Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vilase Remuksen HEXACONE -slipareita. On komeet.2004 fjr olen hankkimassa slipareita,onko porukalla ehdotuksia ko.putkiksi ja kukahan niitä kauppaisi.
Noita kattelin, mutta kun ei oo tietoo onko e-hyväksytyt ja valmistajan sivuilta ei löydy kuin 06-11 malleihin. Mutta varmasti monelle hyvä vaihtoehto.www.dcfinland.fi Tuolta Vance&Hinkkasen hienoimmat sliparit FJR:ään mitä oon nähny ja saunditkin kohillaan.Samaan settiin viel kommanderi,ni hyvä tulee!
Onko itselläsi noi sliparit? Ei löydy edes kuvaa. Mistä hankit? Laitatko vaikka Sp tulee.www.dcfinland.fi Tuolta Vance&Hinkkasen hienoimmat sliparit FJR:ään mitä oon nähny ja saunditkin kohillaan.Samaan settiin viel kommanderi,ni hyvä tulee!
Tässä lyhyt video.Miten kuvailisit äänimaailmaa noilla uusilla putkilla? Verrattuna vakioon ja/tai muihin kuulemiisi putkiin...
"Tämä on yksityinen video"...ei päästä YouTube katsomaan tuotaTässä lyhyt video.Miten kuvailisit äänimaailmaa noilla uusilla putkilla? Verrattuna vakioon ja/tai muihin kuulemiisi putkiin...
FJR Sliparit
Eaglet on E-hyväksytyt.Hienon näköisiä/kuuloisia putkia molemmat,
Onko nuo Eagme M7 E-hyväksytty ?
entäs miten V&H, löytyykö E-leima?
Mulla on tämmöset, stainless steel oval with twin outlet.
Ihan melleen näköiset myös ja näyttää olevan myös edullisetkin. No tää on tätä kauneus/Komeus on katsojan silmässä. Ite odottelen ens viikon torstaita et pääsis koittaa tota omaa pyörää/ja totee ton PC V vaikutusta ajoon.Niinhän se menee et mitä "vanhemmaks tulee sen kallimmaksi käy myös leikkikalut".Aina pitää vaan saada ja laittaa jotain uutta vaikka ehkä ei siitä tilanne muuksi muutu. Ps. Onneksi vielä ON KESÄÄ JÄLJELLÄ...Mulla on tämmöset, stainless steel oval with twin outlet.