http://www.nettimp.com/ -tuoltakin kannattanee kysellä.. asiantuntemusta ainakin löytyy..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tullu yks pyörä. Loistavaa palvelua. Soitteli vielä keskieuroopasta kun oli vaihtoehtona halutunvärinen koeajopyörä tai sitten eri värinen uusi. Lopulta tehtiin pieni katteidenvaihto-operaatio eli koeajopyörästä muovit uuteen ja päinvastoin.onko kellään kokemuksia mimoto ky:stä imatralta
sanoi:Oma mopo tuli Guidon kautta suomalaisella firmalla jonkan nimeä en varmaksi muista (Kuljetus Penttilä(?)).
Mopo kotiovelle(HKI) 250eur.
Hinnat vuosi sitten alkean 200eur, jolloin varmaankin nouto satamasta.
Varmistan tuon firman nimen, kun sen jostain papereista löydän.
Itse kun olen mopoja hommaillut, niin olen pistänyt aina pyörän myyjän hommaamaan tarvittavat paperit. Kun paperit on kasassa, niin soitto kuljetusfirmalle ja pyörän nouto. Rekan kuljettaja ottaa kaikki paperit, avaimet yms. samalla mukaan. Niin, ja maksu on suoritettu Saksalaiselle tilille. Justiin pistin Seppälälle viestiä, että saisi jo oman pyörän hakea tuolta Saksasta.Paljon on puhetta eri firmojen hinnoista, mutta kun tulee kyseeseen papereiden hankinta, niin mitenkähän se toimii?
Eli lähinnä jos pitäisi saada yhdenmukaisuus todistus ja muut luovutuskirjat.
Onko rahat siirretty vain jonnekkin Saksalaiselle tilille ja kuljetusfirma on tuonut puörän ja luovutuspaperit avoimena Suomeen?
Tuotatin pyörän eximakella, homma toimi hyvin, aikataulut piti, hinta se mikä sovittiin, pyörä sellainen kun puhe oli ja palvelu suomalaisen asiallista.Mikäs Eximakessa mättää, mulla hyvä kokemus hänen toimistaan.Ainakin Oululaisesta Eximakesta on ollut niin paljon juttua että suosittelen välttämään.
ps. omakohtaista kokemusta löytyy
Tuo minuakin kiinnostaisi tietääMiten maksuhommat itse pyörästä hoituu jos kuljetusfirma tuo pyörän?
Eli jos itse hakisin pyörän, taskussa olisi tukku käteistä pyörää varten. Mutta jos tuotan pyörän tuollasella kuljetusfirmalla, miten maksu tehdään... Jos esim. www.mobile.de:stä löydän firman tai yksityisen, joka myy haluamaani pyörää, kuinka hoidan maksun firmalle/yksityiselle turvallisesti ja ilman huijauksen vaaraa näin Suomesta käsin?
Ja kuinka olette ohjeistaneet kuljetusfirmat, meneekö se vain niin että "kaupungissa x kadulla x on herra x puhelinnro x joka päivänä x kello x odottaa kadun x varressa pyörän kanssa, heittäkää pyörä sieltä kyytiin ja tuokaa Suomeen paikkaan x"." ?
Ja 2.8 17:00 pyörä saapui..Reaaliaikainen testi, Kuljetusliike Heikki Seppälä Ky:lle
Tilaus lähti 13.7.2006 klo:13:30
Pyörä sijaitsee Saksan-Tanskan rajalla. Pyörä kuljetetaan Seinäjoelle.
Hinta: 250€+alv = 305€
-mika-
Ps. Kähäri on siirtynyt ilmeisesti kiinteään hintaan, 360€. Pyörän sijainnilla Saksassa ei merkitystä ja toimitus Tampereelle.