Yksi syy itsellä, miksi leima kun ei ole mitään vikaa. Hinta tulisi varmana olemaan tuolla 50€ kohdilla. Ja mitä se katsuri toteaa, joo kaikki toimii. No voin itse kattoa, kokeilla, tutkia jne. Itse en näe mitään syytä maksaa turhasta. Onhan tässä mailmassa paljon turhia maksuja, niin miksi lisätä yksi maksu lisää....Kerro ihmeessä itse kiinnostaa paljon57pannu sanoi:#Hyvä tietää että käyt katsastaa kerran vuodessa pyöräsi. Hyvä että joku rahoittaa ulkomaalaisia katsatus asemia.
Sinulla on jo nyt täysi oikeus katsastaa pyöräsi niin usein kuin haluat. Todennäköisesti hyödynnät tätä mahdollisuutta säännöllisesti, koska haluat muidenkin pääsevän osallisiksi sen tuomista eduista?#
En käy kerran vuodessa katsastamassa pyöriäni, enkä tiedä että onko edes oikeus tai mahdollisuus näin tehdä. En edelleenkään tajua miksi katsastamista vastustetaan niin voimallisesti, olisko vastustus vastustamisen ilosta. Se nyt ei ainakaan voi olla peruste katsastamattomuuteen että rahat menee ulkomaisille yhtiöille, tällä perusteella voisi lopettaa autokatsastuksen ja monet muutkin toiminnot.
-H

Kyllä sä voit käydä kerran vuodessa sitä pyörää, eihän sitä kukaan kiellä. Voi olla katsuri vähän ihmettelis, että käyt näyttämässä pyörää. Varsinkin uutta
jyke sanoi:Voin lähettää sulle tilinumeroni jos sulla ei oo niin nuukaa mihin ne rahat menee ja paljonko, ja jos ei silläkään oo väliä että joutuu tyhjästä maksamaan.
Minäkin voin antaa tilinumeron johon voi laittaa rahaa jos sitä on niin paljon