Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
sami1024 sanoi:Luistit mulla kävi mielessä mutta toisinpäin, eli että ne juuttuis ylös ja seos menisi siksi törkeän rikkaalle. Neulojen korkeuttahan taidettiin säätää ilman tulosta, mutta oliskohan edellinen seppä unohtanu jouset pois tai jotain muuta hauskaa.
sami1024 sanoi:Nyt joku tuota laitetta enemmän tunteva voisi kommentoida, että kuinka helposti niiden pitäisi nousta, eli onko tuo täyskaasulla aukeaminen tarpeeksi.
joni88 sanoi:Tulpat vaihdettu, 3 ja 4 pytyn tulpat ihan skeidat. Tosin ei vaikutusta köyntiin. Otin videota ja ykköspytty aivastelee ihan kunnolla. Miten saan videon ladattua tänne?
ts18056 sanoi:Minusta noi ei terveesti liiku. Imuhan noi pitäis nostaa, ja näyttää että paljon puuttuu.
Ne venttiilit ja nokkaketjun ajoitus kunnossa?
Kähis sanoi:Tuossa alussa ykkönen on ainoa luisti mikä edes liikkuu. Muut ei tee mitään. Ykkönen puhaltaa aika lujasti takaisin. Täytyy myöntää että mun taidot loppuu tähän, viisaammat jatkakoon. Voin tarvittaessa ottaa videota toimivasta pelistä (kun ne kumikurkut tulee postissa).
-Kähmy

tate66 sanoi:Mitenkäs ne kumikurkut vaihdat jollet avaa niitä klemmareita
Ja itse asiaan eli aiemmin jo mainittiin niin puristuspaineet kannattaa mitata ensimmäiseksi, tietysti joku sisäpaikka on paikallaan isompiin tutkimuksiin.