• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

FJR:n sliparit?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja uli51
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Onkos joku näitä nähnyt käytössä?BlueFlame FJR

BlueFlame exhausts
Mulla on tämmöset, stainless steel oval with twin outlet.
No oonhan mä ne sit vilaukselta nähny, pahus kun ei ehtiny vilkasta paremmin kun tuli tarve lähteä hetimiten sieltä 51:n ABC:lta 18.8. PK-ajojen päättöpaikalta.

Tuliks siinä kaikki kilkkeet tolla yhdellä tilausnumerolla mukana, sovitusputkenpätkä ja ripustimet?

No oonhan mä ne sit vilaukselta nähny, pahus kun ei ehtiny vilkasta paremmin kun tuli tarve lähteä hetimiten sieltä 51:n ABC:lta 18.8. PK-ajojen päättöpaikalta.

Tuliks siinä kaikki kilkkeet tolla yhdellä tilausnumerolla mukana, sovitusputkenpätkä ja ripustimet?
En tiiä, ostin käytettynä ja siinä oli kaikki mukana, paitsi yksi mutteri per puoli piti pölliä alkuperäisistä slipareista

Onkos joku näitä nähnyt käytössä?BlueFlame FJR

BlueFlame exhausts
Mulla on tämmöset, stainless steel oval with twin outlet.
Ihan melleen näköiset myös ja näyttää olevan myös edullisetkin. No tää on tätä kauneus/Komeus on katsojan silmässä. Ite odottelen ens viikon torstaita et pääsis koittaa tota omaa pyörää/ja totee ton PC V vaikutusta ajoon.Niinhän se menee et mitä "vanhemmaks tulee sen kallimmaksi käy myös leikkikalut".Aina pitää vaan saada ja laittaa jotain uutta vaikka ehkä ei siitä tilanne muuksi muutu. Ps. Onneksi vielä ON KESÄÄ JÄLJELLÄ...
smile_org.gif
Tälläset tuli hankittua
smile_org.gif

8676971.jpg

8676972.jpg

8676974.jpg

Back