No, tota noin...
FJR:ssä alunperin mulla tää Roadtecci. Kesti vajaa 9tkm ja mulla ei mikään "kahvakäsi" ole.
Nyt alla ed. jälkeen Pirellin Diablo Strada ja ajettu niillä 11tkm.
Vieläkin paritonnia mahtuisi, mut reissu edessä ja vaihtoon samoihin kumeihin. En pitänyt Roadteckistä - en tiiä miksi???
Varsinaisia syitä en voi esittää, vaan kaikki perustuu siihen kuuluisaan "korvienväliin", joka mättää hyvinkin helposti.
Toisaalta... tämä mainittu Pirelli on toiminut todella hyvin. FJR:n manuaali antaa eteen 2,7 ja taakse 2,9 painosta ja nopeudesta huolimatta ja renkaana Batlax tai Roadtecci.
Täydellä kuormalla ko.paineet eivät riitä se on fakta. Itse olen laittanut eteen 3,2 ja taakse 3,4. Niin... ja sitten tämä ko.fillarin "raskasohjaus, tms"... onhan se näin jos paineet on jotain muuta kun pitäs ja ei ehkä kovinkaan yllättävää, että jousituksensäädöillä on aivan merkittävä vaikutus. FJR:ssä sitä vaan joutuu ruuvaamaan ees taas, kun on yhtä ja toista mitä kääntää. Etupään kanssa tulee toimeen pienen harjoittelun jälkeen, mutta takajoustin on lähinnä ON/OFF tyylinen. Se kannattaa heti suosiolla vaihtaa Öhlins tai vastaava.
Äääähh... ei kait tässä mitää asiaa ollut, kunhan kirjoitin. Painiskelin taas äsken niiden "täyskuorma" säätöjen kanssa. Olkoon tollee... kyl se pelaa..