• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

FJR:n sliparit?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja uli51
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
2004 fjr olen hankkimassa slipareita,onko porukalla ehdotuksia ko.putkiksi ja kukahan niitä kauppaisi.

2004 fjr olen hankkimassa slipareita,onko porukalla ehdotuksia ko.putkiksi ja kukahan niitä kauppaisi.
Vilase Remuksen HEXACONE -slipareita. On komeet.  
smile_org.gif

Tuli sitten tilattua tällaiset Eagle M7:at
Ulkonäkö ja hinta oli mielestäni kohdallaan, mutta muuta en tuosta oikein osaa sanoakaan. Googlekaan ei hirveesti aiheesta kertonut, mutta jos jollain kokemuksia, niin saa kertoa.

Eipä ole kokemusta, mutta hyvä linkki. Ensi kaudeksi tarvitsisi saada paremmat äänet Yammuun.
Ainakin paremman näköisiä kuin nuo perus Leo Vincet. Remuksen Hexaconet olisi tietty hienot, mutta hinta melko suolainen...

Pistä tänne kokemuksia, kun olet saanut asennettua, täytyy harkita vakavasti...
thumbs-up.gif

Miten kuvailisit äänimaailmaa noilla uusilla putkilla? Verrattuna vakioon ja/tai muihin kuulemiisi putkiin...

No Vance/Hinesin sliparit sekä pover commarder V ensviikolla laitetaan FJR:ään. Saa sit nähdä mitä tuleman pitää. Ainakin mielestäni noi putket on aika sopivan oloiset FJR:ään, päät viistetty laukkujen kulmaan. PC:tä niin paljon kehuttu,että ajattelin laitattaa samalla reissulla. No loppuviikosta oon jo viisaampi et menikö rahat kankkulan kaivoon vaiko tuliko pyörä niin paljon paremmaksi mitä useat kehuvat.
062802moto_prv.gif

Hienon näköisiä/kuuloisia putkia molemmat,

Onko nuo Eagme M7 E-hyväksytty ?
entäs miten V&H, löytyykö E-leima?

Ihan mukavat murinat noissa Eagleissa kyllä, varsinkin ilman dB-killereitä.
Toisaalta noi V&H:it olisi vielä paremman näköiset, ei vain taida olla saatavilla 2005-malliseen
sad_orig.gif

Vanesin putket ei oo eu leimalla. Äänet oli kyl ihan muhkeet kun oli paikalla FJR mihin ne oli asennettu sekä PC. Ei kai tolla eu merkinnällä niin suurta merkitystä ole? Alkuperäputkissa vain e 13 merkintä. Näöltäänkin olivat "mielestäni" aikas upeet. No ens to saan sit FJR:än ajoon. Otin putket musta/roster.

Onkos joku näitä nähnyt käytössä?BlueFlame FJR

BlueFlame exhausts
Mulla on tämmöset, stainless steel oval with twin outlet.
Ihan melleen näköiset myös ja näyttää olevan myös edullisetkin. No tää on tätä kauneus/Komeus on katsojan silmässä. Ite odottelen ens viikon torstaita et pääsis koittaa tota omaa pyörää/ja totee ton PC V vaikutusta ajoon.Niinhän se menee et mitä "vanhemmaks tulee sen kallimmaksi käy myös leikkikalut".Aina pitää vaan saada ja laittaa jotain uutta vaikka ehkä ei siitä tilanne muuksi muutu. Ps. Onneksi vielä ON KESÄÄ JÄLJELLÄ...
smile_org.gif

Back