• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Haku: Joensuulainen motoristi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jenni
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
En ole töissä missään, kunhan hengailen Tuulaakissa, se on niin hieno paikka.

Ei mua oikeasti tarvitse alkaa piristämällä piristämään, kun se pian ahdistaa. Kunhan kesä tulee ja elämä jatkuu, se riittää, ettekä te oikein voi siihen vaikuttaa.

Kiitos Äksjiiärrälle tarjouksesta
sport05.gif

FJ20
blush.gif

Noniinpäs, luin tämän tarinan,niin se elämä meitä nakkelee,välillä on kaikki kohdallaan,toisinaan taas ei mikään.
Jenni kuule kun sinä osaat tuon elämästä nauttimisen ja kuin me kaikki muutkin silloin kun ei mee hyvin,niin se kyllä näkyy ja tuntuu.
Minusta nyt sun pitäs tehdä jotain,siis mitä eniten osaat,aloitat vaikka siitä että kun prätkistä tykkäät ja kuvata osaat,mielikuvitus liikkeelle.perusta vaikka kuvaamo,otat kuvia ihmisistä/maisemista/prätkäturisteista/mistä vaan,itse ainakin haluisin joskus ittestä ja prätkästä sellasen onnistuneen kuvan,ehkä tää "kuvaamo" ei elättäs yksistään,mutta selvästi tarttet"mielestäni" jotain tekemistä,en tiiä en tunne tilannettasi paremmin,mutta sain (ikävä kyllä)sellasen kuvan tilanteestasi nyt,että niin iloinen Jenni(elämää täynnä tuolla alussa)TÄHTI on nyt mennyt pilven varjoon,toivottavasti vain väliaikaisesti,SYTYTÄ ITSESI UUTEEN LOISTOON!!!!.
SITÄ VARMAAN TOIVOO KAIKKI MUUTKIN TÄMÄN AIHEEN LUKENEET.jokainen päivä pitää kokea,mutta jokainen päivä on uus.
smile_org.gif

En ole töissä missään, kunhan hengailen Tuulaakissa, se on niin hieno paikka.

Ei mua oikeasti tarvitse alkaa piristämällä piristämään, kun se pian ahdistaa. Kunhan kesä tulee ja elämä jatkuu, se riittää, ettekä te oikein voi siihen vaikuttaa.

Kiitos Äksjiiärrälle tarjouksesta  
sport05.gif

FJ20  
blush.gif
Jenni.
Mikä se Tuulaaki on?

Noniinpäs, luin tuon tapaus"jenni",niin se elämä meitä nakkelee,välillä on kaikki kohdallaan,toisinaan taas ei mikään.
Jenni kuule kun sinä osaat tuon elämästä nauttimisen ja kuin me kaikki muutkin silloin kun ei mee hyvin,niin se kyllä näkyy ja tuntuu.
Minusta nyt sun pitäs tehdä jotain,siis mitä eniten osaat,aloitat vaikka siitä että kun prätkistä tykkäät ja kuvata osaat,mielikuvitus liikkeelle.perusta vaikka kuvaamo,otat kuvia ihmisistä/maisemista/prätkäturisteista/mistä vaan,itse ainakin haluisin joskus ittestä ja prätkästä sellasen onnistuneen kuvan,ehkä tää "kuvaamo" ei elättäs yksistään,mutta selvästi tarttet"mielestäni" jotain tekemistä,en tiiä en tunne tilannettasi paremmin,mutta sain (ikävä kyllä)sellasen kuvan tilanteestasi nyt,että niin iloinen Jenni(elämää täynnä tuolla alussa)TÄHTI on nyt mennyt pilven varjoon,toivottavasti vain väliaikaisesti,SYTYTÄ ITSESI UUTEEN LOISTOON!!!!.
SITÄ VARMAAN TOIVOO KAIKKI MUUTKIN TÄMÄN AIHEEN LUKENEET.jokainen päivä pitää kokea,mutta jokainen päivä on uus.
smile_org.gif
Komppaan  
thumbs-up.gif

buttrock.gif

wink.gif

033102beer_1_prv.gif

Koin tuossa fyysistä väkivaltaa, ja lähdin oikeuteen. Ei mulla kai muuten olisi voimia moiseen, mutta kun sen äijän puuhat pitää lopettaa: en siedä ajatusta että se kiusaa naiseuttaan etsiviä pikkutyttöjä. Pelkään, ja elämä tuntuu sen vuoksi raskaalta, uskallus on vähissä. Aivan kuin olisin muutenkin tanssinut ruusunlehdillä. Jossakin vaiheessa sitä naksahtaa tuolla päässä, että nyt riitti. Jos mä en osaa etsiä itselleni kivutonta tietä tässä elämässä, mä lopetan tien tähän. Mä en käsitä sitä, että olen pyörinyt nuoruuteni jos jonkinmoisissa jengeissä, ja sieltä sain ystäviä jotka vaikka  - noh, voisivat tehdä melkoisia juttuja. Mutta sitten kun tutustun "tavallisiin" ihmisiin, löytyy pahikset sieltä. Saatanalliset partanaamat ovat lempeitä ja ystävällisiä, Jeesuskasvoiset punaposkiset mummonpojat taasen juuri niitä saatanoita. Mä en ole vielä tajunnut tätä elämää.

Tuulaaki on venesatamassa, siinä, missä ... eipäs - en mä muuten siellä käy juurikaan! Sori  
blush.gif
Sehän on juottola, vaan tarkoitan Jokiasemaa tietysti!!! Siellä mihin moottoripyöräilijöitä kerääntyy. Käyn siellä kahvikupposella, istun kuuntelemassa lokkien ääniä, veden virtausta, katselen kauniita pyöriä, seuraan kuskien jutusteluja: etäältä ja nautin joka hetkestä.

Elämä vaatii rohkeutta. Yrittäminen vaatii rohkeutta. Mutta suuri kiitokseni kuuluu teille, te jotka olette kestäneet varsin värikästä tekstiäni, peittelemätöntä tapaani ilmaista itseäni. Se luo aina voimia, vaikka olenkin sokea naiivi hölmö oman elämäni valinnoissa. Opiskelen kulttuuriantropologiaa, ja koitan pysyä sillä linjalla, kirjoittelen lehtiin juttuja ja valokuvaan artikkeleihin kuvia. Kaikki vain vaatii itsevarmuutta ja voimaa, joita minulla on kovin vähän. Kirjoittaminen kuitenkin luonnistuu aina. Kuunnelkaa muuten Zakk Wylden Book Of Shadow CD:tä. Löysin sen taas vuosien jälkeen, ja jo vain vapahduttaa mukavasti !  
buttrock.gif

Tuulaaki on venesatamassa, siinä, missä ... eipäs - en mä muuten siellä käy juurikaan! Sori  
blush.gif
Sehän on juottola, vaan tarkoitan Jokiasemaa tietysti!!! Siellä mihin moottoripyöräilijöitä kerääntyy. Käyn siellä kahvikupposella, istun kuuntelemassa lokkien ääniä, veden virtausta, katselen kauniita pyöriä, seuraan kuskien jutusteluja: etäältä ja nautin joka hetkestä.
Niih.
Oletetaan että kysyjä (minä) tietää missä on Ilosaari, rautsikka, kauppatori (jos entisellä paikalla) ja kaupungintalo.
Miten se Tuulaaki sijoittuu noiden suhteen.

smile_org.gif
smile_org.gif

FJ20, Näin Tuulaakin mainoksen viimeviikonloppuna ja se jäi hölmösti mieleen, ja sanoin sen vaikka piti sanoa Jokiasema. Tuulaaki on siinä Tikkamäelle menevän sillan "alla", mistä Koli-risteilyt kesäisin lähtee. Se on ihan mukava paikka jos on porukka messissä, mutta huvikseen en siellä käy yksin kökkimässä. Jokiasemalla taas istuu ilokseen vaikka tunteja yksinkin. Käynkin siellä kesäisin joka ikinen päivä, yleensä rullaluistimilla, joskus maastopyörällä. Kamera kädessä, muutaman kerran olen ollut siellä laiturin allakin jostakin mielenhäiriöstä, ja tällaista löysin:
http://www.myrsky.com/gallery/view_album.php?set_albumName=album43
Motoskalla olevia en ilman lupaa kuvaa, mutta salaa ihailen kyllä: ja edelleen, en "siinä" mielessä. Mä olen nykyään naispuolinen eunukki. Vaaraton kaikella tarkoituksella.
ghostface.gif

Meni mun puolesta höpöttelyks.
Jokiasema on joen rannassa, oletan. Onko se jossakin siellä minne Leppävirta tms laivat ruukasivat tulla laituriin. Siis kohta sen kanavan/sulkuporttiväylän jälkeen alajuoksulla kaupungintalosta ihan hivenen alapäin. Vai onko se Ilosaaren yli menevään siltaan nähden yläjuoksun puolella. Siis kaupungin puolella jokea eikä aseman puolella.

Jokiasema on siinä kun joki laskee järveen, siinä on tukkeja aina kesäisin, ja Laulurinne vieressä. Siinä on Caravaanareiden leiriytymispaikka, ja nykyään myös kanooteille säilytyspaikkoja. Meripelastajilla on aluksensa siinä rannalla: http://tinyurl.com/34wf5p
Siinä on pursiseura vieressä.

Muistin että tiesit sen viimekesän höpöttelyistä.

Jokiasema on siinä kun joki laskee järveen, siinä on tukkeja aina kesäisin, ja Laulurinne vieressä. Siinä on Caravaanareiden leiriytymispaikka, ja nykyään myös kanooteille säilytyspaikkoja. Meripelastajilla on aluksensa siinä rannalla: http://tinyurl.com/34wf5p
Siinä on pursiseura vieressä.

Muistin että tiesit sen viimekesän höpöttelyistä.
Enpä viime kesänä käynyt Joensuussa. Jos olin käynyt, olisin kyllä penkonut sinut jostakin esille. Emme ole, siis sinä ja minä, vielä tavanneet. Vois olla ihan mukava jutustella nokikkain vaikka siellä Jokiasemalla. Se joki laskee Pyhäselkään. Siellä jossakin vanhan ison kirkon seutuvilla. Siis siellä jossakin on se Jokiasema. Siitä kirkosta eteenpäin järven suuntaan taitaa olla Hasaniemi.

Olenko hehtaarilla?

Jep, Hasaniemeksihän sitä paikkaa myös kutsutaan. Tiedepuiston kun löytää, osaa siitä kääntyä jokea kohti, ja kun pysähtyy ennen veteen tippumista, on Jokiasemalla.

Musta tuntuu vähän hassulta että kukaan haluaisi nähdä mut, kun tunnen oloni rääpäleeksi ja muutenkin aika luuseriksi. En ole tässä lähiaikoina piristymässä, kun on vielä aika paljon rankkoja juttuja kohdattavana, eikä musta mitään älyttömän piristävää seuraa saa. Joka ikinen päivä kiipeän vuorelle harmaan kiven läpi. Eli ei se entinen Jenni välttämättä palaa. Kunhan nyt hengissä yritän selvitä, jos siinäkään mitään mieltä on, yksi Jenni sinne tai tänne. Mutta yritän nyt pitää siitä kiinni mitä on sanottu, että pelkkä olemassaolo on jo kriteeri itsessään.

Anteeksi, en halua masentaa, mutten jaksa nyt teeskennellä.
Nauttikaa te, jotka voitte, minunkin puolesta elämästä. Pitäkää kiinni rakkaistanne, käykää saunassa ja paistakaa makkaraa ja ottakaa olut. Tai punaviiniä, pääsiäisenä munnoo
033102beer_1_prv.gif

Kaikenlaiset syyt mopotinajelulle ovat kelvollisia eikä Jennin moikkaaminen olisi huonoimmasta päästä. Siis jollei se Jenniä haittaisi...

MagnaMan
idea3.gif

Tuo on kyllä hyvä pointti, että ajelu itsessään on syy
sport05.gif

Totta totta! Mulla on oma kypärä ja hieno Lidlistä ostettu moposka-sadeasu, jota tietty käytän kun sen ostin, satoi tai ei. Näytän vähän melkein kuin mopoilijalta se asu päällä!
bowdown.gif

Luulis että olisin Hämmeestä kuin näin "nopiasti" sytyttää.
Naputtelin Googleen sanat Jokiasema Joensuu ja vot, jo sijainti selvis. Mukavalta näyttää ainaski valokuvissa ja varmaan luonnossakin, kun sinä Jenni siellä viihdyt.

Jenni kyllä me jonniimoisia rääpäleitä ollaan joskus itse kukin. Kuka mistäkin syystä.

FJ20
tounge.gif
Minä olen alunperin Hämeestä, ja se näkyy.

Noh, nyt on jo vähän parempi olo, kiitos
inlove.gif

Nyt on mitä odottaa
062802moto_prv.gif

Saatanalliset partanaamat...
tounge.gif
Naispuolinen eunukki...
biggrin.gif
Olet loistava, paikka on sinun!
062802jumpie_prv.gif

Ja mitä sinun "luuseriuteesi" ja "rääpälyyteesi" tulee, julistan ne täten mitättömiksi!

Ripley,
buttrock.gif

Kiitos, ja tulehan käymään!

Muutama lupauskin jäänyt multa pitämättä, eihän se käy päinsä...

Kuhan keli korjaantuu, jokiasemalla on tarkoitus käydä melkein päivittäin. Yritän bongailla, vaikka paremmin ehkä tunnistat meikäläisen...(se sininen 1400 intruder)
biggrin.gif
tounge.gif
wink.gif

intikka, Muistan kyllä mainiosti !

Nyt on hyvä, kun mä olen tällainen työtön renttu, eikä mun tarvitse leikkiä asiakaspalvelijaa tiskin takana siellä ärrällä.

Sielläpä Jokiasemalla nähdään, taitaa tulla tänne topikkiin tarinaa koko kesäksi näillä näkymin  
062802moto_prv.gif

Jenni.
Joensuu on minulle "lapsuuden" kaupunki. Kävin siellä vähän kouluakin kunnes pois potkivat. Sillä tuossa taivastelin niitä paikkoja siellä. Aika huonosti tosin. Lapsihan tässä vieläkin enkä aatellu aikuiseks tullakaan.

wink.gif
tounge.gif

Back