ja ennen kuin edes yritän noin pitkälle, niin kysynpä vain, lataanko ensin kartan Europe v6 ja sitten update Europe v7, vai voiko suoraan hypätä tuohon update versioon?
Edelleen ihmettelen miksi näin monimutkaiset järjestelyt
Katsopa se MikaL:n ensimmäinen viesti mitä ja missä järjestyksessä. Tarttet hiukan opiskelua, mutta se ei ole vaikeaa. Ohjeet tuossa shopista ostamassasi laitteessahan on kaikki Suomeksi.
Siis.. Kirja kouraan vaan. Niin se meni itselläkin, vaikka en mikään PC-guru todellakaan ole. Lisäksi alussa inhosin operaatiota aivan samoin kuin sinä. Mutta Suomalaisella sisulla... Kyllä toimii ja on hyvä vehje!
Älä kytke sitä USB-piuhaa koneeseen, ennen kuin olet asentanut ohjelman Quest Setup.
Eli ensin asennetaan siis ohjelmisto Quest Setup, sitten mapsourcen versio 6 kokonaan ja sitten 7, koska se on päivitys. Sitten unlockwizardilla hakemaan kartan purkukoodi, jonka syötät Mapsourcelle kohtaan purkukoodi, jotta saat kartat näkyviin.
Nyt voit kytkeä sen Questin huoletta PC:hen.
Jos sun firmaPC ei salli mitään ohjelma-asennuksia, niin tarttet oman PC:n. Ei noita nykylaitteita oikein saa asenneltua ilman PC:tä ja karttojen vaihdot yms. mukavuudet toimii myös PC:llä, joten koeta ratkaista se pulma.
Itse asensin sekä uusimman laitesoftan ja viimeisen puheversion suomeksi sillä install tool ohjelman pätkällä.
Sen jälkeen vain valkkaamaan Mapsourcesta sopivat kartat ja lataat ne Questiin.
Ja kuten olen luvannut, voin jeesata asiassa, mutta kyllä tuota oheisohjelmaa on melkeinpä pakko oppia ihan itse käyttämään.
Kustannuspuoli näissä laitteissa on sellainen, että kaikki lisätyö on pakko jättää joko asiakkaalle tai veloittaa siitä erikseen. Parin kympin kate ei jätä mitään taloudellista mahdollisuutta tehdä ilmaista lisätyötä.