Voi huoh.
Esim jenkeistä lötyy kilpaporukoita joilla ei ole tekemistä FIM:n kanssa.
http://www.racecmrra.com
Eli löysit linkin amerikkaliseen junnuille tarkoitettuun pikkumoposarjaan.
Pyysin esittämään sarjan jossa saat ajaa rytkösellä mitään muuttamatta, tämäkö se sarja on ?
Saat sen R1 vakiona ko. sarjan teknisestä tarkastuksesta läpi ?
Autopuolella tunnetuin ei fian alainen sarja löytyy osoittesta
http://www.gp2series.com/
Lienet ainakin tuosta kuullut?
Ja tämäkö todistaa sen että pääset ajamaan kilpaa sillä R1llä kivenvakiona ?
FIM ja FIA kyllä määrittelee luokillensa nimet, mutta ei se määrittele termiä kilpa. Se on ihan suomen kieltä ja tarkoittaa mitä tarkoittaa.
<u>Olen pyytänyt jo kahdesti aiemmin lähdettä ja määrittelijää käyttämällesi terminologialle.
Et ole sitä suostunutu ilmaisemaan.</u>
Onko lähde siis tämä Jukankin mainitsema lähteesi "Isi sillä ajetaan kilpaa" ?
jenkeissä miljoonassa ylemmän linkin kaltaisten organisaatioiden järjestämissä kisoissa ajavat vehkeet eivät ole kilpamoottoripyöriä.
No oleppa hyvä ja osoita millä tapaa ja mistäkohdin AMA yleiset kilpapyörien turvamääräykset eroavat FIM vastaavista siten että saat sen kaupankuntoisen rytkösen kisaleimasta läpi luokassa jossa voisit moisella ajaa?
Riittävästi tonkimalla löytyy varmaan Alabama Soggy bottom boys racing organisation joka ei katsasta viivalle tuotuja pelejä mitenkään, eikä minkään katto-organisaation määräysten mukaan mutta jos nyt lähdetään siitä että kisaa saa ajaa sillä ylivaltiaalla R1llä ja on olemassa mahdollisuus että lisenssivakuutus on voimassa ?
Olen esittänyt että kilpapyörän määrittää ylimmän moottoripyörurheilua sääntelevän elimen FIM säännöt, tosin se AMA kisaleima kelpaa minulle myös.
Tämä ei sinulle kelpaa joten todistustaakka on sinun:
Osoita tyhjentävästi ja yksiselitteisesti vaihtoehtoinen lähde termin määritelmälle ja määrittelijälle.
Koska viittasit suomen kieleen kelpaa minulle esim. kielitoimiston julkaisu jossa termi on määritelty.
Kuitenkin esimerkiksi Swazimaan kuninkaan, hänen korkeutensa Mswati III mahtikäsky jolle todetaan että valtakunnassaan saa kilpaa ajaa kaikella josta hän sanoo niin, ei kelpaa.