• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Eri kuljetusfirmoja tuontipyörälle Saksasta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Capirex
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tuossa olen pitkään jo supermotosta haaveillut ja jostain kumman syystä olen iskenyt silmäni Suzuki CCM 644:seen. Noita vaan ei Suomesta tahdo löytyä, joten pitäisi uittaa ulkomailta. Tuossa olisi ebayssakin täydellisessä kunnossa oleva yksilö myynnissä:

http://www.ebay.co.uk/itm/CCM-644-D...8821734?pt=UK_Motorcycles&hash=item1c320d6066

Muutama kysymys:

-Miten kaupankäynti tapahtuu, mikäli itse en pääse pyörää hakemaan?
-Mistä löydän edullisen rahtifirman?
-Mitään käryä, minkä verran tuollaiseen tulisi veroja maksettavaksi?
-Mitä muita kuluja valkokilpiseksi laittamisessa tulee?
-Onko varma, että tuollaisen saa suomessa kilpiin?

Olisi kerrankin sellainen laite, jota ei ihan jokaiselta kulmalta löydy :jpstyle:

Viimeksi muokattu:
mek sanoi:
Yksi ääni lisää www.kuljetusseppala.fi

Perjantaiaamuna soitto Seppälälle, että pyörä, jonka noudosta aikaisemmin sovitiin (ilman tarkkaa ajankohtaa) on noudettavissa Bremenin länsipuolelta. 3 tunnin kuluttua soitosta pyörä oli jo rekassa kyydissä ja sunnuntaiaamuna kotipihalla Länsi-Uudellamaalla samassa priimakunnossa, missä se Saksasta lähti. Hintaa kertyi 350 euroa + ALV.

Transport Seppälä :) Ostin Saksasta Z1000 ja Seppälä hoiti rahdin. Todella hyvä palvelu ja mukavia sällejä. Purku onnistuu lukuisilla paikkakunnilla, oma pyörä tuotiin Hyvinkäälle, mistä ajoin PK-seudulle.

Hintaa 560€

5/5

Hoi, herätellään vanhaa aihetta. Olisi tarve tuoda moottoripyörä Saksasta (lähellä Frankfurtia) Suomeen. Mitkä ovat viimehetken tärpit? Seppälä ja Kähäri soiteltu, onko muita tullut markkinoille. Asialla ei ole tulenpalava kiire, ensivuoden alussa.

Onnistuisiko Seppälältä pyörän ostaminen (=paperit kuosiin), vai ovatko he tyystin vaan kuljetuspalvelua tarjoamassa?

Onko vinkkiä kuljetusfirmasta joka noutaisi liikkeestä ostetun pyörän keskisestä Saksasta Helsinkiin?

Re: Eri kuljetusfirmoja tuontipyörälle Saksasta

Tätä käytin viimeksi itse, kun haetutin pyörän Belgiasta. Sujui hyvin, pyörä saapui pari päivää etuajassa (mikä aiheutti hieman ylimääräistä säätöä) ja hintaa tuli 660€ alveineen.

https://etslogistika.ee/fi/

Back