Kyllä motonavi + kypäräpuhelin + kännykän ohjauskeskus vaan on niin hyvä juttu!
Onhan tuossa Zumottimessa bugeja, mutta niin on monessa mussakin tuotteessa. Olen Garminin softapäivityspolitiikkaan viimeisen 6v tyytyväinen (etreX Legend). Ja vaikka aluksi homma sakkaa niin kuuntelevat kyllä asiakkaita ja korjaavat viat. Siksi juuri päädyin 660 Zumottimeen.
Minulla on Zumo 660, Midland BT2 ja Nokia E90.
Mistä tykkään:
Puhelut toimii, Navi äänet toimii, kotiinsoitto toimii (juu olen myöhässä), kohinanpoisto tuolla setillä loistava, audiolaatu vastaanottajalle.. voi melkein väittää että toimistolta soittaa.
Mistä en tykkää:
Hemmetin MP3 soitin yrittää aina alkaa soittamaan musiikkia vaikka olen sen jo hiljentänyt, A2DP vs. normi BT audio vaihto on aivan hanurista, navisofta (taitaa olla käyttäjän kämmi..) vaatii suoralla tiellä tehdä "tee sallittu U käännös" ja lopettaa sitten kun uskoo että ihan oikeesti ollaan menossa siihen suuntaan mihin pitää.., E90 ei tue puhelinluettelon siirtoa Zumottimeen..
Yhteenveto.
Se vähän riiippuu.. jos vetää letkaa perässä niin:
a) vahdit että porukka ei hajoo (tuijotat peileihin)
b) vahdit muuta liikennettä
c) navigoit koko porukkaa
d) jos kerkiät väistät routapatteja
Jos nyt pitäisi ostaa MP Navi ostaisin Zumo 660. Ei siksi että minulla on semmoinen, vaan siksi että se vaan on hyvä (kaikista bugeista huolimatta).
Ja disclaimer: mielipiteeni perustuu pelkästään edellä mainittuun laitteistoon ja noin 7000km kokemukseen. Loppuyhteenveto ehkä 2012 elokuussa.