Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jenni.En ole töissä missään, kunhan hengailen Tuulaakissa, se on niin hieno paikka.
Ei mua oikeasti tarvitse alkaa piristämällä piristämään, kun se pian ahdistaa. Kunhan kesä tulee ja elämä jatkuu, se riittää, ettekä te oikein voi siihen vaikuttaa.
Kiitos Äksjiiärrälle tarjouksesta![]()
FJ20![]()
KomppaanNoniinpäs, luin tuon tapaus"jenni",niin se elämä meitä nakkelee,välillä on kaikki kohdallaan,toisinaan taas ei mikään.
Jenni kuule kun sinä osaat tuon elämästä nauttimisen ja kuin me kaikki muutkin silloin kun ei mee hyvin,niin se kyllä näkyy ja tuntuu.
Minusta nyt sun pitäs tehdä jotain,siis mitä eniten osaat,aloitat vaikka siitä että kun prätkistä tykkäät ja kuvata osaat,mielikuvitus liikkeelle.perusta vaikka kuvaamo,otat kuvia ihmisistä/maisemista/prätkäturisteista/mistä vaan,itse ainakin haluisin joskus ittestä ja prätkästä sellasen onnistuneen kuvan,ehkä tää "kuvaamo" ei elättäs yksistään,mutta selvästi tarttet"mielestäni" jotain tekemistä,en tiiä en tunne tilannettasi paremmin,mutta sain (ikävä kyllä)sellasen kuvan tilanteestasi nyt,että niin iloinen Jenni(elämää täynnä tuolla alussa)TÄHTI on nyt mennyt pilven varjoon,toivottavasti vain väliaikaisesti,SYTYTÄ ITSESI UUTEEN LOISTOON!!!!.
SITÄ VARMAAN TOIVOO KAIKKI MUUTKIN TÄMÄN AIHEEN LUKENEET.jokainen päivä pitää kokea,mutta jokainen päivä on uus.![]()
Niih.Tuulaaki on venesatamassa, siinä, missä ... eipäs - en mä muuten siellä käy juurikaan! SoriSehän on juottola, vaan tarkoitan Jokiasemaa tietysti!!! Siellä mihin moottoripyöräilijöitä kerääntyy. Käyn siellä kahvikupposella, istun kuuntelemassa lokkien ääniä, veden virtausta, katselen kauniita pyöriä, seuraan kuskien jutusteluja: etäältä ja nautin joka hetkestä.![]()
Enpä viime kesänä käynyt Joensuussa. Jos olin käynyt, olisin kyllä penkonut sinut jostakin esille. Emme ole, siis sinä ja minä, vielä tavanneet. Vois olla ihan mukava jutustella nokikkain vaikka siellä Jokiasemalla. Se joki laskee Pyhäselkään. Siellä jossakin vanhan ison kirkon seutuvilla. Siis siellä jossakin on se Jokiasema. Siitä kirkosta eteenpäin järven suuntaan taitaa olla Hasaniemi.Jokiasema on siinä kun joki laskee järveen, siinä on tukkeja aina kesäisin, ja Laulurinne vieressä. Siinä on Caravaanareiden leiriytymispaikka, ja nykyään myös kanooteille säilytyspaikkoja. Meripelastajilla on aluksensa siinä rannalla: http://tinyurl.com/34wf5p
Siinä on pursiseura vieressä.
Muistin että tiesit sen viimekesän höpöttelyistä.