla kuin säMatkasportti mikä matkasportti. Laittakaa siihen 3:n laukun setti ja spoileriplexi, niin pyörä on elementissään![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tosin kummallakin on sen jälkeen tapahtunu muutoksia, joten katotaan nyt, kumpi voittaa seuraavaksi...
Paras loppunopeus oli muuten sillä putki/pc viritteisellä 249km/h kaasuilla, mitähän se on nyt? 260 saattaa mennä rikki kaasuilla jos menee nappiin.. Siinä on Bussilla tekemistä ilman turpoa![]()
K8 Busa:Ihan yhtä järkeviä kuin nuo teidän itse-suggestionneMites muuten siinä Fast Bikesin testissä suorituskykytestit, oliko siinä testattu?![]()
Hähäh"Äläs ny viitti, viimeks ku ajettiin oikeen kilpaa, niin shekki meni minne? "Äläs ny viitti, viimeks ku ajettiin oikeen kilpaa, niin shekki meni minne?hmm.. mä voin laittaa busaani laukut ja pleksin ja siltikin oon nopeempi vartilla kuin säMatkasportti mikä matkasportti. Laittakaa siihen 3:n laukun setti ja spoileriplexi, niin pyörä on elementissään![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tosin kummallakin on sen jälkeen tapahtunu muutoksia, joten katotaan nyt, kumpi voittaa seuraavaksi...
Paras loppunopeus oli muuten sillä putki/pc viritteisellä 249km/h kaasuilla, mitähän se on nyt? 260 saattaa mennä rikki kaasuilla jos menee nappiin.. Siinä on Bussilla tekemistä ilman turpoa![]()
jepa, sulle 4 sadasosan turvin
"Paras loppunopeus oli muuten sillä putki/pc viritteisellä 249km/h kaasuilla, mitähän se on nyt? 260 saattaa mennä rikki kaasuilla jos menee nappiin.. Siinä on Bussilla tekemistä ilman turpoa "
pitäs ensin rikkoo toi 250 km/h loppunopeus,siinäkin on tekemistä (mun vaparibusan paras lopari 250,9 km/h). Noista nopeuksista 50 hp tehon lisän vaikutus loppunopeuteen ei oo ihan tota luokkaa, tuut huomaamaan asian. Hmm.. turbo ei oo takuu lopareista, pitää oikeesti osata ajaa.
Hmm.. ai että kummin käy seuraavalla kerralla? Lienee turha kysymys, ai miksikö? Muistaakseni paras ajamasi aikasi oli
9,67 s joka tarkoittaa mulle pilalle mennyttä lähtöä.
Niin ja itse kisan sössin valitettavasti 3 sadasosan verran punavalon puolelle startin joka pelasti sinut nöyryytykseltä semeissä.
Tilanne korjataan pikimmiten, kunhan ilmestyt viivalle esim Alastaroon, hmm.. mikäs oli paras ajamasi aika Alastarossa?![]()
Miten mulla on sellanen mielikuva, jotta alastarolla olisit ollu joskus ajamassaLiimalla en ole vielä koskaan ajanut, kun ajan, niin sitten mennään melkoisesti lujempaa kuin tähän mennessä.