• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Hayabusa 2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pasi K
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
sanoi:
Lähetetty Helmi. 18 2008,20:53
--------------------------------------------------------------------------------
Juu, tuossa kuvassa näkyy olevan, mutta saa samaa putkea 4-2-1 full systeeminäkin.

Joo näinhän se on...ei siitä ole muunlaista kuvaa. Ihan samannäköinen, mutta yksi vaimennin.

Ei ollut ihan tuo mitä hain, muistelisin et se oli huomattavasti pienempi, vähä sellainen lyhyt pätikkä, niinkuin pikkugiksuissakin on...no, jos ei löydy, niin onhan nuo orkkiksetkin pienet, sirot ja sievät.

08_Hayabusa_Lee-202.jpg

puuuhhh..

onko kellää suomessa tollasta? onko oltu poliisin silmätikkuna?

Mulla oli jokusen ajan lainassa saman mallinen Brocksin tötterö... Kivat murinat lähti, mutten kehannu ajella sillä, kun tulee päivittäin sit täällä ytimessä päristeltyä  
tounge.gif

Ei ...tana... Tulis jo suvi
bawling.gif

Mihinkaan mitenkaan kantaa ottamatta. Katselin juuri tuolta netista Speed-kanavaa ja siella joku 17v kundi latas 9,24s putkiviritteisella uudella busalla..
Kovalta kuulostaa..?!? Ohjelman nimi oli Pass Time.

..niin ai minka varinen se oli? musta/kulta, jos se jotain kiinnostaa, heh heh

Uudessa Fast Bikes mielenkiintoinen vertailu Busa K5, GSX-R 1000 K7, ZZR1400 ja Busa K8.

K8:sta tuolla sanottua:

" To put it into perspective, once you've ridden this bike, no thousand will ever feel fast again.
The first time I got back on the GSX-R after riding the 'Busa', I had to check the mode selector, convinced it was in C-map.
This new bike makes the Thou' feel broken below 8000rpm."

...., and incredibly, it's even a wicked wheelie bike."

Tuossa vaan muutama irrallinen lause - eikä sitten palkoja nenään...nämähän ovat vain tämän lehden mielipiteitä
wink.gif
.
Osuvia kuitenkin
062802jumpie_prv.gif

Uudessa Fast Bikes mielenkiintoinen vertailu Busa K5, GSX-R 1000 K7, ZZR1400 ja Busa K8.

K8:sta tuolla sanottua:

" To put it into perspective, once you've ridden this bike, no thousand will ever feel fast again.
The first time I got back on the GSX-R after riding the 'Busa', I had to check th mode selector, convinced it was in C-map.
This new bike makes the Thou' feel broken below 8000rpm."  

...., and incredibly, it's even a wicked wheelie bike."

Tuossa vaan muutama irrallinen lause - eikä sitten palkoja nenään...nämähän ovat vain tämän lehden mielipiteitä
wink.gif
.
Osuvia kuitenkin
062802jumpie_prv.gif
Kohta tulee dynokäyriä ja roll-on aikoja........eihän tollanen matkalehmä voi mihinkään kulkea
tounge.gif

Eiks toi ole hieman raskas polku perustella koko ajan oman pyörän erinomaisia ominaisuuksia. Syntyy vaan mielikuva ettei itsekään ihan usko niihin.
omg.gif

Toinen toimittaja K8 Busasta:

sanoi:
Okay, so our Don King impersonation is third-rate, at best, but the ZX-14 and Hayabusa are the epitome of two-wheeled heavyweight brawlers. Sure, pound for pound, the 1000cc Superbikes may be the ultimate in production two-wheeled performance.

Ihan yhtä järkeviä kuin nuo teidän itse-suggestionne  
tounge.gif
Mites muuten siinä Fast Bikesin testissä suorituskykytestit, oliko siinä testattu?

Matkasportti mikä matkasportti. Laittakaa siihen 3:n laukun setti ja spoileriplexi, niin pyörä on elementissään  
062802moto_prv.gif

Matkasportti mikä matkasportti. Laittakaa siihen 3:n laukun setti ja spoileriplexi, niin pyörä on elementissään  
062802moto_prv.gif
hmm.. mä voin laittaa busaani laukut ja pleksin ja siltikin oon nopeempi vartilla kuin sä  
biggrin.gif
wink.gif
Äläs ny viitti, viimeks ku ajettiin oikeen kilpaa, niin shekki meni minne?  
tounge.gif
wink.gif

Tosin kummallakin on sen jälkeen tapahtunu muutoksia, joten katotaan nyt, kumpi voittaa seuraavaksi...

Paras loppunopeus oli muuten sillä putki/pc viritteisellä 249km/h kaasuilla, mitähän se on nyt? 260 saattaa mennä rikki kaasuilla jos menee nappiin.. Siinä on Bussilla tekemistä ilman turpoa  
tounge.gif

062802moto_prv.gif
hmm.. mä voin laittaa busaani laukut ja pleksin ja siltikin oon nopeempi vartilla kuin sä  
biggrin.gif
wink.gif
tounge.gif
wink.gif

Tosin kummallakin on sen jälkeen tapahtunu muutoksia, joten katotaan nyt, kumpi voittaa seuraavaksi...

Paras loppunopeus oli muuten sillä putki/pc viritteisellä 249km/h kaasuilla, mitähän se on nyt? 260 saattaa mennä rikki kaasuilla jos menee nappiin.. Siinä on Bussilla tekemistä ilman turpoa  
tounge.gif
"Äläs ny viitti, viimeks ku ajettiin oikeen kilpaa, niin shekki meni minne? "

jepa, sulle 4 sadasosan turvin

"Paras loppunopeus oli muuten sillä putki/pc viritteisellä 249km/h kaasuilla, mitähän se on nyt? 260 saattaa mennä rikki kaasuilla jos menee nappiin.. Siinä on Bussilla tekemistä ilman turpoa "

pitäs ensin rikkoo toi 250 km/h loppunopeus,siinäkin on tekemistä (mun vaparibusan paras lopari 250,9 km/h). Noista nopeuksista 50 hp tehon lisän vaikutus loppunopeuteen ei oo ihan tota luokkaa, tuut huomaamaan asian. Hmm.. turbo ei oo takuu lopareista, pitää oikeesti osata ajaa.

Hmm.. ai että kummin käy seuraavalla kerralla? Lienee turha kysymys, ai miksikö? Muistaakseni paras ajamasi aikasi oli
9,67 s joka tarkoittaa mulle pilalle mennyttä lähtöä.

Niin ja itse kisan sössin valitettavasti 3 sadasosan verran punavalon puolelle startin joka pelasti sinut nöyryytykseltä semeissä.
Tilanne korjataan pikimmiten, kunhan ilmestyt viivalle esim Alastaroon, hmm.. mikäs oli paras ajamasi aika Alastarossa?
wink.gif

Ihan yhtä järkeviä kuin nuo teidän itse-suggestionne
tounge.gif
Mites muuten siinä Fast Bikesin testissä suorituskykytestit, oliko siinä testattu?
K8 Busa:
0-60mph 2.81s
0-100mph 5.23s
0-150mph 11.22s

1/4 mile 10.15s / 145.26mph
Tested power 178bhp/9600rpm

K7 GSX-R:
0-60mph 3.00s
0-100mph 5.59s
0-150mph 11.33s

1/4 mile 10.36s / 144.19mph
Tested power 165bhp / 12400rpm

ZZR1400
0-60mph 3.35s
0-100mph 6.30s
0-150mph 11.85s

1/4 mile 10.85s / 140.74mph
Tested power 165bhp / 9500rpm

062802moto_prv.gif
biggrin.gif
wink.gif
tounge.gif
wink.gif

tounge.gif
"Äläs ny viitti, viimeks ku ajettiin oikeen kilpaa, niin shekki meni minne? "

jepa, sulle 4 sadasosan turvin

"Paras loppunopeus oli muuten sillä putki/pc viritteisellä 249km/h kaasuilla, mitähän se on nyt? 260 saattaa mennä rikki kaasuilla jos menee nappiin.. Siinä on Bussilla tekemistä ilman turpoa "

pitäs ensin rikkoo toi 250 km/h loppunopeus,siinäkin on tekemistä (mun vaparibusan paras lopari 250,9 km/h). Noista nopeuksista 50 hp tehon lisän vaikutus loppunopeuteen ei oo ihan tota luokkaa, tuut huomaamaan asian. Hmm.. turbo ei oo takuu lopareista, pitää oikeesti osata ajaa.

Hmm.. ai että kummin käy seuraavalla kerralla? Lienee turha kysymys, ai miksikö? Muistaakseni paras ajamasi aikasi oli
9,67 s joka tarkoittaa mulle pilalle mennyttä lähtöä.

Niin ja itse kisan sössin valitettavasti 3 sadasosan verran punavalon puolelle startin joka pelasti sinut nöyryytykseltä semeissä.
Tilanne korjataan pikimmiten, kunhan ilmestyt viivalle esim Alastaroon, hmm.. mikäs oli paras ajamasi aika Alastarossa?
wink.gif
Hähäh  
biggrin.gif
Ei olis varmaan auttanut vaikket olis punavaloa ottanutkaan, koska viikonlopun nopein aika voitti  
wink.gif

Samalla radalla kun ollaan ajettu tosissaan kilpaa, oon ollu nopeampi, epäonnistuneella lähdöllä ja luistavalla kytkimellä  
wink.gif
Ehkä ens kerralla sitten toisinpäin.. Rata ja päivä kun vaikuttaa paljon kuten tiedät.

Liimalla en ole vielä koskaan ajanut, kun ajan, niin sitten mennään melkoisesti lujempaa kuin tähän mennessä.

Mutta 8s aika on katupyörällä tavoitteena, näyttäähän tuo Hoikkasen Tuomokin ajaneen sellaisen helposti kunnon radalla, kohtuu miedosti viritetyllä kaasutetulla kilosella  
cool.gif

Mutta se nähdään sit kun ajetaan  
033102beer_1_prv.gif

Paras aika on tullut Kiikalan hitaalla radalla, joku 9.61s muistaakseni. Ja kaikki paskoja lähtöjä, ajaa kun en osaa. 9.6xxs tuli kerta toisensa jälkeen, ei siellä juuri kukaan silloin lujempaakaan päässyt.

Ja 250km/h loppari rikkoutuu helposti oikealla kalustolla. Tuokin 249,xx oli luistavalla kytkimellä paskalla Kiikalan radalla  
062802moto_prv.gif

Täytyykö muistuttaa mikä aihe oli?? Tylyttäjä on varmaan hyvä lähtijä
smile_org.gif
eiks noi oo aika markinaalisia noi erot...
tossa katukäytännössä harva vetää limitillä... hienoja pyöriä kaikki.....
033102beer_1_prv.gif

Back