Merkki?Mikähän noissa pöntöissä muuten oikeasti maksaa?Jos on e-hyväksytyt, joissa tulee katit mukana (irrallaan), hintaa vajaat 2000.Paljonkos noi akran pömpelit hehtaarilla kustantaa? 1000? 1500?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Merkki?Mikähän noissa pöntöissä muuten oikeasti maksaa?Jos on e-hyväksytyt, joissa tulee katit mukana (irrallaan), hintaa vajaat 2000.Paljonkos noi akran pömpelit hehtaarilla kustantaa? 1000? 1500?
Okei. Tämä kuulostaa itseasiassa aika todennäköiseltä. Jo jonkin aikaa on tuntunut että akku ei pyöritä starttia yhtä nopeasti kuin ennen. Ja nytkin vika ilmeni kun ajoin kotoa muutaman kilometrin huoltikselle ja olin sieltä lähdössä. Ja muutenkin aika lyhyttä ajoa ollut viime aikoina.Ensimmäinen oire siitä, että akku on pikkuhiljaa finito. Saman ilmiön saa helposti esille jos ajaa tosi lyhyttä ajoa, ettei akku ehdi latautua. Pari kertaa käynyt niin, että pyörä kyllä lähtee käyntiin, mutta mittaristo tekee sen jälkeen samat liikkeet kuin virrat päälle kääntäessä ja latauksen+FI-valo palavat muutaman sekunnin.
Itsellä kävi vanhanaikaiset pari viikkoa sitten kahvilla pysähtyessä. Olin sammuttanut pyörän tappokykimestä ja unohtanut virtaavaimen virtalukkoon. Valot päällä mopo seisoi sen parikymmentä minuuttia, kun kahvista nautiskelin. Eipä enää jaksanutkaan pyöritää käyntiin. Eikä ollut toivoakaan työntää käyntiin. 2-vaihteella vähän lupas, mutta ei. Isommilla taas vaatis vauhtia niin paljon enemmän, ettei avunkaan kanssa saanut työnnettyä niin kovaa. Apu virralla sitten lähti käntiin, kiitos avuliaan autoilijan.Mullakin kesti akku vain kaksi kesää, vaikka oli talvet irti ja latingissa. Hankaloitaa vielä hommia kun ainakaan minä en saa dukea tönimällä käyntiin, takarengas lukkoon vaikka 6 olisi silmässä.
Juu, alle vartti tuntuu riittävän tuohon akun tyhjäämiseen kun jättää valot päälle. Itsellä kävi sama homma tuossa kesällä kun pysähdyin hetkeksi jutuille, ja tavoistani poiketen sammutin mopon tappokatkaisijasta...Itsellä kävi vanhanaikaiset pari viikkoa sitten kahvilla pysähtyessä. Olin sammuttanut pyörän tappokykimestä ja unohtanut virtaavaimen virtalukkoon. Valot päällä mopo seisoi sen parikymmentä minuuttia, kun kahvista nautiskelin. Eipä enää jaksanutkaan pyöritää käyntiin. Eikä ollut toivoakaan työntää käyntiin. 2-vaihteella vähän lupas, mutta ei. Isommilla taas vaatis vauhtia niin paljon enemmän, ettei avunkaan kanssa saanut työnnettyä niin kovaa. Apu virralla sitten lähti käntiin, kiitos avuliaan autoilijan.Mullakin kesti akku vain kaksi kesää, vaikka oli talvet irti ja latingissa. Hankaloitaa vielä hommia kun ainakaan minä en saa dukea tönimällä käyntiin, takarengas lukkoon vaikka 6 olisi silmässä.![]()
Lienee akun vaihto talvella edessä.
Pyörä ollut parkissa kaksi viikkoa, kun en ole ehtinyt ajelemaan ollenkaan. Nyt meinasin lähteä pienelle iltalenkille, mutta eipä tuo jaksanut startata.Muutamia kertoja pyöritti laiskasti, mutta ei ehtiny edes lupaamaan kun alkoi rele naksuttaa...Juu, alle vartti tuntuu riittävän tuohon akun tyhjäämiseen kun jättää valot päälle. Itsellä kävi sama homma tuossa kesällä kun pysähdyin hetkeksi jutuille, ja tavoistani poiketen sammutin mopon tappokatkaisijasta...Itsellä kävi vanhanaikaiset pari viikkoa sitten kahvilla pysähtyessä. Olin sammuttanut pyörän tappokykimestä ja unohtanut virtaavaimen virtalukkoon. Valot päällä mopo seisoi sen parikymmentä minuuttia, kun kahvista nautiskelin. Eipä enää jaksanutkaan pyöritää käyntiin. Eikä ollut toivoakaan työntää käyntiin. 2-vaihteella vähän lupas, mutta ei. Isommilla taas vaatis vauhtia niin paljon enemmän, ettei avunkaan kanssa saanut työnnettyä niin kovaa. Apu virralla sitten lähti käntiin, kiitos avuliaan autoilijan.Mullakin kesti akku vain kaksi kesää, vaikka oli talvet irti ja latingissa. Hankaloitaa vielä hommia kun ainakaan minä en saa dukea tönimällä käyntiin, takarengas lukkoon vaikka 6 olisi silmässä.![]()
Lienee akun vaihto talvella edessä.
Täh, mulla maksoi kokoputkisto 1800 rosteria ja titaania... Ei hyväksyntää...Jos on e-hyväksytyt, joissa tulee katit mukana (irrallaan), hintaa vajaat 2000.Paljonkos noi akran pömpelit hehtaarilla kustantaa? 1000? 1500?
Näyttäis olevan E-hyväksytyt katilliset Akrat alkuperäiseen käyrästöön tosiaan maksavan 1800 euroa: http://www.motokeidas.com/shop/product_details.php?p=134109. Tämän takia köyhäilin ja ostin LeoVincet ilman katteja... säästöä yli 1000 egeä kun ulkomailta tilasin...Täh, mulla maksoi kokoputkisto 1800 rosteria ja titaania... Ei hyväksyntää...Jos on e-hyväksytyt, joissa tulee katit mukana (irrallaan), hintaa vajaat 2000.Paljonkos noi akran pömpelit hehtaarilla kustantaa? 1000? 1500?
Just tuollaiset laitoin omaani. Tietenkin päätökseen vielä vaikutti, kun tuossa R:ssä oli Akran alkukäyrästö jo vakiona niin tuo setti kävi suoraan. Ja saapahan vaikka virallisesti rekisteriotteeseen muutettua. Kun jaksaisi käydä konttorilla killerit paikallaan... Niin ja tosiaan ne katit on irralliset. Ja kaikkihan varmaan arvaa onko ne putkien sisällä vai tallissa laatikossa...Näyttäis olevan E-hyväksytyt katilliset Akrat alkuperäiseen käyrästöön tosiaan maksavan 1800 euroa: http://www.motokeidas.com/shop/product_details.php?p=134109. Tämän takia köyhäilin ja ostin LeoVincet ilman katteja... säästöä yli 1000 egeä kun ulkomailta tilasin...Täh, mulla maksoi kokoputkisto 1800 rosteria ja titaania... Ei hyväksyntää...Jos on e-hyväksytyt, joissa tulee katit mukana (irrallaan), hintaa vajaat 2000.Paljonkos noi akran pömpelit hehtaarilla kustantaa? 1000? 1500?
No sain käytettynä sen verran sopivaan hintaan, että raaski ostaa. Muuten olisin itsekin tilannut Leo Vincet.Näyttäis olevan E-hyväksytyt katilliset Akrat alkuperäiseen käyrästöön tosiaan maksavan 1800 euroa: http://www.motokeidas.com/shop/product_details.php?p=134109. Tämän takia köyhäilin ja ostin LeoVincet ilman katteja... säästöä yli 1000 egeä kun ulkomailta tilasin...Täh, mulla maksoi kokoputkisto 1800 rosteria ja titaania... Ei hyväksyntää...Jos on e-hyväksytyt, joissa tulee katit mukana (irrallaan), hintaa vajaat 2000.Paljonkos noi akran pömpelit hehtaarilla kustantaa? 1000? 1500?
Monesti päivittävät automaattisesti ja voithan vielä huoltoon jättäessä kysäistä kartta päivitystä.Tietääkö kukaan, onko -08 malliseen tullut jotain karttapäivitystä? Mulla on vakiolaite. En muistanut kysästä kun varasin syyshuoltoa.
Toinen tykkää tyttärestä, toinen äidistä.Kävin mielenkiinnosta koeajamassa kyseistä pyörää kesällä. Oon elämäni aikana ehtinyt noin 20 eri mopoa ajamaan tuon Duken lisäksi ja näistä kaikista tämä oli hirvein/kamalin pyörä ajaa. Pyörä täristi niin paljon esim 50km/h nopeudessa että 15min jälkeen alko tosissaa tunto lähtemää sormista. Kaasu oli taajamassa aivan järkyttävä muihin ajamiini pyöriin verrattuna. Millin liike kahvassa nykäs pyörää heti ärsyttävästi eteenpäin. Tuli olo kuin olisi keinuhevosen kyydissä ollut.Saako pyörää säädetty PC III:lla inhimillisemmäksi? Twinihän on tietysti aina twini, ei siitä rivinelosen luonteista saa.![]()
Itselleni pyörä oli täysi pettymys siihen nähden mitä kuullut ylistystä ja kehuja muilta. Ehkä noi japsivehkeet sopii mulle sit vaan paremmin![]()
Oot jyränny ihan turhan isolla vaihteella.Kävin mielenkiinnosta koeajamassa kyseistä pyörää kesällä. Oon elämäni aikana ehtinyt noin 20 eri mopoa ajamaan tuon Duken lisäksi ja näistä kaikista tämä oli hirvein/kamalin pyörä ajaa. Pyörä täristi niin paljon esim 50km/h nopeudessa että 15min jälkeen alko tosissaa tunto lähtemää sormista. Kaasu oli taajamassa aivan järkyttävä muihin ajamiini pyöriin verrattuna. Millin liike kahvassa nykäs pyörää heti ärsyttävästi eteenpäin. Tuli olo kuin olisi keinuhevosen kyydissä ollut.Saako pyörää säädetty PC III:lla inhimillisemmäksi? Twinihän on tietysti aina twini, ei siitä rivinelosen luonteista saa.![]()
Itselleni pyörä oli täysi pettymys siihen nähden mitä kuullut ylistystä ja kehuja muilta. Ehkä noi japsivehkeet sopii mulle sit vaan paremmin![]()
Dukella ajetaan rennosti ja koneelle annetaan happea reippaasti. Oot jyränny taajamassa jollain kolmosella tai nelosella aivan liian vähällä kahvalla, jyrinä ja tärinä on taattu kun kone taistelee päästäkseen eteenpäin.Itselleni pyörä oli täysi pettymys siihen nähden mitä kuullut ylistystä ja kehuja muilta. Ehkä noi japsivehkeet sopii mulle sit vaan paremmin![]()
Oletko vielä putkea vailla? Pirkkalan AVK:lla nätti olevan duken alkuperäinen änkkäri 60€.Edit.Edelleen kaivataan kokemuksia 190-renkaasta ja vakioputkea pyörään.