Osta isompi ja laita vanha kiertoon..Kiitos nopeista vastauksista.
Tässä on nyt mietinnässä ostaakko isompi pyörä vai vielä säätääkkö tota vanhaa.
Bandit ois kyllä ihan jees![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Osta isompi ja laita vanha kiertoon..Kiitos nopeista vastauksista.
Tässä on nyt mietinnässä ostaakko isompi pyörä vai vielä säätääkkö tota vanhaa.
Bandit ois kyllä ihan jees![]()
Siinäkö vaiheessa kun Bandiitilla on vauhtia 200?gs tekee banditin ympärillä kahdeksikkoa radalla ja jää vielä bensarahaakin.
No jos käsitys radasta on jotain muuta kuin 3km suoraSiinäkö vaiheessa kun Bandiitilla on vauhtia 200?gs tekee banditin ympärillä kahdeksikkoa radalla ja jää vielä bensarahaakin.![]()
No nimenomaanhan on ollut ainakin hevosvoimien lisäämisestä puhetta - mun mielestä siitä puhuessa se paino kannattaa kuitenkin ottaa huomioon myös. Jos teho ja paino lisääntyy molemmat, ei lopputulos ole ollenkaan niin hyvä kuin jos pelkkä teho lisääntyisi, tai paino vähenisi.Mikäli sitä gs500 virittäis putkella sekä suuttimilla niin ei se kulutus ainakaan laske ja olen enemmän isomman pyörän hankinnan kannalla. Jos pyörän hankinnassa mietitttäisiin vain hevosvoimien ja painon välistä suhdetta niin silloin pyörä olisi gsxr 750 tai muu vastaava, muttei siitä nyt ole kysymys joten älä edes vertaile niitä.
Alla oleva teksti on lainattu nimimerkiltä Karban
jos nyt vaikka otetaan vertailukohdaks gs500 ja malmikasa bandit 1200. Budjetiksi sama niin gs tekee banditin ympärillä kahdeksikkoa radalla ja jää vielä bensarahaakin.
Yläpuolella oleva väite ei pidä paikkaansa.
Olen ollut aikoinaan näkemässä, kun eräs liikennealan ammattilainen, autolla kilpaileva harrastelijamotoristi pesi TÄLLAISELLA useamman kisaa harrastavan kyykkymiehen radalla. Oli noloja poikia varikolla ihmettelemässa, mikä mättää ja jokaisella oli joku syy, "miksei nyt kulje".Väitteeseeni gs500 vrt iso bandit radalla. Tuokaa mulle pyörät ja ajan molemmilla kierroksen vaikka alastarolla, väitän että oon nopeampi gs:llä.
Mikä rata tuo Alastaro muka on? Monza tai Hockenheim kuulostavat enemmän "oikeilta" radoilta.Väitteeseeni gs500 vrt iso bandit radalla. Tuokaa mulle pyörät ja ajan molemmilla kierroksen vaikka alastarolla, väitän että oon nopeampi gs:llä.
tossahan on taas kyse ajotaidosta,mut karban kohdalla ehkä siitä ettei pysty hyödyntään bandiitin tehoja.uskosin et bansku kiihtyykin sen verran paremmin suorilla ja kait suora nopeudetkin vähän vaikuttaa ja väittäsin et pelimies heittää bandiitinkin aika mukavasti mutkiin. no sama se mulleOlen ollut aikoinaan näkemässä, kun eräs liikennealan ammattilainen, autolla kilpaileva harrastelijamotoristi pesi TÄLLAISELLA useamman kisaa harrastavan kyykkymiehen radalla. Oli noloja poikia varikolla ihmettelemässa, mikä mättää ja jokaisella oli joku syy, "miksei nyt kulje".Väitteeseeni gs500 vrt iso bandit radalla. Tuokaa mulle pyörät ja ajan molemmilla kierroksen vaikka alastarolla, väitän että oon nopeampi gs:llä.![]()
Mitä tulee virittämiseen, niin mikä hitto siinä muka on, että ainoa tapa virittää alle tonnista on muka vaihtaa se isompaan? Piikkiäkin voi viilata ja saada siitä hyvän mielen onnistuessaan,
No nii mennään nyt sit saman tien tohon naapurikuntaan Nürnburgringille..Mikä rata tuo Alastaro muka on? Monza tai Hockenheim kuulostavat enemmän "oikeilta" radoilta.Väitteeseeni gs500 vrt iso bandit radalla. Tuokaa mulle pyörät ja ajan molemmilla kierroksen vaikka alastarolla, väitän että oon nopeampi gs:llä.Olisi se kiva nähdä, kun gs500 lähtee 1200 bandiittia rivakammin mutkasta.![]()
![]()
Näinhän se siis tuli todistettua. Meikäläinen on vahingossa vaan iän myötä livennyt oikeista totuuksista.Älytöntä on tuo uhoaminen ja oikea totuus on näköjään eri asia kuin Karban totuus...
Niin ne painot oli 212 ja 174 (kuivana)...ei se 250kg möhkäle mutkassa mee ainakaan lujempaa kuin 170kg möhkäle yhtä huikeella alustalla. Mutkan jälkeen on tietty asia erikseen.
Joo toi 250 taiskin olla ton mun kaavailun jälkeen.. Mut GS:stä löysin sellasen tiedon että kuivapaino olis 169kg. Noissa vanhemmissa nakumallisissa siis. Saman tietolähteen mukaan niissä katetuissa kuivapaino olis 180kg.Niin ne painot oli 212 ja 174 (kuivana)...ei se 250kg möhkäle mutkassa mee ainakaan lujempaa kuin 170kg möhkäle yhtä huikeella alustalla. Mutkan jälkeen on tietty asia erikseen.![]()
ei tarkotus loukata ketään, mut jos toi paino ainoo kriteeri suosittelen pv suitsaa ,tolla logiikalla pitäs pestä radalla lähes kaikkiJoo toi 250 taiskin olla ton mun kaavailun jälkeen.. Mut GS:stä löysin sellasen tiedon että kuivapaino olis 169kg. Noissa vanhemmissa nakumallisissa siis. Saman tietolähteen mukaan niissä katetuissa kuivapaino olis 180kg.Niin ne painot oli 212 ja 174 (kuivana)...ei se 250kg möhkäle mutkassa mee ainakaan lujempaa kuin 170kg möhkäle yhtä huikeella alustalla. Mutkan jälkeen on tietty asia erikseen.![]()
No, joka tapauksessa 45kg lisäpaino tuntuu mutka-ajossa.
Minimotolla pesee senkin. Heliumia vielä renkaisiin.ei tarkotus loukata ketään, mut jos toi paino ainoo kriteeri suosittelen pv suitsaa ,tolla logiikalla pitäs pestä radalla lähes kaikkiJoo toi 250 taiskin olla ton mun kaavailun jälkeen.. Mut GS:stä löysin sellasen tiedon että kuivapaino olis 169kg. Noissa vanhemmissa nakumallisissa siis. Saman tietolähteen mukaan niissä katetuissa kuivapaino olis 180kg.Niin ne painot oli 212 ja 174 (kuivana)...ei se 250kg möhkäle mutkassa mee ainakaan lujempaa kuin 170kg möhkäle yhtä huikeella alustalla. Mutkan jälkeen on tietty asia erikseen.![]()
No, joka tapauksessa 45kg lisäpaino tuntuu mutka-ajossa.![]()
Tämän keksinnön kanssa vaan Suizan kehitysinsinöörin puheille...Enkä mä oo missään väittänyt että paino on ainoo kriteeri. Niin oon väittänyt että tehon ei pitäis olla ainoo kriteeri. Eikä väännönkään.
Mitä älytöntä sun mielessä tossa oikein on? Mä kyllä luulen että niillekin on valjennut grammanrunkkauksen edut, tai no motogp-menestyksen perusteella ehkä ei.Tämän keksinnön kanssa vaan Suizan kehitysinsinöörin puheille...Enkä mä oo missään väittänyt että paino on ainoo kriteeri. Niin oon väittänyt että tehon ei pitäis olla ainoo kriteeri. Eikä väännönkään.![]()