Todellista menee vakiona yli 150km/h ykkösellä monikin laite.Kyllä mä haluan nähdä sen vakio pyörän joka vakiona ottaa ykkösellä 170 kmh. Ottais ees sen 140 kmh, niin sitten voitais alkaa keskustelee... siis todellista, eikä mitään mittarilukemia.Se on se vääntö mikä meinaa satulalta suistaa,kyllä alkoi rykkönenkin kiihtymään kun vaihtoi -2 piikkisen rattaan eteen ja +3 taakse,on se ykkös vaihdekin niin pirun pitkä noissa kilokyykyissä,rykkönen otti ykkösellä liki 170km/h,busa vissiin 110km/h, takanakilla 28hp enemmän ja vääntöö kolmannes enemmän,kyllä pitäs lähtee.moro! mulla oli -05 busa ihan vakio ja kävin varttimaillilla kokeilemas parhaaksi tulokseksi jäi 10.4 loppunopeus tais muistaakseni olla 217 tai 219kmh.vaihdoin busan pois, tilalle tuli gsx-r 1000 -07 sillä kävin kerran koittamas ja tulos oli heti ekal kerral 10.3 vaikka on paljon vaikeampi lähettää kuin busa! loppunopeutta en muista.veikkaan että pääsen giksul tasan 10s tai hieman alle kun muutaman kerran harjoittelen ku oon viel aika amatööri kiihdyttelemään.kokeilin myös kawasaki zx600r -96 ninjalla ja sen aika oli 12.??? mut kawathan onkin mopoja! mut pakko kyl myöntää et busa tuntui rajummalta ku giksu,hyvä että pysy penkil ku täysiä lähti kiihdyttää. giksu on silti kovempi lähtee pitää luottaa numeroihin! en tiiä oliko täst apua väittelyyn
Eli avaa silmäs kilokyykyn kohdalla, niin näet sellaisen, ja joudut ilmeisesti alkaa keskustelemaan