Nein, mein Fyyrer!Vai joudutteko kenties taas kerran turvautumaan vanhaan kikkaanne eli henkilökohtaisuuksiin menemiseen.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nein, mein Fyyrer!Vai joudutteko kenties taas kerran turvautumaan vanhaan kikkaanne eli henkilökohtaisuuksiin menemiseen.![]()
Aivan, paitsi että korjaan sen verran, että Suzukin markkinointi on taas onnistunut huijaamaan..Juuri näin. Sitä mitä Ducatistit haluavat. Suurin osa sporttipyöräilijöistä haluaa enemmän ja ostaa muun merkin kuin Ducatin.Ducatin tehtaan konsepti koneen osalta on tarjota sitä, mitä todelliset Ducatistit haluavat.
Kaikki on tyytyväisiä. Tuntuu kuin Ducatistit häpeisivät jollain tapaa tehottomia pyöriään. Onhan se tehon puute tietoinen valinta ja varmasti itsestään selvyys kaikille, jotka Ducatin ostavat.
Kuten myös esim. minulle se että Suzukissa ei ole Öhlinsin alustaa. Mielelläni sellaisen ottaisin. Kokonaisuus on vaan minun käyttööni huomattavasti parempi japseissa kuin Ducatissa. Johtuu osittain siitä, että arvostan korkeaa teknologiaa. Eli eräänlainen fiilisjuttu sekin...
Kyllä toi mun ainakin vaikuttaisi kulkevan.. ja ihan liikenteenkin mukana pysyy. Ohitellutkin olen.Sen verran itse aiheesta, että Ducati S(S)750 on halpisosista kokoon kyhätty tehoton paska, joka ei kulje mihinkään maantiellä eikä radalla. Aina sai olla kaveria odottelemassa kun matkaa ajettiin, ja sama homma jatkuu edelleen kun kaveri vaihtoi sen DS1000:een.
Bladehan taas on halpisosista kyhätty tehokas paska. Mutta kaikkeenhan tottuu.lipsu..
Sen verran itse aiheesta, että Ducati S(S)750 on halpisosista kokoon kyhätty tehoton paska, joka ei kulje mihinkään maantiellä eikä radalla. Aina sai olla kaveria odottelemassa kun matkaa ajettiin, ja sama homma jatkuu edelleen kun kaveri vaihtoi sen DS1000:een.![]()
niii...tai toisaalta jos se kaveri koittaaki jättäytyä porukasta tarkoituksella.....Kyllä toi mun ainakin vaikuttaisi kulkevan.. ja ihan liikenteenkin mukana pysyy. Ohitellutkin olen.Sen verran itse aiheesta, että Ducati S(S)750 on halpisosista kokoon kyhätty tehoton paska, joka ei kulje mihinkään maantiellä eikä radalla. Aina sai olla kaveria odottelemassa kun matkaa ajettiin, ja sama homma jatkuu edelleen kun kaveri vaihtoi sen DS1000:een.![]()
Ootko varma, ettei se sun kaveris ole ottanut maisemareittiä tai muuten vaan jäänyt ihastelemaan maisemia?![]()
Näin on on. Pitää varmaan harkita vaihtoa kilo-Gixxeriin kun noita Ten Kate Editioneja ei taida olla enää saatavilla. Sitäpaitsi kilo-Gixxer on halpa ja kuitenkin ruutia riittää kolmen SS750:n edestä.Bladehan taas on halpisosista kyhätty tehokas paska. Mutta kaikkeenhan tottuu.
Jos ny joku kaveri ei osaa ajaa, ni turha siitä on Ducatia syyttää..![]()
Hienoa itsesuggestiota.HehKlipsu..
Onhan noissa huippumallin Ducateissa yms sitten hyvät alusta, kun siellä on Öhlaria alla. Sellasen saa Suzukiin myös jos haluaa ja tarvitsee. Ei se ole sen kyseisen merkin (esim Ducati) ansioita silloin, että siinä on hyvä alusta.
Rahalla saa ja hevosella pääsee!![]()
No kenes sviddu ansiota se sitte on jos ei Ducatin, jos sellaisen huippualustan saa mukana? Ei se ainakaan Öhlinsin tai Suzukin ansiota ole... Tuskinpa Öhlins on palikkansa mainosmielessä ilmaiseksi ducatiin pistänyt. Mielenkiintoista jupinaa, herää pahvi.![]()
Laatumerkki Ducati on valinnut filosofiakseen tarjota asiakkailleen mahdollisuuden ostaa valmis paketti, jossa on parasta mitä rahalla saa, kun taas Suzuki on päättänyt tarjota halvinta, joka riittää tuollaiseen pyörään ilman, että porukka narisee asiasta liikaa.![]()
Suzukilla ovat markkinointisyistä investoineet hevosvoimasodan takia kaiken mahdolliseen koneeseen ja muut osat sitten ovat mitä ovat. Monet GSX-R-kuskit olisivat halunneet saman tehon ja paremman alustan, mutta saivat saman keskinkertaisen alustan ja lisää tehoa.
Eniten epäilyttää noissa huipputehokkaissa Japanilaisissa runkojen ja paikkojen kestävyys, onhan niitä lauennut uskomattomista paikoista eri kohdista. Sitä se liiallinen massatuotanto ja kustannusten minimointi aiheuttaa.
Ducatin tehtaan konsepti koneen osalta on tarjota sitä, mitä todelliset Ducatistit haluavat. Se on erinomainen kompromissi tehon ja käytettävyyden suhteen. Lisäksi soundi on aivan oma ja upea.
Ducatin filosofia muutenkin on tarjota poikkeuksellisia teknisiä ratkaisuja, joista luonteenomaisin on toki koneen Desmodrominen pakko-ohjattu venttiilikoneisto, mutta myös muita kuten kuiva kytkin, jne.
DesmoRR tarjoaa ventiilikoneiston vielä hammaspyörävetoisena kuten F1-autoissa. Kyseessä on vielä tuleva ostettavissa oleva malli, jossa ei ole tingitty juuri mistään. Tässä tapauksessa ei edes tehosta. Vastaavaa ei saa muilta merkeiltä ostettua kuin kisakuskit, ainakaan vielä.
Tuossa olisi Jaappanin pojilla markkinarako ja onhan jo sen suuntaisia malleja esim. tuo Yamahan erikoismalli YZFR:stä.
Kuten sanottu, ei Ducati ole vain moottoripyörä, se on oma filosofiansa.![]()
Mut meeiiiän äiti tekee teiän äätien ruuat!Hienoa itsesuggestiota.HehKlipsu..
Onhan noissa huippumallin Ducateissa yms sitten hyvät alusta, kun siellä on Öhlaria alla. Sellasen saa Suzukiin myös jos haluaa ja tarvitsee. Ei se ole sen kyseisen merkin (esim Ducati) ansioita silloin, että siinä on hyvä alusta.
Rahalla saa ja hevosella pääsee!![]()
No kenes sviddu ansiota se sitte on jos ei Ducatin, jos sellaisen huippualustan saa mukana? Ei se ainakaan Öhlinsin tai Suzukin ansiota ole... Tuskinpa Öhlins on palikkansa mainosmielessä ilmaiseksi ducatiin pistänyt. Mielenkiintoista jupinaa, herää pahvi.![]()
Laatumerkki Ducati on valinnut filosofiakseen tarjota asiakkailleen mahdollisuuden ostaa valmis paketti, jossa on parasta mitä rahalla saa, kun taas Suzuki on päättänyt tarjota halvinta, joka riittää tuollaiseen pyörään ilman, että porukka narisee asiasta liikaa.![]()
Suzukilla ovat markkinointisyistä investoineet hevosvoimasodan takia kaiken mahdolliseen koneeseen ja muut osat sitten ovat mitä ovat. Monet GSX-R-kuskit olisivat halunneet saman tehon ja paremman alustan, mutta saivat saman keskinkertaisen alustan ja lisää tehoa.
Eniten epäilyttää noissa huipputehokkaissa Japanilaisissa runkojen ja paikkojen kestävyys, onhan niitä lauennut uskomattomista paikoista eri kohdista. Sitä se liiallinen massatuotanto ja kustannusten minimointi aiheuttaa.
Ducatin tehtaan konsepti koneen osalta on tarjota sitä, mitä todelliset Ducatistit haluavat. Se on erinomainen kompromissi tehon ja käytettävyyden suhteen. Lisäksi soundi on aivan oma ja upea.
Ducatin filosofia muutenkin on tarjota poikkeuksellisia teknisiä ratkaisuja, joista luonteenomaisin on toki koneen Desmodrominen pakko-ohjattu venttiilikoneisto, mutta myös muita kuten kuiva kytkin, jne.
DesmoRR tarjoaa ventiilikoneiston vielä hammaspyörävetoisena kuten F1-autoissa. Kyseessä on vielä tuleva ostettavissa oleva malli, jossa ei ole tingitty juuri mistään. Tässä tapauksessa ei edes tehosta. Vastaavaa ei saa muilta merkeiltä ostettua kuin kisakuskit, ainakaan vielä.
Tuossa olisi Jaappanin pojilla markkinarako ja onhan jo sen suuntaisia malleja esim. tuo Yamahan erikoismalli YZFR:stä.
Kuten sanottu, ei Ducati ole vain moottoripyörä, se on oma filosofiansa.![]()
Mä ajan tolla "kaikkien aikojen parhaalla sporttipyörällä" kuitenkin tällä hetkellä ihan mielelläni, vaikka ilmeisesti tuo 40hp lussumpi Ducati olis parempi ja kalliimpi. Mä oon vaan niin juntti etten sitä ymmärrä![]()
Rungossa ei ole muuten mitään valittamista; helvetin vakaa ja ketterä. Alustakin on saanut runsaasti kehua, ainoastaan tehdassäädöt on aika metsässä.
Erikoismallin Yammussa on sellasta osaa mitkä voi ostaa erikseen. Kevyet vanteet, luistokytkin ja Öhlarit. Ostan kyllä sen Öhlinsin alustan jos näen sitä tarvitsevani. Olishan sellanen Yammukin hemmetin hieno peli, ei siinä mitään! En vaan pidä sen moottorista läheskään yhtä paljon kuin Gixxeristä. Gixxeri on myös hiukan ketterämpi peli.
Ja kuten myös Hondan VFR:ssä vuodesta 1986.DesmoRR tarjoaa ventiilikoneiston vielä hammaspyörävetoisena kuten F1-autoissa.
Ei suinkaan, mutta kun ei ole rajattomasti aikaa hillua netissä, joten käynti- ja lukupaikkoja on pakko rajata jotenkin. Kyllä minä muitakin mopoja näen, ja jopa niistä haaveilenkin. Maailmassa on paljon mielenkiintoisia mopotteja, eri merkeillä. Itse asiassa tänään viimeksi olen haaveillut ja miettinyt sitä, että millä ihmeen ilveellähän sitä sais ittelleen sen verran ylimäärästä hilloa että vois hommata ton nykyisen rinnalle toisen, tai oikeastaan kaksi muutakin mopoa, hiukan erimallista, ja molemmat vielä erimerkkisiä.sanoi:Sepä kertoo juuri siitä aivonpesun asteesta, näet vain Ducatin. Saat näppylöitä jo siitä jos kävisit Honda-palstalla kattelemassa?
On se sääli, että kukaan ei ole keksinyt millä lääkkeillä kaksimukiset saataisi tuottamaan nelarin verran tehoja. Oisko se ovaali mäntä tai mitä.Näin on on. Pitää varmaan harkita vaihtoa kilo-Gixxeriin kun noita Ten Kate Editioneja ei taida olla enää saatavilla. Sitäpaitsi kilo-Gixxer on halpa ja kuitenkin ruutia riittää kolmen SS750:n edestä.Bladehan taas on halpisosista kyhätty tehokas paska. Mutta kaikkeenhan tottuu.
Jos ny joku kaveri ei osaa ajaa, ni turha siitä on Ducatia syyttää..![]()
Kyllä Vermeulen hävisi Bladella Gixxerille eikä Ducatille. Siitä varmaan johtuu, että vaihtoi Suizan puikkoihin soveltaen vanhaa perustotuutta "jos et voita vastustajaa, mene vastustajan puolelle."Mikäli en nyt vallan väärin muista, Toseland kyllästyi siihen, että ei päässyt ankarasta yrityksestään huolimatta Bladen ohi ja vaihtoi Blade-kuskiksi kaudelle 2006.![]()
En ole vielä kenenkään moottorpyörän tekniikasta mitään ymmärtävän kuullut moittivan tehokasta moottoria, joka on rakennettu perinteisin menetelmin ja jopa melko yksinkertaisesti. Äläkä nyt vaan ala höpöttämään, että japsikoneet ovat lyhytikäisiä - varsinkaan verrattuna...tiedät kyllä mihin.Juuri näin. Sitä mitä Ducatistit haluavat. Suurin osa sporttipyöräilijöistä haluaa enemmän ja ostaa muun merkin kuin Ducatin.Ducatin tehtaan konsepti koneen osalta on tarjota sitä, mitä todelliset Ducatistit haluavat.
Kaikki on tyytyväisiä. Tuntuu kuin Ducatistit häpeisivät jollain tapaa tehottomia pyöriään. Onhan se tehon puute tietoinen valinta ja varmasti itsestään selvyys kaikille, jotka Ducatin ostavat.
Kuten myös esim. minulle se että Suzukissa ei ole Öhlinsin alustaa. Mielelläni sellaisen ottaisin. Kokonaisuus on vaan minun käyttööni huomattavasti parempi japseissa kuin Ducatissa. Johtuu osittain siitä, että arvostan korkeaa teknologiaa. Eli eräänlainen fiilisjuttu sekin...
Aivan, paitsi että korjaan sen verran, että Suzukin markkinointi on taas onnistunut huijaamaan..
Siinä ei ole korkeaa teknologiaa vaan kone on tehty tehokkaaksi ja todennäköisesti myös melko lyhytikäiseksi ihan tavaomaisin menetelmin.
Se on niin loppuun ruuvattu jo vakiona kuin vain saattaa, onneksi kuitenkin saastenormien takia vakiona ahdistettu kuten muutkin, joten ostaja saa rakentamisen ilon isommasta tehosta ja melkein hyvin toimivasta koneesta kun vaihtaa kaikki imu- ja pako-osat sekä ruiskun ohjauksen...
Eiks vaa ookkilipsus..
Hienoa itsesuggestiota.
Mä ajan tolla "kaikkien aikojen parhaalla sporttipyörällä" kuitenkin tällä hetkellä ihan mielelläni, vaikka ilmeisesti tuo 40hp lussumpi Ducati olis parempi ja kalliimpi. Mä oon vaan niin juntti etten sitä ymmärrä![]()
Rungossa ei ole muuten mitään valittamista; helvetin vakaa ja ketterä. Alustakin on saanut runsaasti kehua, ainoastaan tehdassäädöt on aika metsässä.
Erikoismallin Yammussa on sellasta osaa mitkä voi ostaa erikseen. Kevyet vanteet, luistokytkin ja Öhlarit. Ostan kyllä sen Öhlinsin alustan jos näen sitä tarvitsevani. Olishan sellanen Yammukin hemmetin hieno peli, ei siinä mitään! En vaan pidä sen moottorista läheskään yhtä paljon kuin Gixxeristä. Gixxeri on myös hiukan ketterämpi peli.
Ootko paljonkin sahaillut runkoja?Suizan runko on ihan vakaa varmasti, jos vain pysyy nipussa. Useimmiten tuollaisissa alumiinipuristeissa on seassa kaikenlaista vääntö- ja vastavääntöjännitystä niissä rungoissa, jonka huomaa, jos alkaa esim sahata runkoa. Yhtäkkiä ei saha luista enää vaan runko muuttelee muotoaan. Putkirunko on melkoisen riskitön konstruktio siihen verrattuna. Asiat on näkyvissä.
Nyt sä kyllä ymmärsit jotain aivan eri tavoin kuin tarkoitin. Se koneen viritysosiohan on juuri se positiivinen asia, mitä lähes kaikki haluaa sportilleen tehdä ja on nimenomaan hienoa, että sieltä saa vielä lisää tehojakin kun vaihtaa putket, boxin ja ruiskun ohjauksen. Mitäs pölhöä siinä nyt oli? Lisäksi koneesta saa siten ja säätämällä myös melko hyvin toimivan verrattuna vakioon.En ole vielä kenenkään moottorpyörän tekniikasta mitään ymmärtävän kuullut moittivan tehokasta moottoria, joka on rakennettu perinteisin menetelmin ja jopa melko yksinkertaisesti. Äläkä nyt vaan ala höpöttämään, että japsikoneet ovat lyhytikäisiä - varsinkaan verrattuna...tiedät kyllä mihin.Juuri näin. Sitä mitä Ducatistit haluavat. Suurin osa sporttipyöräilijöistä haluaa enemmän ja ostaa muun merkin kuin Ducatin.Ducatin tehtaan konsepti koneen osalta on tarjota sitä, mitä todelliset Ducatistit haluavat.
Aivan, paitsi että korjaan sen verran, että Suzukin markkinointi on taas onnistunut huijaamaan..
Siinä ei ole korkeaa teknologiaa vaan kone on tehty tehokkaaksi ja todennäköisesti myös melko lyhytikäiseksi ihan tavaomaisin menetelmin.
Se on niin loppuun ruuvattu jo vakiona kuin vain saattaa, onneksi kuitenkin saastenormien takia vakiona ahdistettu kuten muutkin, joten ostaja saa rakentamisen ilon isommasta tehosta ja melkein hyvin toimivasta koneesta kun vaihtaa kaikki imu- ja pako-osat sekä ruiskun ohjauksen...
Korkeasta teknologiasta kertoo valmistuksen kustannusten suhde laatuun. Japseilla se vain on ylivertainen.
Noihin loppuhin väitöksiin mm. imu- ja pako-osista ei voi suhtautua kuin huumrilla. Tää sun viestis oli kyllä yksi pölhöimmistä tuotoksistasi, mitä olet kirjoitellut. Mikäli alkoholilla on osuutta asiaan niin ymmärretään.
Niin ja tuosta huijatuksi tulemisesta... niin siitä nyt voi olla montaa mieltä.
Sattumalta olen tutustunut aiheeseen ihan konkreettisesti ja aiheesta löytyy varmasti paljon kirjoitteluja netissäkin.Ootko paljonkin sahaillut runkoja?Suizan runko on ihan vakaa varmasti, jos vain pysyy nipussa. Useimmiten tuollaisissa alumiinipuristeissa on seassa kaikenlaista vääntö- ja vastavääntöjännitystä niissä rungoissa, jonka huomaa, jos alkaa esim sahata runkoa. Yhtäkkiä ei saha luista enää vaan runko muuttelee muotoaan. Putkirunko on melkoisen riskitön konstruktio siihen verrattuna. Asiat on näkyvissä.![]()
Ei taida Ducati paljoa suunnitella ovaaleja, kun ne ovat MotoGP:ssäkin kiellettyjä 2007 alusta lähtien.On se sääli, että kukaan ei ole keksinyt millä lääkkeillä kaksimukiset saataisi tuottamaan nelarin verran tehoja. Oisko se ovaali mäntä tai mitä.