Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuullostaa siltä kuin tietäisit mitä on odottaa...Minusta homma menee näin. Enzo pystyy myymään pyöriä edukkaasti juuri siksi että sillä ei oo vakituisia palkollisia. Ja juuri nyt on pyöräkauppa kaikkein kuumimmillaan. Voin vain kuvitella mikä hässäkkä on pyörittää n-pyörän paperisotkua kun itseä alkoi vi***aa yhden pyörän maahantuonti.
Tietty luvattu mikä luvattu, mutta tota... siis uus ZX 12 R odottaa Nurmijärvellä... ja joku malttaa odottaa kuljetusta Tampereelle? Täytyy sanoa että itse lähtisin aamuyöstä polkupyörällä sotkemaan kohti Rajamäkeä.
Ensiksikin onnittelut uudesta pyörästä ja hienoa että sait sen noin ihanasti kotio.Eskolla on kiire nyt sesongin alla. Itse ostin oman gixxerini joulukuussa. Halusin sini-valkosen 04:n ja Esko kaivoi sen Ranskasta. Ihan käytti vaivaa sen etsimiseen.
Ainahan sattuu ja tapahtuu, mut vaikuttavia tekijöitä on paljon..Entä jos rekat menee lakkoon Saksassa..onko sekin Eskon vika! Ainahan pitää valittaa palvelusta, mut raukkamaista kirjotella paskaa täällä.. ja kun tuntuu et keskustelussa on mukana sellasia jotka ei tiedä ee-speedistä yhtään mitään vaan yhtyyn muiden mielipiteeseen![]()
Itse suosittelen tuota liikettä!
Kuitenki hyviä ajokelejä kaikille![]()
Ei tässä rahoista (17400 + häly 350) ole ollut kyse, vaan mopon kotio saamisesta.Minulla ei ole kokemuksia ee-speedistä ja puhunkin nyt yleisesti mutta jos omia rahojani olisi +15000€ sisällä jossain pikkufirmassa viikkotolkulla eikä tietoa koska ne saa sieltä ulos vai saako koskaan niin kyllä ainakin oma pinnani alkaisi kiristyä.
EE-Speed ainakin *tässä tapauksessa* kuitenkin on yksi niistä. Tiedän että myös Raision BW on moista tehnyt tampereelle.Ihan vaan yleisellä tasolla.
Ihan heti ei tule mieleen lafkoja jotka TOIMITTAVAT ajoneuvot kotiovelle asti.
Auto tai MP kaupoista.
Eli toisin sanoen Moto Guppe ei ajatellut asiaa loppuun asti?
Mulle ei ole uutta, mutta muuten sama vika. Aina ennen oon omat uudet kulkineet hakenut. Tässä tapauksessa asiaa vaikutti olennaisesti se, että mun vanha mopo piti uutta omistajaa varten samalla keikalla siirtyä Rajamäelle huollettavaksi. Tässä keskustelussa siis oli myös mun vanhan mopon ostaja mukana. Ja vallan ihanasti kuvio sopi meille kaikille. Idea oli mm. vaihtaa takakumes, jotta vappuna sitten voipi suoriksi väännella kahvaa.Täysin uutta mulle, itse en ole edes olettanut että pelit ja vehkeet toimitetaan ovelle, ja ne muutamat uudet MPt ja autot mitä itse olen ostellut aina oon hakenu itte..
Ääni Wekkulille. Jos noin on sovittu, niin sitten pitäisi toimia sen mukaan.Ja eikö tossa nyt aika selvällä suomenkielellä sanottu että kaupanteon yhteydessä luvattiin toimittaa mopo kotiin. Eli jos sitä on käytetty keinona saada kaupat aikaiseksi, ni sit pitäis niinku pitää se lupaus...
Tee kauppaa sitten lähes mistä tahansa tavarasta, voidaan toimitustavasta ja ehdoista sopia etukäteen.Ihan vaan yleisellä tasolla.
Ihan heti ei tule mieleen lafkoja jotka TOIMITTAVAT ajoneuvot kotiovelle asti.
Auto tai MP kaupoista.
Eli toisin sanoen Moto Guppe ei ajatellut asiaa loppuun asti?
Viitaten edelliseen vai? Ja jos edelliseen, niin viestini pointti on siinä jo ensimmäisellä rivillä viitaten kaikkeen kaupankäyntiin yleensä. Tarkentaisitko hieman omaa kommenttiasi?Mikään laki ei kiellä puhumasta totta, vaikka pilkkaisikin.
Ääni Wekkulille. Jos noin on sovittu, niin sitten pitäisi toimia sen mukaan.Ja eikö tossa nyt aika selvällä suomenkielellä sanottu että kaupanteon yhteydessä luvattiin toimittaa mopo kotiin. Eli jos sitä on käytetty keinona saada kaupat aikaiseksi, ni sit pitäis niinku pitää se lupaus...
Nyt meni yli harvan tukkani...D) Meillä ei koskaan ole ollut, ei ole, eikä tule kauppaehtomahdollisuuttakaan, että "toimitettuna kotiin". Meillä ei ole rekiströityä kuljetusliikettä. Sopimus olisi siis laiton ja pahasta. Eli koskaan ei ole sovittu, eikä suoraan luvattu. (Tosin tässä tapauksessa itse ehdotin ja ajan salliessa).
-Se on eri juttu, joskos tosiaan aikataulujen ja muun syyn takia vehje kotio vipataan hyvää hvyyttämme, tai jonkun muun edun tavoittelun nimissä..
sama juupas eipäs jatkuuNyt meni yli harvan tukkani...D) Meillä ei koskaan ole ollut, ei ole, eikä tule kauppaehtomahdollisuuttakaan, että "toimitettuna kotiin". Meillä ei ole rekiströityä kuljetusliikettä. Sopimus olisi siis laiton ja pahasta. Eli koskaan ei ole sovittu, eikä suoraan luvattu. (Tosin tässä tapauksessa itse ehdotin ja ajan salliessa).
-Se on eri juttu, joskos tosiaan aikataulujen ja muun syyn takia vehje kotio vipataan hyvää hvyyttämme, tai jonkun muun edun tavoittelun nimissä..
![]()
En nyt sanoisi että EE-Speed on paljon selitellyt tässä topicissa...Heidät on kyllä haukuttu monen tahdon voimin maan alle, ja jokusen hassu postaus on heidän toimesta tullut. Ja nämä postaukset toistaiseksi mielestäni ihan asiallisia, pienellä huumorilla ja pilkettä silmäkulmassa poisottaen. Että semmoista...sama juupas eipäs jatkuu![]()
Mopo on siellä valmiina, ei muuta kuin pois ja ee-speed voisi myös lopettaa selittelyn, vaikka kuinka. Tämä on hyvin herkkää insrumenttia.Monet ostavat pyörää siihen varatuilla, mahdollisesti vuosia harkitulla, ehkä pitkään säästetyillä rahoillaan ja sitten jos homma meneekin ns. "käteen", niin siinä hyvän asiakaspalvelun mitta on: ei selitetä, hoidetaan homma ja pysytään puheiden takana. Tässä kohtaa rehellisyys maan perii Se on, mikä sanottu on ja jos sanomisiaan muuttamaan joutuu, niin siitä on hyvä kertoa myös ensimmäisten sanomisiensa kohteelle. Muutoin on ongelmia odotettavissa, kuten nyt on käynyt.![]()
Kevät kait jatkaa tuloaan, jotenja hommat kondikseen, niin näillä mennään![]()
![]()