Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nooh, parannetaan/ pahennetaan pyöräkuumetta taas ensi kesänä muutamalla ajelulla....Olen syvemmässä kusessa kuin koskaan, enkä varmasti kykene hankkimaan pyörää tälle kesälle...
Vieläkös oot siinä kioskihommassa?Noh, Jennillä menee vähän päin persiitä. Olen epäonnistunut kaikessa missä nyt vain voi epäonnistua. Huvittavaa sinänsä, että mitä enemmän mokaan ja rämmin omassa paskassani, sitä kuuluisampia ystäviä mulle ilmenee oventaakseLienen jonkin sortin muusa, kun ei kenellekään satu näin paljon kaikkea näin kompaktissa paketissa. Mun kanssa kun juttelee niin tulee parin albumin verran kamaa
Mutta ei se mua ihmisenä suurenna, tekee musta absurdin irrationaalisen ameeban, jonka elämäntarkoitusta voi vain ihmetellä. Muuten menee ihan hyvin, kaksi jalkaa, kaksi kättä, suu ja silmät ja korvat. Ziisus.![]()
Hei kaikki Joensuun tienoon ja muutkin prutkuttelijat.En ole kioskilla enkä oikeastaan missään hommissa. Pientä freelancer-hommaa lehdille ja vastaavaa. Se kioski alkoi nyppimään tosissaan, kun en mä oikeasti ole koskaan ollut mikään "kioskitäti" tai myyjä muutenkaan. Olin siellä ihmisten vuoksi, koska ihmisyys on kaunista katseltavaa. Kuitenkin, se myynti on niin keskeinen osa kioskilla työskentelyä, että mulla repes pää siellä. Harmi sinänsä, sillä nyt en enää näe tätä hopeanharmaata kaunista pyörää kuskeineen, enkä muutenkaan saa ihailla palkallisella vapaa-ajanmenetyksellä tiellä ohi kulkevia moottoripyöriäTuolla Tuulaakissa tulen istumaan ja varjoista ihailen teitä. Mä olen niin köyhä, etten tule koskaan saamaan motoskaa, mutta ne pärryttimet laitan pyörän pinnoihin ja vetelen tää kypärä päässä moottoripyöräsadeasu päällä pimeillä metsäteillä
Äidin mies hankki mökille moposkan, millä tietty ajelen kun sinne eksyn, mutta muuten aion varjoista vain teitä ihailla![]()
![]()