• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Haku: Joensuulainen motoristi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jenni
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
...älkääs ny naureskelko
cool.gif
Kyllä kai tässä halutaan tietää millaisella tykillä Jenni Thunder tulee ensi ajokaudella vastaan
omg.gif

Tervehdys! Sain kutsun kahta kautta, kiitos vaan
062802moto_prv.gif

Jaah, Jennilandian tarina. Olen syvemmässä kusessa kuin koskaan, enkä varmasti kykene hankkimaan pyörää tälle kesälle. Elämä opettaa. Täytin kolmekymmentä. Kun olin raflassa, tunnisti mut muutama nuori jannu siellä, ja mulle tarjottiin sekalaisesti viunaa. Olinkin sitten kolmekymppisten edestä krapulassa.

En tiedä elämästä mitään, enkä osaa arvioida mitään.

Sori, vähän tylsä viesti. Katselen kyllä ihaillen, kun seuraavana kesänä ajatte ohi.

Pitääkö tosta vetää se johtopäätös, että joit ravintolassa moporahat? No ei ollenkaan hullumpi tapa käyttää rahoja sekään! Ja mopon hinnalla varmasti saa krapulan jonka muistaa muustakin kuin kalleudestaan
biggrin.gif

C-A-D
crazy.gif
blush.gif
Ei se ihan niin mennyt, mutta meni terveys, kun join vähän kaikkea sekaisin. 14-v:kin tietää, ettei kannata juoda sekahedelmäsoppaa jos haluaa herätä seuraavana viikkona ilman lisääntynyttä itsemurhaviettiä. Kriistus sentään, kun olin kännispäissäni kirjoitellut... noh, säästän teidät siltä surkuhupaisalta tarinalta. Kunpa unohtaisin minäkin ja ne muut
ghostface.gif

Noh, ei se ole vakavaa.

Äksjiiärrä
033102beer_1_prv.gif

Tiedä vielä mistään mitään, kun raha-asiat on miten sattuu, ja aion opiskella tätä kulttuuriantropologiaa ilman sivutöiden taakkaa. Mut jos mä hankin pappamopon, saanko mä olla teidän kanssa? Viimekesänä mulle vähän vinoiltiin, kun olin ostanut tämän Lidlin motostelijoiden sadeasun, ja päätin käyttää sitä motostelija-asuna noin yleensäkin, oli sää mikä tahansa. Jos jotain ostetaan, niin sitä käytetään, on se jämpti niin. Kypärä on, ihan ikioma, ja tosiaan, sadeasulla en säikähdä kelejäkään
buttrock.gif
perrhana !

Noh, elämä on, lääkitys kohilleen ja tuulta päin! Kyllä se siitä ja aika parantaa!! Ennemmin tai myöhemmin!
sport05.gif

Hyvä Jenni, asenne ennen kaikkea
buttrock.gif
!!!

Ei sitä koskaan tiedä mille mallille se oma maailma kääntyy, voi onni olla olkapäällä silloin kun sitä vähiten odottaa.

-Cat-
inlove.gif

Tää mun asenne on vähän liiterin takaa karannutta, mutta ainakin tähän mennessä olen ollut enimmäkseen vaaraton. Lääkitys on siis ollut jokseenkin kohillaan
nixweiss.gif

Ei se oo nii justiinsa
ghostface.gif

Mutta, palatakseni aiheeseen, rakastan moottoripyörän ja kuskin kokonaisuutta, se on henkeäsalpaavan kaunista. Itse en ole päässyt moista harrastamaan, enkä tiedä päästävätkökään kun näkevät sateenkaaren väreissä hohtavat lääkeannokseni... Antavat pappamopon ja pari pilleriä lisää
idea3.gif

Ripley
buttrock.gif

033102beer_1_prv.gif

Se on kai silleen, että jos on taipumus löytää itsensä aina kusesta, alkaa oppimaan pikkuhiljaa
crazy.gif

Ainakin sen oppii, miten joutua kuseen ja nousta aina uudestaan langetakseen uudestaan.

Eipä o' tylsää, ei.
Oikeastaan, mulla menee suht hyvin,
pftroest.gif

Kun tiedän miten hienoja ihmisiä tämä Maapallo sisältää
sport05.gif

bowdown.gif

Jotenkin jouduin tämän ketjun hännille.
Kysymys: Tietääkö joku mitä Jennille kuuluu tänään. Tietysti jos Jenni itse sattuis näkemään tämän ja vastais.

Noh, Jennillä menee vähän päin persiitä. Olen epäonnistunut kaikessa missä nyt vain voi epäonnistua. Huvittavaa sinänsä, että mitä enemmän mokaan ja rämmin omassa paskassani, sitä kuuluisampia ystäviä mulle ilmenee oventaakse
kaboom.gif
Lienen jonkin sortin muusa, kun ei kenellekään satu näin paljon kaikkea näin kompaktissa paketissa. Mun kanssa kun juttelee niin tulee parin albumin verran kamaa
ghostface.gif
Mutta ei se mua ihmisenä suurenna, tekee musta absurdin irrationaalisen ameeban, jonka elämäntarkoitusta voi vain ihmetellä. Muuten menee ihan hyvin, kaksi jalkaa, kaksi kättä, suu ja silmät ja korvat. Ziisus.

Noh, Jennillä menee vähän päin persiitä. Olen epäonnistunut kaikessa missä nyt vain voi epäonnistua. Huvittavaa sinänsä, että mitä enemmän mokaan ja rämmin omassa paskassani, sitä kuuluisampia ystäviä mulle ilmenee oventaakse  
kaboom.gif
Lienen jonkin sortin muusa, kun ei kenellekään satu näin paljon kaikkea näin kompaktissa paketissa. Mun kanssa kun  juttelee niin tulee parin albumin verran kamaa  
ghostface.gif
Mutta ei se mua ihmisenä suurenna, tekee musta absurdin irrationaalisen ameeban, jonka elämäntarkoitusta voi vain ihmetellä. Muuten menee ihan hyvin, kaksi jalkaa, kaksi kättä, suu ja silmät ja korvat. Ziisus.
Vieläkös oot siinä kioskihommassa?

En ole kioskilla enkä oikeastaan missään hommissa. Pientä freelancer-hommaa lehdille ja vastaavaa. Se kioski alkoi nyppimään tosissaan, kun en mä oikeasti ole koskaan ollut mikään "kioskitäti" tai myyjä muutenkaan. Olin siellä ihmisten vuoksi, koska ihmisyys on kaunista katseltavaa. Kuitenkin, se myynti on niin keskeinen osa kioskilla työskentelyä, että mulla repes pää siellä. Harmi sinänsä, sillä nyt en enää näe tätä hopeanharmaata kaunista pyörää kuskeineen, enkä muutenkaan saa ihailla palkallisella vapaa-ajanmenetyksellä tiellä ohi kulkevia moottoripyöriä
bawling.gif
Tuolla Tuulaakissa tulen istumaan ja varjoista ihailen teitä. Mä olen niin köyhä, etten tule koskaan saamaan motoskaa, mutta ne pärryttimet laitan pyörän pinnoihin ja vetelen tää kypärä päässä moottoripyöräsadeasu päällä pimeillä metsäteillä
ghostface.gif
Äidin mies hankki mökille moposkan, millä tietty ajelen kun sinne eksyn, mutta muuten aion varjoista vain teitä ihailla
062802moto_prv.gif

En ole kioskilla enkä oikeastaan missään hommissa. Pientä freelancer-hommaa lehdille ja vastaavaa. Se kioski alkoi nyppimään tosissaan, kun en mä oikeasti ole koskaan ollut mikään "kioskitäti" tai myyjä muutenkaan. Olin siellä ihmisten vuoksi, koska ihmisyys on kaunista katseltavaa. Kuitenkin, se myynti on niin keskeinen osa kioskilla työskentelyä, että mulla repes pää siellä. Harmi sinänsä, sillä nyt en enää näe tätä hopeanharmaata kaunista pyörää kuskeineen, enkä muutenkaan saa ihailla palkallisella vapaa-ajanmenetyksellä tiellä ohi kulkevia moottoripyöriä  
bawling.gif
Tuolla Tuulaakissa tulen istumaan ja varjoista ihailen teitä. Mä olen niin köyhä, etten tule koskaan saamaan motoskaa, mutta ne pärryttimet laitan pyörän pinnoihin ja vetelen tää kypärä päässä moottoripyöräsadeasu päällä pimeillä metsäteillä  
ghostface.gif
Äidin mies hankki mökille moposkan, millä tietty ajelen kun sinne eksyn, mutta muuten aion varjoista vain teitä ihailla  
062802moto_prv.gif
Hei kaikki Joensuun tienoon ja muutkin prutkuttelijat.

Älkääs nyt hävitkö.
Jenni-tytsy taitaa tarvita meittiä kaikkia. Piristetään Jenniä ja jos jollakin töitä Jennille tarjolla, vaikka vinkkejä, kertokaa.

Tosin en tiijä mistä hommista tytteli on kiinnostunu.

FJ20
inlove.gif
033102beer_1_prv.gif

Eipä hätää, kun maa on jalkojeni alla, ylläni öisin tähtitaivas, päivällä sininen taivas kotkat syliinsä sulkee, auringon säteet luonnon luovat, vihreäksi, veden solisemaan, kaloja ja monenmoisia ihmeitä silmilleni, sammakoita ja perhosia.

Olkaahan vain olemassa, ihmiset, ajelkaa niillä varsin kauniilla pyörillä toisia kunnioittavasti, minä saan elämäniloa jo siitä yllinkyllin.

Mistä minä olen kiinnostunut? Noh, haluan kirjoittaa ja opiskella elämää, työtä taasen voi tehdä rakennuksilla ja puutarhoissa - myyntityötä en enää oikein jaksaisi. Haluan valokuvata ja näyttää ihmisille elämän ihmeet. Kun on elämää, on kai mahdollisuuksiakin. Luulen.

Noh. Ei kovin suurta heräystä vielä.
Hei aikaisemmat mukavasti mukana olleet ja kaikki uudetkin.
Tulkaas linjoille niin suunnitellaan miten Jenniä piristettäis.
Joohan!
omg.gif
confused_orig.gif
biggrin.gif
tounge.gif
062802jumpie_prv.gif

Täällähän sitä edelleen roikutaan ja kyllä Jennille on ajelut luvattu tällekin kesälle. Mulla vaan mopo lähtee liikenteeseen vasta huhtikuun lopulla eli palaillaan asiaan sitten.
Onkos Jennin uusi työpaikka Tuulaakissa vai muutenko siellä ihailet jokimaisemaa? Tuolla vaan aikaisemmin mainitsit siitä.
Kesää ja
062802moto_prv.gif
odoellessa.

Back